ibis Styles Kyoto Station

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan pusat perniagaan 24 jam, 8-minute walk to Menara Kyoto

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM232
RM255 jumlah
23 Dis - 24 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Economy Room, 1 Katil Bujang (Single), Non Smoking

8.8 daripada 10
Cemerlang
(28 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

8.2 daripada 10
Sangat baik
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Economy Double Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

7.4 daripada 10
Baik
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

8.6 daripada 10
Cemerlang
(23 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
47 Higashikujo Kamitonoda-cho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8002

Tempat berdekatan

  • Bangunan Stesen Kyoto - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Menara Kyoto - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Kawaramachi Street - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Tempat Suci Higashi Honganji - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Kuil To-ji - 11 min berjalan kaki - 1.0 km

Bergerak

  • Stesen Kyoto - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen Kujo - 7 minit berjalan kaki
  • Osaka (KIX-Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai) - 86 minit memandu

Restoran

  • ‪イノダコーヒ - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪和カフェ 京あんじゅ - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪星乃珈琲店 - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Styles Kyoto Station

Hotel berdekatan Menara Kyoto
Terletak berdekatan Kuil To-ji dan Kuil Kenninji, ibis Styles Kyoto Station menyediakan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan 24 jam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), mesin layan diri dan hartanah bebas asap rokok
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
  • Stesen komputer dan tempat simpanan bagasi
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 215 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi. Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi rendaman dalam
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan sistem pemanasan kawalan suhu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: JPY 2,500 untuk orang dewasa dan JPY 1,200 untuk kanak-kanak

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif (kelebaran pintu 85 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 120 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 10 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LCD dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Bayaran tambahan dikenakan pada kanak-kanak berumur 0-11 tahun untuk sarapan apabila berkongsi peralatan tempat tidur sedia ada.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 2500 untuk dewasa dan JPY 1200 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Styles Hotel Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Hotel
Ibis Styles Kyoto Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Station Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel Kyoto

Soalan lazim

Adakah ibis Styles Kyoto Station mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Styles Kyoto Station?

Setakat 3 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Styles Kyoto Station pada 23 Dis 2025 bermula serendah RM 232.0, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di ibis Styles Kyoto Station?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di ibis Styles Kyoto Station?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya ibis Styles Kyoto Station?

Terletak di Wad Minami, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Menara Kyoto dan Kuil To-ji. Kuil Kenninji dan Makam Fushimi Inari juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Kyoto hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Stesen Kujo sejauh 7 minit berjalan kaki.

Ulasan

ibis Styles Kyoto Station Ulasan

8.6

Cemerlang

8.8

Kebersihan

9.4

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.8

Mesra alam

8.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 449 daripada 1005 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 392 daripada 1005 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 115 daripada 1005 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 35 daripada 1005 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 1005 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

WONG

Menginap 2 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Ralph S., Honolulu

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff courteous and added staff who could speak at least 3 other languages. Although staff could not control the behavior of former guests, they facilitated any needs (room change) brought about by said guests, for example, smoking in non-smoking rooms
Menginap 11 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Jia Qi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The area is very accessible and easy to travel around
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Dean

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff especially Jorge at the front desk.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Carlos A.

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is steps away from Kyoto Station, shinkansen gates. Hotel is very clean and safe. If I return to Kyoto , I am definitely returning to this hotel.
Menginap 7 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Juan Jose

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Todo en orden y en su lugar. Lo necesario para una placentera estadía.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ana

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a good location and clean
Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

E.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quiet rooms, very nice breakfast selections, close to Kyoto Station and transportation within the city it also has a nice selection of restaurants and shopping
Menginap 3 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Ivan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Extremely small rooms Extreme dust
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Norman, Lorton

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Well located, Decent price, Clean Room, Great breakfast, Friendly Staff, Only issue was the uncomfortable sagging mattresses in my room. They need to be replaced.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Hiroshi

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Aya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

yusei

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Robert, Melbourne Beach

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Next to train station and many stoes and restaurants. Mall is 5 minutos
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Miyuki

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ming-Wei

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Takumi

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
京都駅八条口のすぐ前で立地がとても良いです。
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
交通機関が便利でよかった。
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

CHENGHSIEN

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Shota

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Reyme

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We were provided a room on 9th floor and in the corridor was smelling badly with all the garbage. Seems they did not care about hygiene and when we complained we were provided a room on 10 th floor for which we paid 2000 yen extra
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

HIDENARI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Masako

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
便利でした。
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

michael

Menginap 3 malam pada Jul 2025