The Paul Hotel NYC

Hartanah 4.0 bintang
Hotel Art Deco yang terdapat teres atas bumbung dan pusat perniagaan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Paul Hotel NYC

Teres/patio
Tempat makan
Bahagian dalam
Lobi
Bahagian luar

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Dobi

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Manhattan, sebuah kawasan kejiranan di New York, The Paul Hotel NYC berhampiran stesen metro. Bangunan Empire State dan Times Square merupakan tempat menarik terkenal dan keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Taman Union Square. Universiti New York adalah satu lagi cadangan tempat untuk dikunjungi.
Peta
32 West 29th Street, New York, NY, 10001

Tempat berdekatan

  • Bangunan Empire State - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Taman Dataran Madison - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Times Square - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Terminal Grand Central - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Universiti New York - 5 min memandu - 2.8 km

Bergerak

  • Stesen 28 St. (Broadway) - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen New York W 32nd St. - 4 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang LaGuardia (LGA) - 33 minit memandu

Restoran

  • ‪Milk Bar NYC Flagship - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Electric Shuffle NYC - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Lobby Bar at Ace Hotel New York - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Lady M Cake Boutique - NYC - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Paper Coffee - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Paul Hotel NYC

Mewah bagi hotel berdekatan Bangunan Empire State
Terletak berdekatan Taman Union Square dan Times Square, The Paul Hotel NYC menyediakan teres atas bumbung, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan 24 jam dan restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan tempat simpanan bagasi
  • Bilik mesyuarat, perkhidmatan rencam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memuji tentang lokasi mesra berjalan kaki
Ciri-ciri bilik
Kesemua 122 bilik memiliki keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Pembancuh kopi/teh, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Hindi, Bahasa Itali, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (USD 45 sehari); diskaun tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (USD 45 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bungkus tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 18 untuk orang dewasa dan USD 18 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Kemudahan

  • ATM
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Perabot luar
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 22 tingkat
  • Dibina pada 2014
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina Art Deco

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • Dok MP3
  • Filem berbayar
  • TV LCD dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: USD150.00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 23:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ini ditutup dari 14 Mac 2023 hingga 31 Julai 2024 (tarikh tertakluk kepada perubahan).
Hartanah ini akan ditutup dari 28 Februari 2023 hingga 31 Mac 2023 untuk pengubahsuaian dan akan kembali beroperasi sebaik sahaja pengubahsuaian selesai (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan).
 

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 10 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 150.00 sepenginapan
  • Fi tempat peranginan: USD21.72 setiap penginapan, semalam
Bayaran tempat peranginan ini merangkumi:
  • Akses komputer/pusat perniagaan
  • Pengemasan
  • Air botol dalam bilik
  • Penggunaan peti besi dalam bilik

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bungkus: kira-kira USD 18.00 untuk dewasa dan USD 18.00 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 22.00 seorang (sehala)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: USD 45.00 sehari
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: USD 45.00 sehari (sejauh 322 meter)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: USD150.00 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Choice)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Paul Hotel New York
Paul Hotel
Paul Hotel NYC-Chelsea
Paul NYC-Chelsea
The Paul an Ascend Hotel Collection Member
Paul Hotel NYC-Chelsea New York
Paul NYC-Chelsea New York
The Paul Hotel NYC Hotel
The Paul Hotel NYC New York
The Paul Hotel NYC Hotel New York
The Paul Hotel NYC Chelsea Ascend Hotel Collection
The Paul Hotel NYC Chelsea an Ascend Hotel Collection Member

Soalan lazim

Adakah The Paul Hotel NYC mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Paul Hotel NYC?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak USD45.00 sehari.

Apakah masa daftar masuk di The Paul Hotel NYC?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Paul Hotel NYC?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak USD150.00.

Adakah The Paul Hotel NYC memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD22.00 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya The Paul Hotel NYC?

Terletak di Manhattan, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Bangunan Empire State, Taman Union Square dan Times Square. Universiti New York adalah 1.6 bt (2.5 km) jauhnya. Stesen 28 St. (Broadway) hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen 28 St. (7th Av.) sejauh 6 minit berjalan kaki.

The Paul Hotel NYC Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 259 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 308 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 197 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 107 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 129 daripada 1000 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Gurjeet

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great

8/10 Baik

Debra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to everything

2/10 Teruk

Paul

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel cancelled my booking and became impossible to contact to arrange alternative. I stayed in Made hotel nearby, and in passing, had a look. Entire hotel had been booked out for a military event, and not "refurbishment" as they had said in their email. Absolutely dreadful, complete lack of honesty and service, and a place I will make a point of telling people to avoid.
Menginap 3 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Zaida

Menginap 3 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

David

Menginap 2 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Niall

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very last minute change by hotel/Expedia left me staying in another hotel
Menginap 7 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

The Paul is closed to the public & didn't help us

Within 48 hours of our check in time, we received emails The Paul saying that our reservations had been cancelled because the hotel had been taken over by the military for asylum seekers. We called The Paul and could not get through to the front desk or a voice mailbox. We saw on social media that other people had arrived at The Paul with no message at all, only to find the hotel closed to guests. We called Hotels.com for help, who said that our booking was still confirmed -- The Paul had not communicated to the booking agent. Only when they made several calls to The Paul themselves did they realize the problem. Hotels.com staff were FANTASTIC and found us five rooms in another nearby hotel, so all ended well, but only because we were able to spend over 2 hours on the phone figuring out a solution with Hotels.com. The Paul should have done more to convey all the necessary info to Hotels.com, and with more time to spare -- it looks like they've been closed for weeks.
Menginap 2 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Pinar

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Über das Hotel kann ich leider nichts sagen, da wir bei Ankunft direkt von einem Militär und Hotel Mitarbeiter, die am Empfang saßen, an ein anderes Hotel geschickt wurden. Grund ist uns nicht bekannt!! D.h. erneut Uber gebucht 10-15 min gefahren, wird uns am Empfang dieses mal gesagt, dass eine Barzahlung vor Ort nicht möglich ist! ICH HATTE ES IM VORAUS MIT BARZAHLUNG GEBUCHT!!! Der Mitarbeiter am Empfang war aber trotzdem nett und hat versucht uns zu helfen. Nach ca. 1 Std. warten wurde uns gesagt dass wir nun mit der Kreditkarte zahlen können. Eine Benachrichtigung voraus von der The Paul Hotel wäre hilfreich!! So könnten wir uns das Kopfschmerzen und Zeitverlust sparen... einfach nur peinlich..

2/10 Teruk

Maria

Mengembara bersama pasangan
When we arrived the hotel was closed and we were instructed to go to a different hotel 20 minutes away. The new hotel did not have a new reservation for us so we had to sit on hold with expedia customer service for an hour. Would have been nice to be notified of the change ahead of time.
Menginap 3 malam pada Mac 2023

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Soren

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Consistently comfortable in excellent location

This was probably my 10th time staying at the Paul. Consistently comfortable place to stay in a really great NOMAD location. Staff was professional, good bed, decent sized room with good view and well designed. Everything was very clean and well maintained. Nor Lux but solid place I will definitely stay at again.
Menginap 1 malam pada Jan 2023

2/10 Teruk

Paul

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was shut down. I had to go to a new hotel.
Menginap 1 malam pada Mac 2023

2/10 Teruk

Hoi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I have never gave a negative review to anywhere I stayed before like this one. I have never stayed at The Paul Hotel before and thought to give it a try. Booked almost 3 weeks ahead via Orbitz and paid extra for 24 hour cancelation protection. Got an email from Paul Hotel after the cancelation period "The Paul Hotel is closed to the Public and we will need to relocate you immediately to TRYP". Then got charged extra by TRYP. I talked to Orbitz and they have assured this is against their policies. I do NOT recommand The Paul Hotel and will not book it for myself again.
Menginap 2 malam pada Jan 2023

4/10 Lemah

Ron

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A TRYP not to remember.

Well, had I actually been able to stay at The Paul Hotel, I might have been able to actually review it. At 1:00am on the day of my stay, I received an email from Hotels.com that The Paul was unable to fulfill my reservation and booked me at a nearby hotel. I was displeased by this and contacted Hotels.com for more information later that day. I never received confirmation that this was officially booked until I contacted customer service. I was booked at a chain motel nearby. I booked The Paul because I wanted more of a boutique experience for a fun evening out. They booked me at TRYP by Wyndham. This hole in the wall hotel was far from luxurious. It was an economy hotel at Boutique prices. The morning we checked out, the maid knocked on our door, so I put the DND on the door. Then, around 11, she knocked again and I answered. She asked what day we were checking out and after I responded she said well checkout is 11am. And I told her that the sign on the door said 12:00pm. She huffed and said well it's 11:00a and walked away. I don't really have faith in booking through Hotels.com anymore. I am unsatisfied in the hotel they booked me in and hope that this is not how all customer interactions are. Next time I will just book through a hotel directly.
Signage w/ checkout time, etc.
Menginap 1 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

Elmer

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

Solène

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Une fois arrivé à New York, l’hôtel nous a refusé pour cause de travaux, sans nous prévenir à l’avance. Je l’est ai appelé ils ne m’ont jamais répondu. Il nous on dit que les réservations avaient été transférées dans un autre hôtel, seulement une fois là-bas l’hôtel n’avait pas notre réservation
Menginap 7 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

guillaume

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We were moved to the Tryp Times Square
Menginap 3 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

Na Hyun

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

james

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

Carolina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No hicieron el retorno del dinero que se deja como fondo en caso de daño de la habitación. Me he comunicado con ellos por correo y no han resuelto nada después de varios meses, es decir que se quedaron con mi dinero y nunca hicieron el reintegro de este

2/10 Teruk

marek

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Ich wurde nach zwei Tagen umquartiert in ein anderes Hotel ohne Begründung und gegen meinem Willen.
Menginap 7 malam pada Jan 2023

4/10 Lemah

Andrew

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Room was barely adequate. Very minimal amenities. I was kicked for the final night of my stay due to a "maintenance issue". Don't know what that was. Was not notified by management until my return at 11pm, even though they had cell phone and email info. Had to pack up and get a ride to the substitute hotel across town.
Menginap 4 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Pretty Good Stay

Everything was great, except stained sheets with hair. Also towels were very small. Other than that great service, nice room, great view. Thank you
Menginap 1 malam pada Jan 2023

8/10 Baik

Alfonso

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Jan 2023

4/10 Lemah

Di

Menginap 1 malam pada Jan 2023