Kolam renang terbuka

Ulasan tentang Lemo Hotel Serpong

3 out of 5
Lemo Hotel Serpong
JL. Raya Legok No.88, Kelapa Dua, Serpong, Gading Serpong, West Java

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 8 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 8 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 8 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 8 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 8 ulasan" "

7.8/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Jane, Kuala Lumpur

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Schimmel in wc, Bettlaken mit Bluttflecken, furchtbar
Menginap 2 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

te ming

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
很好方便很温馨信价比高
很好方便很温馨信价比高

10/10 Cemerlang

te ming

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
非常舒适的住宿旅程
不错的酒店.价格相对便宜.舒适度很好.环境配套很好.住的舒服.

8/10 Baik

JOHANNES

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nyaman dan menarik
hotelnya nyaman, tapi sebagian jendela ada yg tidak bisa di buka

8/10 Baik

suttana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Diana, Jakarta

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
3 hari 2 malam di Hotel Lemo
Menginap di Lemo tgl 2-4 Jan 16 lalu karena keponakan menikah. Pertama ke kamar, kamar bau rokok jg ada semut2 dekat meja.suara dr luar kamar terdengar sangat keras dari dalam kamar. Oh ya hotel ini jg ga sediain odol dan sikat gigi.Yg bikin gregetan, tgl 4 jam 00.30 di telepon resepsionis krn dia sedang audit dan tidak ketemu invoice pembayaranku untuk malam kedua, jd minta no konfirmasi, aku blg arus cek email dl ga ingat krn belinya online, pas lg cek email, kurang dr 10 menit di telepon lg katanya ternyata invoicenya keselip. Paginya saat check out, kami minta bertemu dengan managernya untuk menyamaikan hal ini. Saat itu managernya sedang tidak masuk krn hari minggu, tp ada asistennya, kami sampaikan hal ini dan asman minta maaf atas kelalaian stafnya. Assman menawarkan kami makan siang sebagai permintaan maaf, tp kami tolak krn ingin bergegas ke rumah kakak ipar untuk pamitan mau balik Jakarta. Ternyata Selasa dari pihak hotel lemo telepon hp suami dan menyampaikan permintaan maaf kembali juga menawarkan gratis menginap 1 malam untuk kami, waktu kami yg tentukan.

8/10 Baik

Maria

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengaturan kamar smoking & non-smoking
Secara keseluruhan hotel cukup ok, value for money. Kamar cukup bersih, minimalis, area mandi (shower) sempit, sayangnya aroma di sekitar toilet kurang sedap ya mungkin ventilasinya. Saat sy menginap (non-smoking room) kamar sebelah sy yg menginap merokok dan asapnya sampai tercium di dalam kamar sy terlebih penginap membuka pintu kamarnya, Sangat mengganggu sehingga sy check out lebih awal krn sdh tidak kuat dg bau asap rokoknya. Sy tidak tahu apakah hotel ini memang menyediakan kamar smoking room, namun sebaiknya dpt diatur sehingga asap tidak mengganggu penginap lainnya.