Galeri foto untuk Rikyuan Kyoto Nishikyogoku





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM335
RM368 jumlah
29 Okt - 30 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Room (A)

Room (A)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
Lihat semua foto untuk Room (C)

Room (C)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
Meja
Lihat semua foto untuk Room (B)

Room (B)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(15 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
Meja
Lihat semua foto untuk Room B

Room B
Lihat semua foto untuk Room C

Room C
Lihat semua foto untuk Room A

Room A
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Good Nature Hotel Kyoto
Wad Shimogyo
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.4 daripada 10, Luar Biasa, 548 ulasan
Harga ialah RM1,107
RM1,218 jumlah
29 Okt - 30 Okt
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

10-5 Nishikyogoku Higashimukogawaracho, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 615-0825
Tentang hartanah ini
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku
Hartanah serupa

FUJITAYA BnB
FUJITAYA BnB
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Parkir tersedia
- Dobi
9.2 daripada 10, Hebat, 146 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-10,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku Hotel
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku Kyoto
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku Hotel Kyoto
Soalan lazim
Rikyuan Kyoto Nishikyogoku Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.4/10
Kebersihan
7.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
24 Sep 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 10 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Laura
Mengembara bersama keluarga
23 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Laura
Menginap 3 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Catherine
25 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Catherine
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Peter
Mengembara bersama keluarga
18 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Peter
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
4/10 Lemah
Rachel
14 Jul 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rachel
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Nerissa
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
12 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
Nerissa
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Weilin
11 Jul 2025
Weilin
Menginap 6 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Elliejah
20 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Elliejah
Menginap 12 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Justin
Mengembara bersama kumpulan
6 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan
Justin
Menginap 4 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Roy
1 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan
Roy
Menginap 4 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Lip
Mengembara bersama keluarga
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lip
Menginap 4 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Akiyo
7 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Akiyo
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
CHEUK YIN
6 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CHEUK YIN
Menginap 2 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
???
4 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
???
Menginap 1 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
source
10 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
source
Menginap 2 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
かなこ
23 Feb 2025
かなこ
Menginap 2 malam pada Dis 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
9 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Normal
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
takafusa
Mengembara bersama keluarga
9 Dis 2024
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
takafusa
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Awais
Mengembara bersama keluarga
3 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Comfy and Spacious
Awais
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Dulce Maria Ishel
12 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Dulce Maria Ishel
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Kaito
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
3 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kaito
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
TAKAKO
Mengembara bersama keluarga
13 Okt 2024
TAKAKO
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
WAI MAN WENDY
Mengembara bersama keluarga
1 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
WAI MAN WENDY
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Takeru
Mengembara bersama keluarga
29 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Takeru
Menginap 1 malam pada Sep 2024
2/10 Teruk
Obed
12 Sep 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Obed
Menginap 3 malam pada Sep 2024