Silkari The Charrington At Chatswood

Hartanah 3.0 bintang
Hotel Art Deco di Sydney yang terdapat sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Silkari The Charrington At Chatswood

Teres/patio
Triple Room | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, meja
Standard Room | Teres/patio
Meja sambut tetamu
Bahagian luar
Silkari The Charrington At Chatswood menyediakan kemudahan seperti sarapan Eropah percuma dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM383
RM421 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Sep - 5 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Classic Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Diubah suai pada 2024
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room

9.2 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Diubah suai pada 2024
Langsir/tirai gelap terus
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Triple Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Diubah suai pada 2024
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Diubah suai pada 2024
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Chatswood, sebuah kawasan kejiranan di Sydney, Silkari The Charrington At Chatswood berhampiran stesen metro. Sydney Opera House dan Capitol Theatre merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara aktiviti di kawasan ini dapat dinikmati di Circular Quay dan Overseas Passenger Terminal. Ingin menikmati acara atau perlawanan? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Padang Kriket Sydney atau Stadium Accor. Luangkan masa menerokai aktiviti di kawasan ini termasuk bermain golf.
Peta
22 Centennial Avenue, Chatswood, NSW, 2067

Tempat berdekatan

  • Royal North Shore Hospital - 4 min memandu - 3.5 km
  • Sydney Harbour Bridge - 9 min memandu - 9.2 km
  • Sydney Opera House - 9 min memandu - 9.6 km
  • Circular Quay - 10 min memandu - 10.0 km
  • Terminal Kapal Pelayaran Teluk White - 14 min memandu - 11.9 km

Bergerak

  • Stesen Sydney Chatswood - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen Macquarie Park - 7 minit memandu
  • Lapangan Terbang Sydney (SYD) - 30 minit memandu

Restoran

  • ‪446 Pizza Bar And Kitchen - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Amah - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Ippudo 一風堂 - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Tea Journal - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Chimichuri - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Silkari The Charrington At Chatswood

Hotel dipulihkan pada 2024 dan terletak berdekatan Sydney Harbour Bridge
Silkari The Charrington At Chatswood menyediakan kemudahan seperti sarapan Eropah percuma dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Hartanah bebas asap rokok, kakitangan berbilang bahasa dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Bantuan pelancongan/tiket dan tempat simpanan bagasi
  • Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk lokasi mesra berjalan kaki
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Silkari The Charrington At Chatswood menawarkan sentuhan bermakna seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 40-inci televisyen dengan perkhidmatan penstriman dan saluran digital
  • Almari pakaian, balkoni dan peti sejuk

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia 7:00 hingga 9:00 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 10:00 pada hujung minggu
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Permaidani cerucuk tinggi di dalam bilik
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seluruh hartanah diubah suai - Disember 2024
  • Seni bina Art Deco

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Perkhidmatan penstriman
  • TV 40-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah mengenakan caj sebanyak 2 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Jumaat (7:00 - 20:00) dan Sabtu - Ahad (8:00 - 16:00)
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 14:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 2 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Charrington Boutique
Charrington Boutique Chatswood
Charrington Boutique Hotel
Charrington Boutique Hotel Chatswood
Charrington Hotel
Charrington Chatswood
The Charrington Boutique Hotel
Silkari The Charrington At Chatswood Hotel
Silkari The Charrington At Chatswood Chatswood
Silkari The Charrington At Chatswood Hotel Chatswood

Soalan lazim

Adakah Silkari The Charrington At Chatswood mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Silkari The Charrington At Chatswood?

Setakat 26 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Silkari The Charrington At Chatswood pada 4 Sep 2025 bermula serendah RM 382.58, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Silkari The Charrington At Chatswood?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Silkari The Charrington At Chatswood?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Silkari The Charrington At Chatswood?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Silkari The Charrington At Chatswood?

Terletak di Chatswood, hotel ini sejauh 1.2 mi (1.9 km) from Taman Negara Lane Cove dan 3 bt (5 km) dari Hospital Swasta North Shore dan Royal North Shore Hospital. Hospital Mater adalah 3 bt (4.8 km) jauhnya. Stesen Sydney Chatswood sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen Sydney Artarmon sejauh 20 minit berjalan kaki.

Silkari The Charrington At Chatswood Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 274 daripada 679 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 273 daripada 679 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 87 daripada 679 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 29 daripada 679 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 16 daripada 679 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Juan Carlos

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
How beautiful is it
Menginap 10 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Roderick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Easy access to the trainstation
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Franziska

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 8 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Melisa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quiet
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Annie

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Rajan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely old building but modern facilities. Set in a quiet street but not far to Chatswood, shops/rail etc.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ka Yi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful victorian styled hotel. After hours check in instructions are clear so checking in was easy. Clean room, plenty of amenities, also has good collection of tea bags, coffee pods and coffee making machine. Breakfast was included. Good check out time which allows me to stroll around the area without carrying my luggages before checking out. Overall a pleasant experience.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Peter

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel has been recently renovated. That being said, there does not seem to be attention to maintenance. For example the bed light fitting was dangerously loose as was the toilet roll holder. We were warned to open the bathroom window and close the door to the ensuite as the smoke detectors were very sensitive to steam. OK. Could cope with sensitive but at around 11pm someone hadn't got the message and the fire alarm went off. It appeared that there was no staff on site and when the fire brigade turned up, they would have had no way of finding out what guests were on site. There was no staff to marshal guests. There was no obvious fire plan in the room. Is this legal? Apart from this critical problem; I have to say that the place has a lovely ambience. The bed was very good though the room was a little dark even with all the lights on. Facilities were good and the room had its own private verandah with table and chairs. Breakfast was serve your self continental style. Plenty of choice and a nice terrace to dine in. Yes I would stay there again but I would hope that the safety issues are remedied soon.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Lenore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was such a pleasure to stay at Silkari. Such a lovely stylish clean comfortable accommodation well located and in walking distance to Chatswood shopping and transport hub. I will be returning on future visits to Sydney.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Dane

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Glenn

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
O
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Alicia

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Philip

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
We didn't like that we could not access normal free to air tv
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Graeme

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Disgusting Room, Arrogant Management – Never Again This was my first — and last — stay at this hotel. I arrived to find my room hadn’t been made up. This was inconvenient, but I called after hours and was moved. The new room was even worse. The toilet was filthy, unflushed, and disgusting. I took photos and immediately sent them to management. It was too late to leave, so I stayed the night. First thing the next morning, I met with management in person, expecting a sincere apology and proper compensation. Instead, I was met with arrogance and excuses. Their response? “That’s strange.” No ownership. No genuine concern. Just an insulting offer of a token “goodwill” gesture- a discount on future stays — as if I’d ever return. I asked for more than a token off to stay an extra three nights. They refused. This wasn’t a small mistake but a health and hygiene failure. And even with photographic proof, they shrugged it off. Shakira Management doesn’t care about customer experience, cleanliness, or accountability. They’d rather lose business than admit fault or offer a meaningful resolution. Avoid this place entirely if you value basic hygiene, respect, or decent service. It’s not just substandard, it’s disgraceful.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Suz

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
This is wonderful boutique accommodation close to the Chatswood Metro. It has been tastefully renovated. Staff were friendly and helpful. Would certainly stay again.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Claire

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quick and easy check-in instructions. Absolutely beautiful art deco property, reasonably priced and with high quality facilities.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Kim

Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Julie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was very convenient for shops, dining, and transport. Located in a nice quiet leafy street. Staff very helpful and friendly.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Gary

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent. Very high standards.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Gary

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
As described in previous reviews of this establishment the standard is consistently high. In particular the service and assistance, given by Teresa at reception, is exceptional. Her excellence is a very good reason to stay here.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Greg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Gary

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property has comfort, charm & consistently high standards. Staff are exceptional. Cleanliness is spotless throughout the property. Plush carpet underfoot adds to the luxurious atmosphere. The breakfast is a healthy & delicious treat. Every time I stay here I feel welcomed & valued.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Rosana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is a very clean, new and comfortable property.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Zach

Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Chris

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
I just thought the property was old for the price paid. There was no door on the room connecting to the outside room just a curtain. There was an old heater that continuously turned on and off to maintain a temperature. The heater was also up on the counter top which was dangerous. No air-conditioning which would be cheaper and safer. When having a shower the bath filled up with water due to the drain being clogged.
Menginap 2 malam pada Jun 2024