Hotel Da Vinci
Hotel di Vinci terdapat sebuah kelab kesihatan 24 jam dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk Hotel Da Vinci





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Lihat semua foto untuk Superior Double Room Single Use

Superior Double Room Single Use
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Lihat semua foto untuk Double Room Single Use

Double Room Single Use
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Lihat semua foto untuk Triple Room, Accessible

Triple Room, Accessible
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room

Double or Twin Room
9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

V.le Palmiro Togliatti, 157, Loc. Sovigliana, Vinci, FI, 50059
Tentang hartanah ini
Hotel Da Vinci
Hartanah serupa

Hotel Il Sole
Hotel Il Sole
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Dobi
9.0 daripada 10, Hebat, 75 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.00 seorang semalam, sehingga 6 malam.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12.00 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar masuk awal: EUR 22 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi daftar keluar lewat: EUR22 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Nombor Pendaftaran Hartanah IT048050A17F9L7W79
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Da Vinci
Hotel Da
Jolly Hotel Leonardo Da Vinci
Jolly Hotel Rome
Jolly Leonardo Da Vinci
Nh Leonardo Da Vinci Hotel Rome
Hotel Da Vinci Hotel
Hotel Da Vinci Vinci
Hotel Da Vinci Hotel Vinci
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Da Vinci Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8
Kebersihan
7.4
Lokasi
8.4
Kakitangan & perkhidmatan
8.6
Mesra alam
8.4
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
27 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Ziad
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
21 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ziad
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Ricardo
19 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vale a pena para quem vai visitar a Toscana
Ricardo
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
F. Stella
15 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
F. Stella
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Khary
1 Ogo 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Khary
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Anna
23 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Weekend spensierato
Anna
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Alexander
16 Jun 2025
Alexander
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Leif
16 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leif
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Rodrigo
Mengembara bersama pasangan
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rodrigo
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Alberto
Pengembara perniagaan
22 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alberto
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
John
Mengembara bersama pasangan
12 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
John
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Laurence
6 Mei 2025
Laurence
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Marco
Pengembara perniagaan
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marco
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Marco
4 Mei 2025
Marco
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Hervé
24 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hervé
Menginap 5 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
andrea
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
andrea
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Flavio
Pengembara perniagaan
7 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best place in the area
Flavio
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Francesco
Pengembara perniagaan
20 Feb 2025
Francesco
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
massimo
Pengembara perniagaan
16 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
massimo
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Alessandro
Mengembara bersama pasangan
3 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alessandro
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Jon
21 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jon
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Paolo
18 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Paolo
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Andrea
Mengembara bersama kumpulan
15 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Andrea
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Massimo
Pengembara perniagaan
14 Dis 2024
Massimo
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Davide
1 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Davide
Menginap 2 malam pada Nov 2024








