ibis Styles Tokyo Ginza

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, berhampiran Istana Imperial Tokyo

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM386
RM425 jumlah
4 Jan - 5 Jan 2026

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

9.0 daripada 10
Hebat
(19 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
Kerusi meja
Meja
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Bujang (Single)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(13 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
Kerusi meja
Meja
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
Kerusi meja
Meja
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
7 10 9 Ginza Chuo-Ku, Tokyo, 104-0061

Tempat berdekatan

  • Ginza Six - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Teater Shinbashi - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Teater Kabuki-za - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Matsuya Ginza - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Bangunan Ginza Wako - 6 min berjalan kaki - 0.6 km

Bergerak

  • Stesen Shimbashi - 5 minit berjalan kaki
  • Stesen Ginza - 5 minit berjalan kaki
  • Tokyo (HND-Haneda) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪小諸そば - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪やさいの王様銀座店 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪銀座亭 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪310.COFFEE - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪大島ラーメン - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Styles Tokyo Ginza

Hotel berdekatan Forum Antarabangsa Tokyo
ibis Styles Tokyo Ginza menyediakan kemudahan dobi dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan kakitangan berbilang bahasa
  • Tempat simpanan bagasi, hartanah bebas asap rokok dan mesin layan diri
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 224 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti kerusi meja dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi atau pancuran
  • 40-inci televisyen dengan saluran satelit
  • Percuma uncang teh/kopi segera, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: JPY 2,200 untuk orang dewasa dan JPY 1,100 untuk kanak-kanak

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 13 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 40-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 2200 untuk dewasa dan JPY 1100 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

ibis Styles Tokyo Ginza Hotel
ibis Styles Tokyo Ginza TOKYO
ibis Styles Tokyo Ginza Hotel TOKYO

Soalan lazim

Adakah ibis Styles Tokyo Ginza mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Styles Tokyo Ginza?

Setakat 16 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Styles Tokyo Ginza pada 4 Jan 2026 bermula serendah RM 386.1, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis Styles Tokyo Ginza?

Ibis Styles Tokyo Ginza tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di ibis Styles Tokyo Ginza?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di ibis Styles Tokyo Ginza?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya ibis Styles Tokyo Ginza?

Terletak di Ginza, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Ginza Six dan Forum Antarabangsa Tokyo. Istana Imperial Tokyo dan Menara Tokyo juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Ginza hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen Higashi-ginza sejauh 6 minit berjalan kaki.

Ulasan

ibis Styles Tokyo Ginza Ulasan

8.8

Cemerlang

9.0

Kebersihan

8.2

Kemudahan

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.8

Mesra alam

8.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 158 daripada 286 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 85 daripada 286 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 27 daripada 286 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 286 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 286 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

HITOMI

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
チェックインを無料で早めてくれるなど臨機応変に対応してくれて好感が持てました
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Parsa

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff Clean room
Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Christian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Sauber. Gut, zentral gelegen. Nettes und kompetentes Personal. Zimmer ist (auch für japanische Verhältnisse) recht klein, aber noch okay. Bad hatte Badewanne. Für einen Trip nach Ginza in Ordnung.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Juan Carlos

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Good but small
Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Bernadette

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Koramith, Bangkok

Menginap 4 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Derrick, Laurel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Being my first time in Tokyo was a bit surprised of the size of the room and space… However space was utilized efficiently and the facilities were kept extremely clean
Menginap 10 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Hiroyasu

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Tommy

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Philip

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tired hotel who could do with a refit
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

junichi

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

JONATANN EDUARDO

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Buen Value For Money

Muy buena experiencia, buena ubicacion y buen valor por tu dinero
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

JONATANN EDUARDO

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

OK valor por tu dinero

Muy buena experiencia y muy recomendable, buena relacion costo beneficio
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Vida

Mengembara bersama keluarga
I was very worried about the size of our rooms because of all the comments I’ve read about the hotel rooms sizes in Japan but we were surprised to find our rooms very comfortable for two people and a total of 4 languages. I would highly recommend this place.
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Yosuke

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan
침대도 무난 친절도 무난 방에 앉을곳은 부족합니다 위치가 좋음
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Mayank

Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Taishi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
綺麗に清掃されていて快適に過ごせました。 立地が良いので観光の拠点として利用しました。
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

GUSTAVO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Kota

Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

taketo

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The property met all expectations, the room was a bit on the smaller side but was good enough.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Yuna

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

HAESEON

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
직원분
Menginap 3 malam pada Mei 2025