Hotel V Fizeaustraat

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.6 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM312
RM379 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Dis - 18 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Premium Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Comfort Double Room

9.2 daripada 10
Hebat
(24 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room

9.8 daripada 10
Luar biasa
(17 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Grand Double Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Fizeaustraat 2, Amsterdam, Noord-Holland, 1097SC

Tempat berdekatan

  • Taman Bisnes Amstel - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Oosterpark - 4 min memandu - 2.6 km
  • Pusat Pameran dan Kongres RAI - 4 min memandu - 6.8 km
  • Royal Theater Carre - 4 min memandu - 3.2 km
  • ARTIS - 5 min memandu - 3.5 km

Bergerak

  • Stesen Amsterdam Amstel - 8 minit berjalan kaki
  • Perhentian Trem Amstelstation - 9 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪L'Osteria - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪De Kas - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪George Marina - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪The Lobby, Fizeaustraat - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel V Fizeaustraat

Mewah bagi hotel berdekatan Rijksmuseum
Manfaatkan teres, pencucian kering/dobi dan bar di Hotel V Fizeaustraat. Masakan antarabangsa restoran di tapak, The Lobby Fizeaustraat, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan Eropah (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, bantuan pelancongan/tiket dan bilik mesyuarat
  • Surat khabar percuma, dewan bankuet dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 91 bilik menawarkan keselesaan seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti tempat duduk berasingan dan jubah mandi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan, bilik yang luas bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • Tempat duduk berasingan, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 35 semalam)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia dengan bayaran: EUR27.50 untuk dewasa dan EUR27.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • The Lobby Fizeaustraat

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Teres

Spa

  • Bilik rawatan pasangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2016
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR10 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 27.50 untuk dewasa dan EUR 27.50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 35 semalam
  • Bayaran katil bayi: EUR 10 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel V Fizeaustraat Amsterdam
Hotel V Fizeaustraat Hotel
Hotel V Fizeaustraat Amsterdam
Hotel V Fizeaustraat Hotel Amsterdam

Soalan lazim

Adakah Hotel V Fizeaustraat mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel V Fizeaustraat?

Setakat 16 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel V Fizeaustraat pada 17 Dis 2025 bermula serendah RM 311.67, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel V Fizeaustraat?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR35 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Hotel V Fizeaustraat?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel V Fizeaustraat?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel V Fizeaustraat?

Terletak di Amsterdam Timur, hotel ini sejauh 0.5 mi (0.8 km) from Taman Bisnes Amstel serta 3 bt (5 km) dari Muzium Van Gogh dan Dataran Dam. Rijksmuseum dan Ziggo Dome (Kubah Ziggo) juga dalam jarak 3 bt (5 km). Perhentian Trem Amstelstation sejauh 9 minit berjalan kaki dan Hentian Hugo de Vrieslaan sejauh 11 minit berjalan kaki.

Hotel V Fizeaustraat Ulasan

Ulasan

9.6

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 773 daripada 1003 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 192 daripada 1003 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 22 daripada 1003 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 1003 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 1003 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.4/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Bjorn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ik had een supergrote mooie kamer . Enige jammere vond ik dat er een lichtverduistering niet goed aansloot net waar er geen gordijn was. Zeer tevreden in algemeen en amstelstation op wandelafstand.
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Mohammad Amin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel and Greta restaurant in the hotel. Location is the only slight downside being a little bit away from the main areas. But metro is a <10 min walk.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Dinah

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thé kindness from the stuff! I got an early check in , no fuss. They gave me an adaptor to charge my phone. I accidentally lost it and they did not charge me for it! The rooms were super clean. The location is great! I would go back
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Jalil, Richmond Hill

Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Sarju

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Peter, Newcastle

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is lovely. I found the staff to be pleasant and helpful, the rooms are beautifully appointed and close enough to Amstel station to be able to get anywhere in the city whenever needed but far enough to avoid crowds and tourists. I’d definitely use this property again.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Antonio

Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Katharina

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very pleasant stay, stylish hotel, great staff and perfect public transport connections. Would book again 10/10
Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

John

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Chloe

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good access to public transport - easy to get into the centre. Room was spacious, modern and clean. 10/10 would stay here again!
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Anuradha

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A huge shout out to the staff for making our stay so special and easy with our crazy 5 month old. We felt very taken care of. The staff get 100000 stars! The Air Con was a bit bizarre but the fan helped. Room was great!
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

gilad

Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ting-Po

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Emma

Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Aniketh

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
What would have been a five star review will now be a three star review, let me tell you why: Our initial experience of checking into the hotel was great, the person who checked us in was very friendly. We dropped our bags and decided to go into the city to have dinner. On coming back to our hotel room, we realized there was a very strong sewage smell coming from the bathroom, basically intoxicating the entire room. We called the lobby and asked them to immediately transfer us to a different room. But instead of trying to find a way to solve our issue, the person on night duty very arrogantly and very rudely said ‘what do you want me to do?’, as if I was supposed to suggest a solution for him. I asked him to see if there were other rooms available and he said we are fully booked and there’s not a single room available. So I asked him to send someone up to take a look at the bathroom to fix it. To it she also responded that there was nobody available until the morning. Keep in mind, that the smell was absolutely disgusting. No one should be allowed to sleep in a room that smells like sewage. I then told him to come to the room and smell it for himself, as soon as he entered the room, he very rudely and arrogantly looked at me and said ‘what smell?’ as if I was lying. After going into the bathroom and smelling it, he arrogantly walked out of the room without saying a word and came back magically with another room key in a hotel supposedly without anymore rooms.
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room, friendly staff. The only negative is the robbery they charge for parking! 35 euro per night. Cost me an unexpected fortune to park for a week.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Riaz

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

sondre

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

David

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

ESTHER

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was great. I would stay here again when next I visit Amsterdam. It’s closeness to train, metro and bus station. The hotel was clean and the staff welcoming ! I enjoyed my stay here.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

ali

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
All good! The vibes were vibing!
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jessie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely staff and easy transport links.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Bombardier Aviation Serv

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Der Ruf ist besser als die Wirklichkeit.

Das Hotel ist ok. Ich kann das preis leistungs Verhältnis in Amsterdam nicht einschätzen, aber hui ist das nicht. Die Zimmer sind im gewöhnungsbedürftigem design, es riselt weiß von der Decke, der Fußboden ist abgenutzt und auch sonst scheint es renovierungsbedürftig. Extras , die im Hotel verfügbar sind, müssen extra teuer bezahlt werden.Parken zB 35€ , Frühstück 25€ und ZB fajhrad 20€. Dazu kommt, dass zB die fahrräder uralt und ungepflegt, bzw kaputt sind und sowieso schwer verfügbar. Parken in der Umgebung ist an Sonntagen und sonst nachts von21-9 Uhr kostenlos, sonst für 4€ die Stunde. Parkplätze sind ausreichend verfügbar. Die Gegend ist ruhig, die Zimmer sind gut schallgeschützt. Mit dem Fahrrad sind es ca 15 Min bis ins Stadtzentrum.
Menginap 8 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Selina

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sauberes Hotel, super nettes Personal, größeres Zimmer als erwartet, sehr zentral
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

sally-ann

Menginap 3 malam pada Ogo 2025