NH Amersfoort

Hartanah 4.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk NH Amersfoort

Bahagian luar
Meja sambut tetamu
Bar (di hartanah)
Kemudahan mesyuarat
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Parkir tersedia
  • Bar
  • Penyaman udara
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM435
RM520 jumlah
termasuk cukai & fi
19 Okt - 20 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(25 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Room (View)

7.0 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room (Extra Bed 2 Adults + 1 Child)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Superior Room (Extra Bed 3 Adults)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Stationsstraat 75, Amersfoort, 3811 MH

Tempat berdekatan

  • Spa Ikan Amersfoort - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • The Tower of Our Lady - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Rumah Mondriaan - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Hof - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Taman Haiwan Amersfoort - 4 min memandu - 2.0 km

Bergerak

  • Stesen Amersfoort - 5 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 58 minit memandu

Restoran

  • ‪De Overburen - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Délifrance - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪First Class - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

NH Amersfoort

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam di kawasan bersejarah
Manfaatkan majlis makan percuma setiap hari, teres dan taman di NH Amersfoort. Restoran di tapak, Gusto, menawarkan makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Basikal di tapak hartanah, mesin layan diri dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Dewan bankuet, dispenser air dan surat khabar percuma
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan keadaan hartanah terbaik
Ciri-ciri bilik
Kesemua 114 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan gabungan pancuran/tab mandi
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Produk pembersihan mesra alam, cerek elektrik dan setiap hari

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 19.50 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 19 hingga 20.90 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Gusto

Aktiviti menarik

  • Basikal
  • Tempat simpanan basikal

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 7 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 20 meter persegi

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 25 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.60 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 19 hingga 20.90 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 19.50 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Nh Amersfoort
NH Amersfoort Hotel
NH Amersfoort Amersfoort
NH Amersfoort Hotel Amersfoort

Soalan lazim

Adakah NH Amersfoort mesra haiwan kesayangan?

Ya, NH Amersfoort membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 25 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR25 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di NH Amersfoort?

Setakat 6 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di NH Amersfoort pada 19 Okt 2025 bermula serendah RM 435.3, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di NH Amersfoort?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR19.50 sehari.

Apakah masa daftar masuk di NH Amersfoort?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di NH Amersfoort?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya NH Amersfoort?

Terletak di kawasan bersejarah, hotel disahkan mesra alam ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Museums Flehite, Mannenzaal St Peters and Block Lands Hospital dan Muzium Kade. The Tower of Our Lady dan Spa Ikan Amersfoort juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Amersfoort hanya sejauh 5 minit berjalan kaki.

NH Amersfoort Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 272 daripada 565 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 241 daripada 565 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 40 daripada 565 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 565 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 565 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Ervand

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gut gelegen, um die Stadt zu Fuß zu besuchen, großes Zimmer, praktische Einrichtung,freundliche Mitarbeiter, für einen kurzen Stadtbesuch perfekt
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kim, Homosassa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
5 minute walk from train station and direct route to the city center in about 10 minutes or less. Air conditioning, mini fridge, comfortable bed and decent restaraunt for a quick bite. Conveience items that you can self purchase 24hrs a day. Would highly recommend. Centrally located hotel to reach Utrecht, Giethoorn and Delft for day trips.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Koji

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel!
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Pieter, Dronrijp

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Prijs kwaliteit uitstekend, maar € 35,= voor een klein hondje is stevig aan de prijs
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

judith

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mooi hotel, op loopafstand van station en centrum Amersfoort. Schone en ruime kamer.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Didnt use the restaurant but the eooms were comfortable and quiet and walking distance to center and train station
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Wen-Chung

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Laurie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, well located
Menginap 7 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

MARIYANA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay!The room was spacious, clean, and had a lovely view! Upon arrival, the receptionist kindly upgraded my room for free, which made the experience even better. The hotel is within walking distance of the train station and city center, making it a perfect location. I would definitely love to return.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Markus

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fijn op loopafstand van het centrum. Makkelijk parkeren onder het hotel. Ik vond het bed wat aan de harde kant, maar beter dat dan doorgezakte bedden. Geen opbergruimte voor je toiletspullen in de badkamer, en douchen in bad. Ontbijt prima, niet heel bijzonder maar voldoende. De vruchtensappen zijn helaas zeer waterig en de muur en plank boven het broodrooster was zeer stoffig, daar mag wel eens een stofdoek langs gehaald worden.Amersfoort is een leuke stad.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Elizabeth

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Well located modern hotel

The front desk staff were amazing. The hotel is in walking distance to the railway station and old town.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Robert

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bra frukost. Skön säng. Bra läge.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Shivam

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Breakfast not worth as staff do Inequality.

Stay was good but breakfast was not upto mark. There was a big group of Amercian women's where breakfast staff din't have so much stuff in early morning 07:15 a.m. Also i asked for Omlette as i was hotel guest not with a group. The staff said no we cannot provide and i seen in next table staff provided to another guest. So much inequality.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

John, Collaroy

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great business location
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Gonzalo

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Anders

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jody

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is very nice and close to both the train station and the city center which makes it a great location. It was clean, comfortable and had everything I needed for my stay. Staff were great and welcoming too. Thanks!
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Rolf

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Matthew

Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Gerrit

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prima service/ schone kamer en goed ontbijt
Menginap 3 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Wiebo

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

N

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
mooi hotel op loopafstand van het station en de binnenstad
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Eiji

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Eiji

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024