Hotel Amar

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat spa perkhidmatan penuh, berhampiran Taj Mahal

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Amar

Executive Double or Twin Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
50 inci sebuah televisyen pintar dengan kabel
Kawasan tempat duduk lobi
Kolam renang terbuka
Business center

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Kolam
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

dengan Penyaman Udara

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Executive Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Katil siang
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Tourist Complex Area, Fatehabad Road, Agra, Uttar Pradesh, 282001

Tempat berdekatan

  • Emporium Marmar Agra - 2 min memandu - 2.2 km
  • Bazar Sadar - 3 min memandu - 2.9 km
  • Kota Agra - 3 min memandu - 3.2 km
  • Taj Mahal - 3 min memandu - 2.2 km
  • Gereja St. John - 6 min memandu - 6.0 km

Bergerak

  • Stesen Agra Fort - 10 minit memandu
  • Agra (AGR-Kheria) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪Hotel The Oasis - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Howard Sarovar Portico - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Al Nafees Restaurant and Take Away - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Khan Sahab Mutton 199 Restaurant - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪TC - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Amar

Hotel berdekatan Taj Mahal
Taman, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel Amar. Berehatlah di tapak spa.Restoran di tapak, Noorjahan Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kelab kesihatan dan pusat perniagaan.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), bilik mesyuarat dan dewan bankuet
  • Perkhidmatan rencam, meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 68 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan pengering rambut
  • 50-inci TV Pintar dengan saluran TV premium
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 315 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Noorjahan Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kelab kesihatan
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 372 meter persegi)

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Kelambu

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 50-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: INR1000
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1800.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 315 seorang
  • Fi daftar masuk awal: INR 1000 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1800.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Amar Agra
Amar Hotel
Hotel Amar
Hotel Amar Agra
Amar Hotel Agra
Hotel Amar Agra
Hotel Amar Hotel
Hotel Amar Hotel Agra

Soalan lazim

Adakah Hotel Amar mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Hotel Amar mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Amar?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Amar?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak INR1000 (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Amar?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Hotel Amar?

Terletak di Taj Ganj, hotel spa ini sejauh 0.9 mi (1.5 km) from Motilal Nehru Park dan 1.4 mi (2.3 km) from Taj Mahal. Mosque and the Jawab dan Emporium Marmar Agra juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Hotel Amar Ulasan

Ulasan

6.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 43 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 9 daripada 43 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 43 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 43 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 43 ulasan

6.2/10

Kebersihan

6.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

10/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Isolde

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Toshi, 茨城県小美玉市

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
とても良いホテルです。ただ、周りにバザールなどがないのが、悪い点でもあり、良い点でもあるのでしょうけど。
Menginap 2 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

FLORIAN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
good
Menginap 3 malam pada Sep 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Ogo 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Proche du taj Mahal. Piscine Personnel désagréable

Propreté très indienne cad relative. Toilettes de l accueil très sales. Chambre spacieuse. Propreté moyenne. Mais surtout personnel desagreable
Menginap 1 malam pada Jul 2018

6/10 Boleh diterima

Patrick, Ireland

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

The hotel is located midway between Taj Mahal and

So So. We booked for the whole day, but really only required it for four hours rest. There were minuses experienced within this time frame however. When I asked a staff member to change a five hundred rupee note, he scrutinized it very blatantly in front of third parties for several moments. His actions appeared to be exaggerated and designed in my opinion, to make me look suspicious in public view. This was uncalled for. Later when I said we would like to use our room to rest for a few hours, a staff member gave me such an inquiring scrutiny, I had to enquire if this was alright. Very unfriendly and I definitely would not recommend to a friend on this basis alone. Sorry.
Menginap 1 malam pada Mei 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
There was a lot of bad seepage stink in the room. Behavior of the reception staff was also very bad.
Menginap 1 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

letiana , campbell, California

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amazing hotel!

Great location, sweet and kind staff, very clean Noise less.
Menginap 1 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Anil, Gurgaon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Reasonably good hotel with easy access.

Quite satisfying. We were well attended and guided.
Menginap 2 malam pada Ogo 2017

10/10 Cemerlang

dr parveen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

clean hotel

it was a good experience and good ambience

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Satisfactory

All good, except a fact that we were under an impression that the on-line booking done was with complementary breakfast. The hotel has charged us for Breakfast stating the booking is only for room rent

4/10 Lemah

no buen hotel, carmona

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

No muy contenta

Regular pague por una habitación con el desayuno incluido y no me dieron tal. No incluye WiFi...no te dan botellas de agua de cortesía...no había agua caliente

6/10 Boleh diterima

Prashant, Allahabad

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Happy trip

Pleasant

2/10 Teruk

UMMER, Dubai

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

It was horrible stay with Amar Agra.I won't prefer

It was horrible stay with Amar Agra.I won't prefer this hotel to anybody. Room was not at all clean, similarly BreakFast is much worth.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

WORST HOTEL WITH RUDE STAFF

We booked online a executive double room for 2 nights from 08.03.2015 till 10/03/2015 . The confirmation vouchers were submitted to the hotel authorities at the time of checkin. the first night at the hotel went of well. On the second day , the hotel management raised the issue of room booking and refused to give the room keys saying that the booking for the day was not confirmed. We insisted that confirmation vouchers for both days were already submitted to them at the time of checkin. After a lot of insistence, they agreed but Mr. Y.K. Verma, General Manager raised the issue that the hotel had not received their payment for the room. We told them that the room had been booked thru EXPEDIA. COM and the entire amount as stated was paid thru credit card at the time of booking. The same was also being reflected on the confirmation voucher issued by EXPEDIA.COM. But Mr. Verma refused to acknowledge the receipt of payment and insisted that we should get it clarified from EXPEDIA. He refused to speak to the EXPEDIA saying that it was none of his business and he was not bothered. The onus was on us to get the same clarified. Nevertheless we contacted the EXPEDIA call centre and got the matter clarified to the satisfaction of the hotel authorities. All this while the hotel refused entry and kept us waiting at the lobby. As if all this mental torture and agony was not enough, Mr. Y.K. Verma once again came up and raised another dispute by saying that the room tariff received by themw

6/10 Boleh diterima

Iqbal, Kanpur

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

good hotel with neat n comfortable rooms

It is well located with good clean rooms. The manager was very courteous and shifted us to another room which was recently renovated and the kids enjoyed their stay. Could not use the pool but the pool slide was very tempting for the kids. Breakfast was good but did not like the idea of chargeable WiFi. Should be free maybe a limit can be set per room. Overall good. shall visit again.

4/10 Lemah

Guilene, france

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

les photos ne refletent pas la realité

Mauvais hotel . Piscine et tous les équipements annexes fermés. Chambre : beaucoup de bruit de la route nuit et jour . La fenetre ne s'ouvrait pas , impossible d 'aerer . Odeur de moisi et de renfermé .Salle de bains qui a besoin d'une bonne rénovation : bas de porte moisi , nombreux carreaux ebréchés , robinets mal fixés sur le lavabo et la baignoire . Le rideau de la chambre est tombé .Beaucoup de poussier de partout . Serviettes "blanches"avec de grosses colorations grisatres et qui sentaient mauvais . J ai du utiliser les miennes . Restaurant cher pour des petites assiettes

6/10 Boleh diterima

Ashraf Malik, Aligarh

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

So So. .......

The hotel was clean but the laundry was dirty and towels were awful. Breakfast plan should be added. The bearer and staff of Noorjahan welcome the guests with"It is Rs.250 plus tax will you like to join"? This put you off.

6/10 Boleh diterima

J, Seattle,WA

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Only good for 1 night stay at Agra.

We booked 2 rooms, one on the main floor and one on the second floor. My brother and his friends had the second floor room, which didn't have hot water. My main floor room had plenty of hot water but smelled moldy. This is an older hotel, the wifi was down. There was a restaurant downstair and all sort of 4 star services. I never tried those services. It was walking distance to the Taj Mahal. Depending where you come from, you might hate this hotel or show difference. It reminds my brother and I of our grandma's place in Malaysia. However, my western friends might heavily object. Amazing by Indian standards but westerns might be disappointed. The hotel was fully booked with Indian (travel during Christmas) - so it is acceptable to some.

4/10 Lemah

linda, damariscotta ME

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad staff

The worst part of this hotel is the staff- they are rude and unwilling to help. There were some issues with my paid reservation through expedia and they were unwilling to help, give me a room or even refund my money. They were so rude about everything. The rooms and facilities are ok but not worth the money they are asking. You can get so much better in Agra for the price they ask.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Deilige senger.

Veldig bra valuta for pengene.

6/10 Boleh diterima

Khan, Delhi

Great Location

Location of the hotel is good but when the light cut we face the problem like A/c shutdown.Room was not so clean as we aspect.

6/10 Boleh diterima

Ales, Switzerland

Middleclass hotel for Indians

Mostly visited by middleclass indians easy to find.

2/10 Teruk

gill, edinburgh

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Filthy noisy hotel

After moving rooms twice due to them being damp and dirty it didn't improve. Were kept up all night with a party which the staff refused point bank to tell the guests leaving the party to keep the noise down. There were 4 different guests at reception all night complaining about the noise but the manager would not tell the party guest to keep the noise down.