Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Bellflower terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Wi-fi, cadar katil
Meja sambut tetamu
Perkhidmatan kopi
Kolam renang terbuka
Lobi

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM380
RM415 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Okt - 20 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Smoking (Jetted Tub)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Tab mandi berpancutan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi dan pancuran berasingan
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Roll-In-Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Roll-In-Shower)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
8730 Artesia Blvd, Bellflower, CA, 90706

Tempat berdekatan

  • Ladang Knott's Berry - 12 min memandu - 17.0 km
  • Universiti Negeri California, Long Beach - 13 min memandu - 13.3 km
  • Akuarium Pasifik - 16 min memandu - 21.8 km
  • Pusat Konvensyen dan Hiburan Long Beach - 17 min memandu - 22.6 km
  • Terminal Kapal Persiaran Long Beach - 18 min memandu - 23.7 km

Bergerak

  • Stesen Del Amo - 8 minit memandu
  • Stesen Norwalk- Santa Fe Springs - 21 minit memandu
  • Pantai Long, CA (LGB-Long Beach Municipal) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Rally's - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪7-Eleven - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪7-Eleven - ‬13 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower

Sorotan hartanah
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower menyediakan kemudahan dobi dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, kakitangan berbilang bahasa dan mesin layan diri
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 63 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • 55-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Peti sejuk mini, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 2 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Dibina pada 1987
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 55-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Seorang dewasa berumur 18 ke atas mesti bertanggungjawab untuk tempahan tersebut
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 50 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Haiwan kesayangan mesti diisytiharkan semasa daftar masuk. Tetamu yang membawa 1 haiwan kesayangan tidak akan dikenakan bayaran haiwan kesayangan. Fi haiwan kesayangan yang disenaraikan dalam bahagian Fi hanya terpakai jika tetamu membawa 2 atau lebih haiwan kesayangan. Haiwan kesayangan mesti diikat di kawasan awam hartanah. Para tetamu dijangka membersihkan kawasan haiwan kesayangan mereka.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 22:00

Hartanah juga dikenali sebagai

Royalty Inn
Red Roof Inn Bellflower
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Hotel
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Bellflower
Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Hotel Bellflower

Soalan lazim

Adakah Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 9:00–22:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Setakat 18 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower pada 19 Okt 2025 bermula serendah RM 380.31, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower mesra haiwan kesayangan?

Ya, Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower?

Terletak di Bellflower, hotel ni dalam jarak 6 bt (10 km) dari Kampus Seni Liberal Long Beach City College, Pusat Beli-belah Los Cerritos dan Kaiser Permanente - Downey Medical Center. The Rinks - Lakewood ICE dan Pusat Seni Pentas Cerritos juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ulasan

Red Roof Inn Los Angeles – Bellflower Ulasan

5.4

5.2

Kebersihan

4.8

Kemudahan

5.6

Kakitangan & perkhidmatan

5.2

Mesra alam

5.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 147 daripada 629 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 73 daripada 629 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 73 daripada 629 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 69 daripada 629 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 267 daripada 629 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Janet

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This place is like a downtown la hotel is filthy dirty dingy white sheets they look grey restroom don’t flush and not a place where you could take your kids not safe at all homeless ppl smoking up all night and gave me a hunted room 219 morning lady customer service disrespectful and unprofessional never again I would get a refund I could
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Brittany

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The pictures look nothing like the rooms, or the how they keep the outside property. From the moment we pulled, we could already tell it was going to be a problem. Staff always had a sign up saying they would retuen in 15 minutes, and it would be longer than that. The phone didn't work in the room, the room itself was horrible. Thick chunks of hair in the shower, food in the bed under the sheets, little pellets(from what, i don't know) were stuck in the walls, in the chair, and in corners of the room on the floor. The wallpaper was falling off in the bathroom, the vent was fully exposed and thick dust covering it. They also had tissue stuck in the peep hole of the door. The outlets were falling apart. We were suppose to be there for 2 nights, we didn't even stay 24 hours because of the condition of that room. I have pictures of how nasty room 229 was. It was so unprofessional to see a child cleaning the rooms. I'm sure he was no more then 10-13 years old. I have stayed at 2 other Red Roofs and none of them looked like this one.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Norma

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very disappointed! I asked for 2 rooms for bottom and proceeded to give me 2 upstairs instead. Fake advertisement, The rooms smell like cigarettes, blankets had holes from the burns, walls dirty, bathroom had no mirror and tub was stained. Air vents are so dirty fills with dirt/dust. Sticky floors towels stained mold on the shower walls everything felt dirty. And to top it off. I was given a room with no key. So everytime we returned to room. We had to ask clerk. To unlock our door. Will never book again.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

William

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was dirty , mold in bathroom, ac did not work properly, and the key card lock did not work The manager told me if I left my room he would have to let me in every time I needed to re-enter confirmation $RRI1382ABO010 I want my money back or credit
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Joseph

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Roberto

Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Claudia

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Didn't stay at the property. Very disappointed the room smell really bad the pool green. I'm still waiting for my REMBOLSE theybsay they will givme 97.00 when i pay 109 is a rip of nothing like the picture I wan muy whole amount refound please. The font desk lady state she send me a gmail for my reembolse she didn't.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Jakara

Good

2/10 Teruk

Amaka

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Do not stay here, this loves is infested with roaches, ac doesn’t work, brown water coming out of faucets. Untrained staff arguing with customers, anytime you go into the front office. This place should be shut down!
Menginap 8 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Jakara

Sukakan: Kemudahan
Good
Menginap 7 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Marco

Menginap 7 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Erica

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything dirty
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Taren

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
They didn't honor my booking
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Gina, Long Beach

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Jemel

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Needs new renovation very old a nasty. Moldy molding walls on top of cracks a wholes. My refrigerator didn’t work a was clearly like that for months. I open it an an insist smell came out. Just nasty. I wouldn’t offer this place to no one
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Clement

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Didnt have a microwave, toilet kept running, walls had holes in it
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

CeCelia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It needs to be shut down. Roaches everywhere. Mold on the walls. Shower didn't have a knob. Had to hunt down housekeeping. The whole stay was a mess. 10/10 do not recommend
Menginap 9 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Jessica

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

David

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sin comentarios
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Elizabeth

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Zachary

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They was mold covering the bathroom.
Menginap 8 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Nancy

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Lisa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They’re great!!
All these puppies were born here
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Nancy

Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kemudahan
The management is great the housekeepers are really nice ! They mind their business. The management doesn’t bother you at all as long as you pay your rent on time they’re happy and do not bother you at all! I’ve been here for a year already and I wouldn’t change hotels for nothing in the workd
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Jakara

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Good
Menginap 7 malam pada Ogo 2025