Almont Hotel Asakusa

Hartanah 2.5 bintang
Hartanah terdapat restoran, berhampiran Kuil Sensoji

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Almont Hotel Asakusa

Lobi
Bahagian luar
Gebar bulu kapas, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Gebar bulu kapas, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Pintu masuk hartanah

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Economy Double Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Twin Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Single Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Double Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1-4-17 Komagata, Taito-ku, Tokyo, Tokyo-to, 111-0043

Tempat berdekatan

  • Kuil Sensoji - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Tokyo Skytree - 2 min memandu - 2.0 km
  • Taman Ueno - 2 min memandu - 2.0 km
  • Kubah Tokyo - 6 min memandu - 4.6 km
  • Istana Imperial Tokyo - 7 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Stesen Asakusa - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Kuramae (Oedo) - 4 minit berjalan kaki
  • Tokyo (HND-Haneda) - 33 minit memandu

Restoran

  • โ€ช้บบๅ‡ฆ ใ‚€ใ•ใ•ใ‚“ใ˜ใ‚“ ่”ตๅ‰ๅบ— - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชHAT COFFEE - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชFEBRUARY CAFE - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชใ‚ชใ‚นใƒ†ใƒชใ‚ข ใ‚ณใ‚พใƒชใƒ† - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ชLeaves Coffee Apartment - โ€ฌ3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Almont Hotel Asakusa

Hartanah berdekatan Kuil Sensoji
Terletak berdekatan Tokyo Skytree dan Taman Ueno, Almont Hotel Asakusa menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
  • Surat khabar percuma, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
  • Tempat simpanan bagasi
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk keadaan hartanah terbaik
Ciri-ciri bilik
Semua 186 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi rendaman dalam dan bidet
  • TV LED dengan saluran digital
  • Peti sejuk, setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: JPY 1,650 seorang
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Hanamomi

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 11 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY100-200 seorang, semalam berdasarkan kadar inapan bilik satu malam. Cukai tidak dikenakan kepada kadar satu malam di bawah JPY10,000. Harap maklum bahawa pengecualian lanjut mungkin dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 1650 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Hokke Club Asakusa
Hokke Club Asakusa
Hotel Hokke Club Asakusa Tokyo, Japan
Hotel Hokke Club Asakusa
Almont Hotel Asakusa Tokyo
Almont Hotel Asakusa Property
Almont Hotel Asakusa Property Tokyo

Soalan lazim

Adakah Almont Hotel Asakusa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Almont Hotel Asakusa?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Almont Hotel Asakusa?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Almont Hotel Asakusa?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Almont Hotel Asakusa?

Terletak di Taito, hartanah ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Kuil Sensoji dan Tokyo Skytree. Taman Ueno dan Kubah Tokyo juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Kuramae (Oedo) dan Stesen Asakusa berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Almont Hotel Asakusa Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 570 daripada 999 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 367 daripada 999 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 50 daripada 999 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 999 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 999 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Compact room for a short stay

The hotel and the room was otherwise very good except the room was so small that it was impossible to open our luggages at the same time. If we had realized this, we would have chosen a bigger room. Would have been perfect for a solo business traveler with hand luggage.
Menginap 2 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Ayako Yoshizawa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent

Their services, amenities, room and location was great ! We enjoyed Japanese style bathroom and toilet inside room so much ! Also it is close to Sensoji area, we enjoyed sightseeing and restaurant as well.
Menginap 11 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Margaret

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Exceptionally clean & pilite & cooperative. BUT why does the cleaning lady have to change the position of shower nozzle everytime & stand my toiletery bag up & everything goes to the bottom & gets mixed up.
Menginap 8 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Yi Ting

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

SULIANG

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tutto ... Ottima posizione pulito e personale ottimo
Menginap 3 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ๆ—ฉ้คๅฅฝๅƒ๏ผŒๆˆฟ้–“ไนพๆทจ๏ผŒๆœๅ‹™ไบบๅ“กๅพˆๆœ‰็ฆฎ่ฒŒ
Menginap 3 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Jonathan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A bit spacier than I expected...I feel like the last single business hotel single room I stayed felt more cramped than this. Front desk staff was a bit grumpy, unfortunately.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Les rรฉceptionnistes sont top ,tres sympas.............
Menginap 4 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎ็š†ใ•ใ‚“ใŒใ€ใจใฆใ‚‚ไธๅฏงใง่ฆชๅˆ‡ใงใ—ใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

yawo

Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Hanbin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
good for single stay, nice breakfast.
Menginap 3 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
้›™ๅบŠๆˆฟๅพˆ้ฉๅˆๅฎถๅบญ ๅพˆ่ˆ’้ฉ
Menginap 3 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Ching-Wen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๆทบ่‰ๆณ•่ฏๅ€ผๅพ—้ซ”้ฉ—

ๆŽฅๅพ…ๆœๅ‹™้žๅธธๅฅฝ๏ผŒ่ตฐ่ทฏๅˆฐๆทบ่‰ๅฏบ้žๅธธ่ผ•้ฌ†๏ผŒๅปบ่ญฐ่‡ณๅฐ‘่ฒท1ๅคฉ็š„ๆ—ฉ้คไพ†ๅ“ๅ˜—๏ผŒๆ—ฅๅผ่ฅฟๅผๆ–™็†้ƒฝๅพˆ่ฑๅฏŒ็”จๅฟƒใ€‚ๆˆ‘ๅ€‘ไฝ็š„้›™ไบบๆˆฟไธๆ˜ฏๅพˆๅคง๏ผŒๅ…ฉๅ’–่กŒๆŽๆ‰“้–‹ๅฐšๅฏไปฅ่กŒๅ‹•๏ผŒไฝ†ๆ•ด้ซ”ไธๆธ›ๅฐๆทบ่‰ๆณ•่ฏ็š„ๆปฟๆ„ๅบฆใ€‚
Menginap 3 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

SungHan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ฒซ ํ˜ผ์ž์—ฌํ–‰์˜ ์„ ํƒ์ง€, ํ˜ธํ…” ํ™‹์ผ€ ์•„์‚ฌ์ฟ ์‚ฌ!

์ž‘๋…„ 12์›”๋ง 4๋ฐ•5์ผ ์—ฌํ–‰๋•Œ ์ด์šฉํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค ์•„์‚ฌ์ฟ ์‚ฌ ๋ถ€๊ทผ์— ์œ„์น˜ํ•ด ์ด๋™์ด ๊ฐ„ํŽธํ•œ ์ , ๋ฐฉ์ด ๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ์•„์นจ ๋ท”ํŽ˜ ๋ฉ”๋‰ด๊ฐ€ ๋‹ค์–‘ํ•œ ์ . ์ œ ๋ฐฉ์—์„  ์Šค์นด์ดํŠธ๋ฆฌ ๊ฒฝ์น˜๊ฐ€ ๋ณด์ธ๊ฒŒ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค ๋‹ค๋งŒ ํ™˜๊ธฐ๊ฐ€ ์ž˜ ์•ˆ ๋˜๋Š”์ง€, ์ž๊ณ  ์ผ์–ด๋‚˜๋ฉด ๋ฌผ๊ฑด ์œ„์— ๋จผ์ง€๊ฐ€ ๋ˆˆ์— ๋„๊ฒŒ ์Œ“์—ฌ์žˆ์—ˆ๊ณ  ์‹ค์ œ๋กœ ๋ญ”๊ฐ€ ๋‹ต๋‹ตํ•œ ๋А๋‚Œ์ด ์ข€ ์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค ๊ทธ๋ฆฌ๊ณ  ๋‹ค๋ฅธ ํ›„๊ธฐ๋“ค์—์„œ๋„ ๋ณผ ์ˆ˜ ์žˆ๋“ฏ์ด ์šด์— ๋”ฐ๋ผ ๋น„์ข์€ ๋А๋‚Œ์˜ ๋ฐฉ์— ๋ฐฐ์ •๋  ์ˆ˜๋„ ์žˆ๋Š”๋ฐ ๋‹คํ–‰ํžˆ ์ €๋Š” ๋‚˜๋ฆ„ ์‚ฌ์ด์ฆˆ๊ฐ€ ์ ๋‹นํ•˜๊ฒŒ ๋А๊ปด์ง€๋Š” ๊ตฌ์กฐ๋กœ ๋œ ๋ฐฉ์—์„œ ๋ฌต์„ ์ˆ˜ ์žˆ์–ด์„œ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค ^^
Menginap 4 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Lang-Chi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๆœ้ฃŸใฏใ‚ˆใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚

้›ท้–€ใ‹ใ‚‰ๅ‘ใ‹ใ†ใจๅๅฏพๅดใซใƒ›ใƒ†ใƒซใฎๅๅ‰ใŒๆ›ธใ‹ใ‚Œใฆใ„ใ‚‹ใฎใง้€šใ‚Š้ŽใŽใฆใ—ใพใ„ใพใ—ใŸใ€‚ ็ช“ใ‹ใ‚‰ใฏ้šฃใฎใƒ“ใƒซใฎๅฃใ ใฃใŸใฎใŒๆฎ‹ๅฟตใงใ—ใŸใ€‚ ๆœ้ฃŸใฏใŠๆญฃๆœˆๆ–™็†ใ‚‚ใ‚ใ‚Šใ‚ˆใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
Menginap 1 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

YOSHIYUKI

Menginap 1 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

GO

Menginap 1 malam pada Dis 2019