Ryokan Kohro
Ryokan terdapat restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Pasar Nishiki
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ryokan Kohro





Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM480
RM528 jumlah
1 Ogo - 2 Ogo
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Non Smoking (10 Tatami, Shower booth & Toilet)

Traditional Room, Non Smoking (10 Tatami, Shower booth & Toilet)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Sistem pemanasan
Tandas dengan bidet elektronik
Lihat semua foto untuk Basic Room, Non Smoking, Private Bathroom (Japanese-style 8 Tatami)

Basic Room, Non Smoking, Private Bathroom (Japanese-style 8 Tatami)
9.8 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Sistem pemanasan
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wad Sakyo
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Gim
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 164 ulasan
Harga ialah RM943
RM1,193 jumlah
28 Ogo - 29 Ogo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rokkaku kita higashi kado, Sakaimachi St., Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8118
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Parkir tersedia
9.2 daripada 10, Hebat, 242 ulasan
Harga ialah RM506
RM557 jumlah
29 Ogo - 30 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-10,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 3300 seorang
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: JPY 2000 sehari (sejauh 30 meter)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah akses ke permandian awam
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Makanan set dihidangkan di bilik tamu sahaja (tiada menu atau tempat makan awam)
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Kohro
Kohro Kyoto
Kohro Ryokan
Ryokan Kohro
Ryokan Kohro Kyoto
Ryokan Kohro Hotel Kyoto
Ryokan Kohro Kyoto
Ryokan Kohro Ryokan
Ryokan Kohro Ryokan Kyoto
Soalan lazim
Ryokan Kohro Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
23 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Sue
Mengembara bersama pasangan
13 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sue
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
brian
8 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
brian
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Thomas Berge Pedersen
28 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thomas Berge Pedersen
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Esteban
Mengembara bersama keluarga
20 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Esteban
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
19 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
MARIA D.
11 Mac 2025
MARIA D.
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Marcus
Mengembara bersama keluarga
25 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marcus
Menginap 4 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
7 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Shi Hui
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
11 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Shi Hui
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Hilary
Mengembara bersama keluarga
26 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
great ryokan with soul and cedar onsen
Hilary
Menginap 3 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Myung su
13 Nov 2024
Myung su
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Caroline
14 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente!
Caroline
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Katie
12 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing ryokan stay
Katie
Menginap 1 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Janet
26 Ogo 2024
Janet
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Otilia
14 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Otilia
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
WOOHYEON
Mengembara bersama keluarga
2 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recommend




WOOHYEON
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
WOOHYEON
Mengembara bersama keluarga
2 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recommend


WOOHYEON
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une expérience à ne pas rater
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2024
4/10 Lemah
Amy
Mengembara bersama keluarga
19 Apr 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Amy
Menginap 2 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
EJ
18 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfectly Authentic Traditional Ryokan Experience
EJ
Menginap 1 malam pada Apr 2024
6/10 Boleh diterima
Khaled
10 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Khaled
Menginap 3 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Maritess, Houston
14 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maritess
Menginap 1 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
Ann
14 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Ann
Menginap 2 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
YEJI
15 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YEJI
Menginap 1 malam pada Feb 2024