THE BLOSSOM KYOTO

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Kawaramachi Street

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk THE BLOSSOM KYOTO

Kemudahan hartanah
Video pencipta - diserahkan oleh Aaron Chang
Bahagian dalam
Mandi awam
Kemudahan hartanah
VIP Access

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 19 daripada 19 bilik

Premium Twin Room, Non Smoking (Max 2 Adults)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking (Moderate, Max 2 Adults)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(42 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Twin Room, Non Smoking (Max 2 Adults)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(18 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Standard Twin Room, Non Smoking (Moderate, Max 2 Adults)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(65 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Standard Triple Room, Non Smoking (Moderate, Max 3 Adults)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(60 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 3 Katil Bujang XL (Large Single)

Superior Twin Room, Non Smoking (Max 2 Adults)

9.8 daripada 10
Luar Biasa
(21 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Standard Double Room, Non Smoking (Moderate, Max 2 Adults)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(32 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Triple Room, Non Smoking (Moderate, Max 3 Adults)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 3 Katil Bujang XL (Large Single)

Deluxe Quadruple Room, Non Smoking (With Tatami, Max 4 Adults)

9.8 daripada 10
Luar Biasa
(10 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 55 meter persegi
  • Boleh menampung 5
  • 4 Katil Bujang XL (Large Single)

Deluxe Quad Room With TATAMI Space(Max.Occ.4Adults)

  • Boleh menampung 4

Moderate Triple Room(Max.Occ.3Adults)

  • Boleh menampung 3

Premium Twin Room(Max.Occ.2Adults)

  • Boleh menampung 2

Moderate Twin Room(Max.Occ.2Adults)

  • Boleh menampung 2

Moderate Triple Room With TATAMI Space(Max.Occ.3Adults)

  • Boleh menampung 3

Moderate Double Room(Max.Occ.2Adults),Desk Included For Select Rooms Only,No Bathtub, Only Shower Booth

  • Boleh menampung 2

Deluxe Twin Room(Max.Occ.2Adults)

  • Boleh menampung 2

Superior Twin Room(Max.Occ.2Adults),Hollywood

  • Boleh menampung 2

Moderate King Room(Max.Occ.2Adults),No Bathtub, Only Shower Booth

  • Boleh menampung 2

Universal Single(Max.Occ.1Adult)

  • Boleh menampung 1

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
140-2 Manjujicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8104

Tempat berdekatan

  • Kawaramachi Street - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pasar Nishiki - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Tempat Suci Yasaka - 3 min memandu - 1.6 km
  • Kuil Kiyomizu - 3 min memandu - 2.2 km
  • Kastil Nijō - 4 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Stesen Gojo - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Kiyomizu-gojo - 7 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 52 minit memandu

Restoran

  • ‪蕎麦の実よしむら (Sobanomi Yoshimura) - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪CoCo壱番屋 烏丸五条店 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪ピザーラ 京都中央店 - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪かき谷 - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

THE BLOSSOM KYOTO

Mewah bagi hotel berdekatan Kawaramachi Street
Terletak berdekatan Pasar Nishiki dan Tempat Suci Yasaka, THE BLOSSOM KYOTO menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi, gimnasium dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar masuk ekspres dan lif
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan mesin layan diri
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang sarapan, kakitangan yang mesra dan keadaan hartanah terbaik
Ciri-ciri bilik
Kesemua 180 bilik mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan, bilik yang luas bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bidet, pengering rambut dan syampu
  • 43-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Peti sejuk mini, sistem pemanasan dan pengemasan (atas permintaan)

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: JPY 3,300 seorang
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 43-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-10,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 3300 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO Hotel
THE BLOSSOM KYOTO Kyoto
THE BLOSSOM KYOTO Hotel Kyoto

Soalan lazim

Adakah THE BLOSSOM KYOTO mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di THE BLOSSOM KYOTO ?

THE BLOSSOM KYOTO tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di THE BLOSSOM KYOTO ?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di THE BLOSSOM KYOTO ?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya THE BLOSSOM KYOTO ?

Terletak di Wad Shimogyo, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Kawaramachi Street dan Pasar Nishiki. Kuil Kiyomizu dan Tempat Suci Yasaka juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Gojo hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Karasuma Oike sejauh 22 minit berjalan kaki.

THE BLOSSOM KYOTO Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 1865 daripada 2199 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 250 daripada 2199 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 55 daripada 2199 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 18 daripada 2199 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 2199 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6/10

Kemudahan

9.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.6/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Lee sa

Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

sammy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms are larger than normal Japanese hotels. Staff seem very friendly and kind to help. Beds are soft and comfy.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ewout

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
What a lovely spot in Kyoto, absolutely terrific!! Great spot, great rooms and great staff. Rooms are spacious and clean, all the sights in reach and staff is very helpfull. Do yourself a favor and book this one!!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Priti

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful onsen experience! This place is exceptionally clean, and the staff are incredibly friendly and attentive. They offer complimentary refreshments, including sodas, teas, ice cream, and mixed nuts—a thoughtful touch that adds to the relaxing atmosphere. I highly recommend this place for anyone looking to unwind and enjoy a top-notch onsen experience.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

nadia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel with comfortable beds and great amenities. We stayed in a triple twin and had plenty of room. There are convenient stores and good restaurants within walking distance. Also walking distance to Higashi Honganji shrine where my husband went to early morning meditation. We had the breakfast buffet our last day which had a nice variety of foods both of western and local cuisine. Extremely helpful and friendly staff.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mehran

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had such a wonderful experience at the hotel! The staff were incredibly professional and kind, making us feel welcomed right away. Our room was not only clean but also equipped with everything we could possibly need and more. We really enjoyed the breakfast and light meals we tried a couple of times; they were quite satisfying! The lounge in the basement was a lovely touch, offering great snacks and drinks that we appreciated. Overall, we fell in love with both the hotel and Kyoto, and we can't wait to return!
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Olivia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was great and staff very friendly. We didn’t love that the eco-clean means they don’t even make the bed/tidy your room at all, they simply change the towels. Rooms are quite small here.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

MORI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ウェルカムサービスのドリンクとスイーツが嬉しかったです(^^)スタッフさんの対応も丁寧で親切で快適に過ごせています。
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Anne Sophie Dany Broussillon, Pertuis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Magnifique hôtel, tout est parfait, beau, propre, personnel aux petits soins, chambre bien équipées, bien situé non loin de kyoto station, métro, bus. Buffet petit déjeuner inclu. Profitez de l’expérience du bain japonais le « Osen ». Je recommande a 100%
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Daisy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel was so comfortable!!!
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Alexander

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved it!!
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Anja

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is a wonderful hotel, rooms were super convenient, clean and cozy. The hotel staff was very attentive and nice! I would come back any time.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ai Bin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I booked this hotel the first time. I stayed there with my children, we loved everything of this hotel. Will definitely stay again!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Pui Chun

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Linnet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing hotel, highly recommended
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ariel

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel itself is beautiful and staff is excellent would stay there again!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Marie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel, we loved the service !
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Stefanie, Murray

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful and very clean.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Marjorie

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms are clean, sleek, modern, and much bigger than the other hotels we have stayed in Tokyo. They have all the toiletries we need. Their facilitiy has laundry, gym, public bath, snack bar, and a lounge room where you can gather with a small family/group and eat. The staff are very approachable and speaks English.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Vidyana Indriani

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very beautiful hotel, helpful staff, great bathing area with very nice and complete amenities. Highlight was the very useful nice guests lounge with very good selection of snacks and drinks. We enjoyed the stay in the Blossom Kyoto! Very well recommended!
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Linda

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Absolutely loved this hotel.. staff was supper friendly and helpful. Very clean and loved that they had Lounge areas for outside food dining .
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Anna, Milano

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Struttura molto bella e comoda, vicino alla stazione e ai ristoranti. Fermata metro e bus molto vicine. Ottimo soggiorno
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Christian, Woodbridge

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Incredible stay incredibly well kept and an absolutely amazing time.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Tiffany

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful room with plenty of space, comfortable beds, and kind staff. We paid for breakfast and were given lunch as well. Plus, there is a nice club room with sofas, snacks, and non-alcoholic drinks as a free service of the hotel. The Onsen is lovely after a long day. Easy access to train stations and it’s easy to get around to all of the temples and shops. A nice Pilates and yoga facility is down the street. It was a posit e experience all anroind, and I would do it all over again.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Hugo

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful hotel
Menginap 2 malam pada Jul 2025