Hotel MONday Haneda Airport

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, berhampiran Tokyo Bay

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel MONday Haneda Airport

Lobi
Depan hartanah
Teres/patio
Twin Room (Corner) | Peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Sarapan bufet setiap hari (JPY 1500 seorang)

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Sarapan tersedia
  • Parkir tersedia
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 16 daripada 16 bilik

Room, Non Smoking (Run of House, For 2, Bed Type Varies)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
Meja
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(71 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
Meja
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, Non Smoking (Run of House, For 1, Bed Type Varies)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
Meja
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Single Room

9.2 daripada 10
Hebat
(39 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
Meja
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Twin Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(25 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
Meja
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Standard Twin Room

9.2 daripada 10
Hebat
(47 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
Meja
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Twin Room (Hollywood, 18.48sqm)

9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
Meja
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Deluxe Double Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(25 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
Meja
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Twin Room (Corner)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
Tab mandi dan pancuran berasingan
Meja
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Single Room

  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Corner Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Hollywood Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Double Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
3-6 Haginaka, Ota-ku, Tokyo, Tokyo, 144-0047

Tempat berdekatan

  • Tempat Suci Anamori Inari - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pusat Beli-belah Taman Lapangan Terbang Haneda - 4 min memandu - 3.0 km
  • Shinagawa Aquarium - 5 min memandu - 5.2 km
  • Menara Tokyo - 13 min memandu - 14.0 km
  • Tokyo Big Sight - 14 min memandu - 14.8 km

Bergerak

  • Stesen Otorii - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Tenkubashi - 18 minit berjalan kaki
  • Tokyo (HND-Haneda) - 13 minit memandu

Restoran

  • ‪松屋 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪横浜家系ラーメン 上々家 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪カフェ・ベローチェ 大鳥居駅前店 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪十割そばどん八東糀谷店 - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪yoichi ヨイチ - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel MONday Haneda Airport

Hotel berdekatan Tokyo Bay
Hotel MONday Haneda Airport menyediakan kemudahan seperti penghantaran percuma ke lapangan terbang dan kemudahan dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan kakitangan berbilang bahasa
  • Mesin layan diri, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan tempat simpanan bagasi
  • Lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 102 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan bidet
  • Peti sejuk, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan penghantaran ke lapangan terbang percuma dari 4:00 hingga 9:00 pada waktu terjadual dan atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (JPY 2,500 sehari; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: JPY 1,500 seorang

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi

Lain-lain

  • Dibina pada 2017
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini menawarkan perkhidmatan pengemasan yang terhad. Pengemasan disediakan sekali setiap 3 hari untuk tempahan 3-6 malam dan sekali setiap 7 hari untuk tempahan 7 malam atau lebih. Pengemasan tidak ditawarkan untuk penginapan 1-2 malam. Penukaran tuala dan pengutipan sampah tersedia setiap hari atas permintaan untuk semua tempahan tanpa bayaran tambahan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY100-200 seorang, semalam berdasarkan kadar inapan bilik satu malam. Cukai tidak dikenakan kepada kadar satu malam di bawah JPY10,000. Harap maklum bahawa pengecualian lanjut mungkin dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 1500 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: JPY 2500 sehari (keistimewaan masuk/keluar)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

RELIEF PREMIUM Haneda Airport RELIEF Hotel Tokyo
RELIEF PREMIUM Haneda Airport RELIEF Hotel
RELIEF PREMIUM Haneda Airport RELIEF Tokyo
RELIEF PREMIUM Haneda Airport RELIEF
RELIEF PREMIUM Haneda RELIEF
Monday Haneda Airport Tokyo
Relief Premium Haneda Airport
Hotel MONday Haneda Airport Hotel
Hotel MONday Haneda Airport Tokyo
Hotel MONday Haneda Airport Hotel Tokyo
RELIEF PREMIUM Haneda Airport by RELIEF

Soalan lazim

Adakah Hotel MONday Haneda Airport mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel MONday Haneda Airport?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak JPY2500 sehari. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Hotel MONday Haneda Airport?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel MONday Haneda Airport?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Hotel MONday Haneda Airport memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari hotel ke lapangan terbang yang beroperasi 4:00–9:00 (tersedia atas permintaan).

Di manakah terletaknya Hotel MONday Haneda Airport?

Terletak di Ota, hotel ini sejauh 0.7 mi (1.1 km) from Tokyo Bay dan 3 mi (4.8 km) from Shinagawa Aquarium. Menara Tokyo dan Tokyo Big Sight juga dalam jarak 9 bt (15 km). Stesen Otorii hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Anamoriinari sejauh 9 minit berjalan kaki.

Hotel MONday Haneda Airport Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 854 daripada 1403 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 405 daripada 1403 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 106 daripada 1403 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 29 daripada 1403 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 1403 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Franco

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s a quiet and cozy hotel, staff was incredibly helpful and accommodating (especially under the circumstances of language barriers). My only complaint is that the hotel is kind of hidden from view within an alleyway and you have to find it by looking for its billboard. Other than that, was certainly a satisfied customer.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

???

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
清潔感があり、安心して利用できました!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Mary Ann

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I would stay again and would recommend it.🙂
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Keira

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice place!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Shouko

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Frederick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient and sufficient.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Katherine, Palm Bay

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

TOSHIKO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフの方々、本当に親切でした。
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Rachel

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Luis

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean Bathroom, good amount of space for two.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

YASUSHI, Grapevine

Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Amanda

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay. Would recommend. The bed was huge and comfortable
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Yuri

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Mutsumi

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフの方がとても感じ良く近くのコンビニの場所などを教えてくれて助かりました。 ウェルカムドリンクに爽やかなハーブレモン水が自由にいただけて嬉しかったです。 お世話になりました。
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

nathan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

ELIZA, chinohills

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Best Value for Your Money- Best Service & very clean. Would stay here again. Namaste!!!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Doris Felipe, Lacey

Clean and comfortable, close to subway station
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

MIZUKI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Lamont

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
best time . nice location really safe and quiet
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Andrei Earl

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean and fruendly staff
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

jonah

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Despite the challenging experience I had during my recent trip, I want to sincerely thank your team for the exceptional customer service and understanding. You made an exception to lift my burden of anxiety and traumatic distress caused by the mishaps with my Expedia Alaskan Hawaiian trip with my kid. Your empathy and willingness to help truly stand out and demonstrate high-quality customer care. I highly recommend your services to others and appreciate your consideration during such a difficult time. Thank you again, and I hope to have the opportunity to visit and enjoy your services again soon.
Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Peter

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Destiny

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
very nice stay. staff was so polite and helpful - the place is also very clean. would definitely stay again!
Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Tsayem

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
room size was too small.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Khazina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff and hotel services are excellent. I liked that the staff would try and help with any query but are also honest about things they can’t help with. The food was good but could be improved by having more halal meat options. As this limited me to only having exactly the same fish and vegetables every morning for breakfast. I was out every day so the hotel accommodation and services suited my needs on my trip to Japan.
Menginap 9 malam pada Mei 2025