Hotel Brilio Asakusabashi
Hotel di pelantar laluan terletak di Tokyo yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk Hotel Brilio Asakusabashi





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM467
RM514 jumlah
30 Nov - 1 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, Non Smoking, Corner (Western Style)

Standard Room, Non Smoking, Corner (Western Style)
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Family Room, Non Smoking, Corner (Japanese Western Style)

Family Room, Non Smoking, Corner (Japanese Western Style)
10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Tilam futon tambahan percuma
Linen kapas Mesir
Peralatan tempat tidur premium
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

The Prince Park Tower Tokyo - Preferred Hotels & Resorts, LVX Collection
Minato
- Kolam
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.2 daripada 10, Hebat, 1,840 ulasan
Harga ialah RM1,093
RM1,391 jumlah
5 Dis - 6 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Yanagibashi 2-16-16, Taito, Tokyo, Tokyo, 111-0052
Tentang hartanah ini
Hotel Brilio Asakusabashi
Hartanah serupa

Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
Tokyo Bay Shiomi Prince Hotel
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 4,150 ulasan
Harga ialah RM840
RM1,044 jumlah
30 Nov - 1 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Brilio Asakusabashi Tokyo
Hotel Brilio Asakusabashi Hotel
Hotel Brilio Asakusabashi Tokyo
Hotel Brilio Asakusabashi Hotel Tokyo
Soalan lazim
Ulasan
Hotel Brilio Asakusabashi Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.4
Kebersihan
9.4
Kemudahan
9.2
Kakitangan & perkhidmatan
9.4
Mesra alam
9.0
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
19 Nov 2025
Menginap 5 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
Laurence
Mengembara bersama pasangan
19 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Laurence
Menginap 3 malam pada Sep 2025
6/10 Boleh diterima
Jessica
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
11 Nov 2025
Sukakan: Kemudahan
Jessica
Menginap 4 malam pada Nov 2025
8/10 Baik
Adam
Mengembara bersama keluarga
6 Nov 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Adam
Menginap 2 malam pada Okt 2025
6/10 Boleh diterima
Ivan, Tlaquepaque
6 Sep 2025
Ivan
Menginap 3 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Tommy
Mengembara bersama keluarga
26 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tommy
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Carole
Mengembara bersama keluarga
22 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carole
Menginap 4 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Anthony
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
9 Jul 2025
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Anthony
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Damian
Mengembara bersama kumpulan
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Damian
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Joshua
13 Jun 2025
Joshua
Menginap 5 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Wan Yee
Mengembara bersama kumpulan
13 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wan Yee
Menginap 5 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Valerie
12 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Valerie
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Kan
28 Mei 2025
Kan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Kan
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kan
Menginap 2 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Mai
Mengembara bersama kumpulan
25 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mai
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Yooja
Mengembara bersama kumpulan
15 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yooja
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
YOUNJU
Mengembara bersama keluarga
7 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YOUNJU
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Paul
Mengembara bersama keluarga
30 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent stay

Paul
Menginap 4 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Joanna
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
23 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Joanna
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
ashfaq
Mengembara bersama keluarga
16 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ashfaq
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Jason
13 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jason
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Kiyoshi
Mengembara bersama kumpulan
3 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kiyoshi
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Yin Qiao
Mengembara bersama kumpulan
28 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yin Qiao
Menginap 5 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
SANAE
Mengembara bersama keluarga
14 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
SANAE
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
KA LAI
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
9 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
KA LAI
Menginap 5 malam pada Jan 2025

















