Hotel Pere III el Gran

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Vilafranca del Penedes terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Pere III el Gran

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Tempat makan
Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Depan hartanah

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Double Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Quadruple Room

8.4 daripada 10
Sangat baik
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 4 Katil Bujang (Single)

Twin Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Vilafranca del Penedes, Hotel Pere III el Gran berada di pusat bandar raya dan berhampiran stesen kereta api. Vinseum dan Pusat Seni Kontemporari Sincroart merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara tempat menarik kawasan ini termasuk Gereja Santa Maria dan Can Rafols dels Caus.
Peta
Placa Penedes 2, Vilafranca del Penedes, 08720

Tempat berdekatan

  • Vinseum - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Kilang Wain Pinord - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Hospital Comarcal de l'Alt Penedès - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Kilang Wain Torres - 6 min memandu - 4.4 km
  • Sitges Beachfront - 19 min memandu - 24.4 km

Bergerak

  • Stesen Vilafranca del Penedes - 6 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Barcelona El Prat (BCN) - 37 minit memandu

Restoran

  • ‪Cal Figarot - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Casino - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪La Taverna de l'Ateneu - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Centric Gastro-Bar - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Forn Enrich - Vilafranca - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Pere III el Gran

Hotel di pusat bandar raya
Hotel Pere III el Gran menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), penjagaan anak/bayi (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Dewan sambutan, lif dan bantuan pelancongan/tiket
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, tempat simpanan bagasi dan perkhidmatan dobi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 52 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Setiap hari, meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Catalonia, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (EUR 10 semalam); diskaun tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; EUR 9 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 19 Disember dan 10 Januari.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR10.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.66 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 17 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9.00 seorang
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 10.00 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 10.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Nombor Pendaftaran Hartanah HB-002964

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Sercotel Pere III el Gran Vilafranca del Penedes
Hotel Pere III el gran Vilafranca del Penedes
Pere III
Pere III el gran
Pere III el gran Vilafranca del Penedes
Sercotel Pere III el Gran Vilafranca del Penedes
Sercotel Pere III el Gran

Soalan lazim

Adakah Hotel Pere III el Gran mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR5 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Pere III el Gran?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Pere III el Gran?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Pere III el Gran?

Terletak di tengah-tengah Vilafranca del Penedes, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Mascaró dan Vinseum. Gereja Santa Maria dan Kilang Wain Pinord juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Vilafranca del Penedes sejauh 6 minit berjalan kaki.

Hotel Pere III el Gran Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 65 daripada 145 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 53 daripada 145 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 16 daripada 145 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 145 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 145 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Frank

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Very nice staff and very helpful.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Ferran

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Derek

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The best things about the hotel are its location and the strong air conditioning. However, it needs maintenance to improve the water (my shower fluctuated between hot and cold), electricity (a light randomly shut off), and the general appearance (water damage, rust, and stains in the bathroom).
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Jose

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy acojedor y muy limpio. Camas pequeñas, pero hemos encontrado esto en toda europa asi que no nada anormal, pero comodas.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Jørgen

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan

God bliggenhed

Indtjek og udtjekning kunne godt være bedre
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Kjersti

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Luis

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Jan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Good beds and clean. Very good breakfast. Atmosphere not so good.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Annabel

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Andreina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Santiago

Menginap 1 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Anton

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Poor sound insulation both inside and outside. You can hear your neighbours snoring all night long and people yelling in the street until past 2am. The staff smoke right outside the property, which drifted into the staircase. Good things included the reduced parking rate and the roll down blinds to help with the street lights outside.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Per Ola Klæt

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Per Ola Klæt

Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Jens

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Für die eine Übernachtung wäre es ok, aber die Umgebung ist zu laut.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Thor

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Per Ola Klæt

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Sentralt i byen, stille, stort rom, nøktern frokost, god service
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Lars Kenneth

Menginap 4 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Celine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Shawn

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Travel 4 months of the year and on my way from Lisbon , decided to stop at this motel , want to be hotel. Terrible is an understatement of my experience and the surroundings. Upon checking in at 1 in the morning, I was not informed that the AC would be out for two weeks. Opening the windows is a bad idea since there are drug addicts, homeless, and trash trucks keeping you awake till 2 in the morning. The parking lot is inconveniently in another structure for additional fees, if you have luggage. The rooms are very basic like a cheap motel, the mattresses are uncomfortable and the internet didn't work in the room. Regretfully chose the place because of the reviews on Expedia and almost always leave good reviews and if their is a problem, I try and resolve it and not waste time to leave a bad review but I'm writing this for others not to have the same experience.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Pilar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Juan Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Juan Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Dave

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

THIBAUD

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024