Kyoto Gion U-BELL Hotel
Hotel dengan bar/ruang istirahat, beberapa langkah dari Shijo Street
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Kyoto Gion U-BELL Hotel





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, Berbilang Katil, Non Smoking

Standard Twin Room, Berbilang Katil, Non Smoking
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(8 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room, Berbilang Katil, Non Smoking

Deluxe Twin Room, Berbilang Katil, Non Smoking
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Cerek elektrik
Pengemasan harian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

sequence KYOTO GOJO
Wad Shimogyo
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.8 daripada 10, Terbaik, 538 ulasan
Harga ialah RM272
RM310 jumlah
3 Ogo - 4 Ogo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

359-1 Kiyomoto-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0084
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Gim
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 1,162 ulasan
Harga ialah RM534
RM588 jumlah
17 Ogo - 18 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira JPY 1600 untuk dewasa dan JPY 1600 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
U-BELL HOTEL
U-BELL Hotel
Kyoto Gion U-BELL
Hotel Kyoto Gion U-BELL Hotel Kyoto
Kyoto Kyoto Gion U-BELL Hotel Hotel
Hotel Kyoto Gion U-BELL Hotel
Kyoto Gion U-BELL Hotel Kyoto
KYOTOGION U BELL HOTEL
U-BELL
Kyoto Gion U-BELL Hotel Hotel
Kyoto Gion U-BELL Hotel Kyoto
Kyoto Gion U-BELL Hotel Hotel Kyoto
Soalan lazim
Kyoto Gion U-BELL Hotel Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
17 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Jose
2 Jun 2025
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jose
Menginap 5 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Lynn
Mengembara bersama keluarga
12 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Lynn
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Christopher
27 Apr 2025
Christopher
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Victor
Mengembara bersama pasangan
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Victor
10/10 Cemerlang
Kristin
14 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kristin
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Christine
Mengembara bersama keluarga
13 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christine
Menginap 2 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Ahmed-ziane
10 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ahmed-ziane
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Kristina
Mengembara bersama pasangan
5 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kristina
Menginap 5 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Barbara, Hialeah
Mengembara bersama kumpulan
27 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Barbara
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Gurdeep
22 Mac 2025
Gurdeep
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Natalie
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Natalie
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Masaki
6 Mac 2025
Masaki
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Edgar
Mengembara bersama keluarga
28 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Edgar
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Arie
31 Jan 2025
Arie
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Arie
29 Jan 2025
Arie
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Wayne
27 Jan 2025
Wayne
Menginap 2 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
yuya
4 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
yuya
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Rozalie
2 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good hotel to rest


Rozalie
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Navin
29 Dis 2024
Navin
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Eduardo
18 Dis 2024
Eduardo
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Pichawi
7 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pichawi
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Vi
Mengembara bersama pasangan
6 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vi
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Jessilyn
25 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jessilyn
Menginap 4 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Alfredo
17 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Solamente un pero…
Alfredo
Menginap 1 malam pada Nov 2024