Seluruh pangsapuri
KYOTO Yadomachi Nishijin
Pangsapuri terdapat dapur kecil, terletak berhampiran Kawaramachi Street
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk KYOTO Yadomachi Nishijin





Ulasan
7.2 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room (Japanese-Style Warehouse, KURA)

Traditional Room (Japanese-Style Warehouse, KURA)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
Lihat semua foto untuk Family Room, Garden View (SORA)

Family Room, Garden View (SORA)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Bidet
Lihat semua foto untuk Family Room, Garden View (NIWA)

Family Room, Garden View (NIWA)
Sorotan
Halaman
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

MONday Apart Premium KYOTO Station
Wad Shimogyo
- Dapur
- Pencuci
- Mesin pengering
- Wi-fi percuma
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 443 ulasan
Harga ialah RM305
RM335 jumlah
22 Jul - 23 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

168 Motokitakojicho, Kamigyo-ku, Kyoto, Kyoto, 602-8448
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Rinn Fushimiinari
Rinn Fushimiinari
- Dapur
- Pencuci
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 6 ulasan
Kemudahan hartanah
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
KYOTO Yadomachi Nishijin Apartment
Yadomachi Apartment
Yadomachi
KYOTO Yadomachi Nishijin Kyoto
KYOTO Yadomachi Nishijin Apartment
KYOTO Yadomachi Nishijin Apartment Kyoto
Soalan lazim
KYOTO Yadomachi Nishijin Ulasan
Ulasan
7.2
Baik
9.2/10
Kebersihan
6.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
15 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
28 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
静かで過ごし易い
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Sep 2018
2/10 Teruk
Benny
10 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik