Glansit Kyoto Kawaramachi
Hotel kapsul dengan teres atas bumbung, beberapa langkah dari Kawaramachi Street
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Glansit Kyoto Kawaramachi





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Pusat Bandar Kyoto
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, 634 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

380-2 Komeyacho Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8026
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

The Millennials Kyoto
The Millennials Kyoto
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
- Perkhidmatan perniagaan
9.2 daripada 10, Hebat, 580 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Hotel
GLANSIT KAWARAMACHI Hotel
GLANSIT KAWARAMACHI
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Kyoto
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Capsule Hotel
GLANSIT KYOTO KAWARAMACHI Capsule Hotel Kyoto
Soalan lazim
Glansit Kyoto Kawaramachi Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
16 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Miles
Mengembara bersama kumpulan
3 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Miles
Menginap 1 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
MAKI
15 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MAKI
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Issai
24 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Issai
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Jan-Hendrik
17 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jan-Hendrik
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
SHOJIRO
Pengembara perniagaan
9 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
SHOJIRO
Menginap 2 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
LO
24 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Private room which door can't lock and very hot
LO
Menginap 4 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
Machi
18 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Machi
Menginap 2 malam pada Apr 2024
6/10 Boleh diterima
Tadakatsu
14 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan
イマイチ
Tadakatsu
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
AKIHIRO
13 Apr 2024
AKIHIRO
Menginap 1 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Stefano
8 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stefano
Menginap 3 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Trent
8 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Trent
Menginap 2 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Katrine Zink Rose
2 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Katrine Zink Rose
Menginap 1 malam pada Mac 2024
2/10 Teruk
YOSHIYUKI
1 Apr 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
YOSHIYUKI
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent pour un hôtel capsule!
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
Kimiharu
30 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Kimiharu
Menginap 2 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
WATANABE
29 Mac 2024
WATANABE
Menginap 1 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
Reyes
27 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Reyes
Menginap 4 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
24 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
利便性も良いです
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Kin Ming
13 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kin Ming
Menginap 2 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
YOSUKE
Pengembara perniagaan
25 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
YOSUKE
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Apr 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Pingyu
26 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pingyu
Menginap 1 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
Jason
13 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Solo trip
Jason
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
26 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jan 2020