Grand Naki Hotel

Hotel dengan restoran, beberapa langkah dari Mandian Cemberlitas

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Naki Hotel

Pemandangan dari hartanah
Lobi
Hidangan sarapan
Bar mini, peti besi dalam bilik, kalis bunyi, seterika/papan seterika
Pemandangan dari bilik
VIP Access

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Double or Twin Room, 1 Bedroom, City View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Single Room, City View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double or Twin Room, 1 Bedroom, Balcony, City View

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Menu bantal
Pengering rambut
  • 17 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Standard Triple Room, City View

7.6 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Menu bantal
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
  • 19 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single) dan 3 Katil Bujang (Single)

Economy Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Menu bantal
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Sultanahmet, sebuah kawasan kejiranan di Istanbul, Grand Naki Hotel berhampiran stesen metro dan berhampiran pelantar laluan. Tempat menarik terkenal di kawasan ini termasuk Masjid Biru dan Mandian Cemberlitas. Tangki Air Basilica dan Universiti Istanbul adalah dua lagi cadangan tempat untuk dikunjungi.
Peta
Piyerloti cad. No:12-14 Çemberlitas, Sultanahmet, Faith, Istanbul, 34490

Tempat berdekatan

  • Bazar Besar - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Masjid Biru - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Tangki Air Basilica - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Hagia Sophia - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Masjid Süleymaniye - 17 min berjalan kaki - 1.4 km

Bergerak

  • Stesen Cemberlitas - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Istanbul Kumkapi - 12 minit berjalan kaki
  • Istanbul (IST) - 53 minit memandu

Restoran

  • ‪İstanbul Kitap Kafe - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Ortaklar Restaurant - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Bombay Masala Indian Restaurant - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪İstanbul Kitap Cafe - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Hanzade Terrace Restaurant - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Naki Hotel

Hotel berdekatan Mandian Cemberlitas
Terletak berdekatan Masjid Biru dan Tangki Air Basilica, Grand Naki Hotel menyediakan kedai kopi/kafe, taman dan salun rambut. Restoran di tapak menawarkan sarapan dan makan tengah hari. Sebagai tambahan kepada pencucian kering/dobi dan bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan dewan bankuet
  • Mesin layan diri, perkhidmatan rencam dan surat khabar percuma
  • Tempat simpanan bagasi, lif dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Grand Naki Hotel menawarkan manfaat seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan menu bantal, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan bidet
  • 19-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan 24 jam di luar tapak hartanah (EUR 25 sehari); tempahan diperlukan
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan selamat di tapak hartanah (EUR 25 sehari)

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2016
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 19-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 60.00 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri selamat: EUR 25 sehari
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 25 sehari(sejauh 350 meter; dibuka 24 jam)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Naki Hotel Istanbul
Grand Naki Istanbul
Grand Naki
Grand Naki Hotel Hotel
Grand Naki Hotel Istanbul
Grand Naki Hotel Hotel Istanbul

Soalan lazim

Adakah Grand Naki Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Grand Naki Hotel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR25 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Grand Naki Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Grand Naki Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:30.

Adakah Grand Naki Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak EUR60.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Grand Naki Hotel?

Terletak di Sultanahmet, hotel ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Mandian Cemberlitas, Tangki Air Basilica dan Masjid Biru. Universiti Istanbul dan Masjid Süleymaniye juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Cemberlitas hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Sultanahmet sejauh 6 minit berjalan kaki.

Ulasan

Grand Naki Hotel Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.4

Kebersihan

8.6

Lokasi

8.4

Kakitangan & perkhidmatan

7.6

Mesra alam

8.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 102 daripada 228 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 72 daripada 228 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 22 daripada 228 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 228 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 18 daripada 228 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Ahmed

Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Shinezaya

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible stay

I had a very bad experience at this hotel. For the price I paid, which I personally found expensive, I expected much better. The only time I saw water was the size of a thumbprint when I arrived; otherwise, guests are expected to sort out water themselves. Additionally, the bed was absolutely covered in hair—so much that I had to go down and complain. The receptionist came up and explained it was from the cleaning staff, which is unacceptable. I was also promised breakfast delivered to my room as I was recovering from surgery. However, I didn’t receive breakfast even once during my stay. This hotel is absolutely trash. Avoid it
Menginap 7 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Asat

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Really small space on the room
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Gökhan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Her şey güzeldi. Tavsiye ederim
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

PINAR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Ahmet

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Resimlerde odada banyo bulunmasına rağmen, banyosuz oda verildi. Odanın dışında banyo kulllanım imkanı vardı. Bu kabul edilemez.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Renata

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

SOLANGE

Pengembara perniagaan
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

andrea

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tutto ok
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

DEREK

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Booked a single room with city view. Was put into a basement room with no window on arrival. Key card wasn't' working and manual key was so awkward James Bond would have struggled to get into the room. Safe in the room was also out of action. Hotel looks nothing like the photos on website. Massively disappointing.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Ainur

Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Åsmund

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice, but a bit worn, hotel with a great location. Only a few minutes walk from many historic attractions. Friendly staff.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Koray

Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Koray

Menginap 3 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Mehmed

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Betrüger
Menginap 2 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

Matthias

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Die Angestellten waren sehr freundlich und hilfsbereit. Check-In und Check-Out gingen in sekundenschnelle. Kaffee und Wasser konnte man jederzeit sich unten mitnehmen. Das Frühstück war leider jeden Tag nur Rührei und Weißbrot mit Aufschnitt. Sehr unangenehm war allerdings das Wasser aus den Leitungen. Es hatte einen sehr unangenehmen Geruch und Geschmack. In umliegenden Hotels oder Bars war das nicht der Fall, dies konnte ich testen, da noch Freunde in der Umgebung waren. Hier ist es notwendig sich Wasser in den nahliegenden Geschäften zu kaufen und es zum Zähneputzen zu nutzen. Die Minibar war defekt und es war nur ein winziger Mülleimer im Badezimmer vorhanden. Leider wurden auch mehrmals die Woche Anlieferungen im Nebengebäude angeliefert, dies dauerte immer 1-2Std und hat für hunderte hupende Autos gesorgt. Nur zum Übernachten ist es okay.
Menginap 5 malam pada Apr 2022

6/10 Boleh diterima

Ersin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 5 malam pada Feb 2022

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Do not recommend

Everything is old, even the main door is not closing properly
Menginap 5 malam pada Jan 2022

6/10 Boleh diterima

Brandstätter

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Personal sehr nett und hilfsbereit! Hotel liegst sehr zentral! Zimmer sehr klein.
Menginap 3 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

Safiyo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Warm and welcoming

The staff are supper friendly and very helpful. They are very happy to assist the guests. For instance, they allowed me to check out an hour late and was able to arrange my transfer last minute at a cheaper rate than the locals. When I wanted to take tablets at night I called the reception and the guy was very helpful and bought me water to my room. They are exceptional and they honestly made my stay very warm and welcoming. Thank you. Also the location is 10/10 literally walking distance to everywhere.
Menginap 5 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Habiba

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
La gentillesse des personnels
Menginap 5 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Mohamed

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was
Menginap 4 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Nour

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

8/10 Baik

Nour

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Ogo 2021