Hotel Resol Akihabara

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat restoran, berhampiran Taman Ueno

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Resol Akihabara

Sarapan, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan Itali
Bahagian luar
Lobi
Twin Room, Non Smoking (17sqm) | Pemandangan balkoni
Gebar bulu kapas, Wi-fi percuma, cadar katil

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Parkir tersedia
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Double Room, Non Smoking (14sqm)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(20 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room Single Use, Non Smoking (14 sqm)

9.0 daripada 10
Hebat
(9 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Twin Room, Non Smoking (17sqm)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 17 meter persegi
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room, Non Smoking (Moderate, 15sqm)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Twin Room, Non Smoking (Large, 27sqm)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2-25-12 Kanda Sudacho, Chiyoda, Tokyo, Tokyo, 101-0041

Tempat berdekatan

  • Taman Ueno - 2 min memandu - 1.4 km
  • Kubah Tokyo - 3 min memandu - 2.4 km
  • Istana Imperial Tokyo - 4 min memandu - 2.7 km
  • Tokyo Skytree - 5 min memandu - 4.6 km
  • Menara Tokyo - 6 min memandu - 6.7 km

Bergerak

  • Stesen Akihabara - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Iwamotocho - 2 minit berjalan kaki
  • Tokyo (HND-Haneda) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪和が家 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪海底撈火鍋 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪だん家 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪すし屋銀蔵 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪麹蔵 - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Resol Akihabara

Hotel berdekatan Taman Ueno
Terletak berdekatan Kubah Tokyo dan Istana Imperial Tokyo, Hotel Resol Akihabara menyediakan pencucian kering/dobi dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan Inggeris (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri, tempat simpanan bagasi dan lif
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua 143 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi rendaman dalam dan tandas dengan bidet elektronik
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan berbumbung di tapak hartanah (JPY 2,500 sehari; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari Sarapan Inggeris tersedia 7:00 hingga 9:30 dengan bayaran: JPY 2,000 untuk orang dewasa dan JPY 2,000 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • イルキャンティ

Mesra keluarga

  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas

Bilik mandi

  • Bidet
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 40-inci

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Sesetengah nama bilik menandakan waktu daftar masuk dan daftar keluar yang berbeza, yang menggantikan waktu daftar masuk dan daftar keluar standard.
Khidmat pengemasan disediakan setiap 4 hari. Fi pengemasan yang disenaraikan terpakai untuk permintaan pembersihan tambahan. Khidmat mengutip sampah dan menukar tuala disediakan setiap hari tanpa dikenakan fi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 5 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY100-200 seorang, semalam berdasarkan kadar inapan bilik satu malam. Cukai tidak dikenakan kepada kadar satu malam di bawah JPY10,000. Harap maklum bahawa pengecualian lanjut mungkin dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Inggeris: kira-kira JPY 2000 untuk dewasa dan JPY 2000 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: JPY 2500 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
  • Fi pengemasan: JPY1500 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

HOTEL RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA Tokyo
RESOL AKIHABARA
Hotel Resol Akihabara Hotel
Hotel Resol Akihabara Tokyo
Hotel Resol Akihabara Hotel Tokyo

Soalan lazim

Adakah Hotel Resol Akihabara mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Resol Akihabara?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak JPY2500 sehari. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Resol Akihabara?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Resol Akihabara?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Resol Akihabara?

Terletak di Chiyoda, hotel ini dalam jarak 2 bt (3 km) dari Taman Ueno, Kubah Tokyo dan Istana Imperial Tokyo. Tokyo Skytree dan Menara Tokyo juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Stesen Iwamotocho dan Stesen Akihabara berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Resol Akihabara Ulasan

9.2

Hebat

9.4

Kebersihan

9.0

Lokasi

9.4

Kakitangan & perkhidmatan

9.4

Mesra alam

9.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 528 daripada 790 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 203 daripada 790 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 34 daripada 790 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 18 daripada 790 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 790 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Cameron

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Decent hotel for the price. They provide many services, and staff try to assist to the best of their abilities. Location is great if you want to be close to Akihabara. Only drawback that there was some rubbish on the floor of our room when we first arrived. But all in all a good stay for the city.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Eva, Denver

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
The hotel has a nice, cute vibe, but the rooms are extremely small—you can only open one carry-on at a time. One side of the bed is pressed against the wall, so if two average-sized people stay, someone will keep bumping elbows or knees. The bathroom is equally cramped. Lesson learned: unless traveling solo, book rooms over 118 sq ft. Breakfast was underwhelming. It’s not about Western option, but there weren’t real Japanese choices either—just one fish, plain rice, curry with steamed rice, miso soup, a few vegetables, and sliced banana for fruit. The photos online make it look much better than it is. If you have food allergies, there are no alternatives. No coffee machine either, just a warmer with basic drip, which is frustrating since most coffee shops in Japan open late.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Grzegorz

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Et fantastisk hotel med venligt og hjælpsomt personale. Perfekt beliggenhed i forhold til shopping, metroen og JR-toget.
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ramy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel, staff and location were amazing. Will be booking this hotel the next time I visit.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Timothy

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to train stations and convenient stores. Staff helpful and friendly. The room size is small but ok for 1 guest. Good sized bathroom. Split system air conditioner in the room was good and kept the room cool during the hot weather in Tokyo at the time of visiting. Water refill station in the lobby was great. Breakfast buffet was reasonable.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jin Hyuk

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staffs are incredibly nice and the breakfast is a steller experience. But you get what you pay for in that the rooms are tiny, I mean literally you won't have floor space to open up your luggage. You will have to put it on top a little sitting area or to put it on top of the bed. It was the smallest hotel room I've ever been in so far but I didn't mind it because I was traveling alone. But if you have more than one person, it's a no-go.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Brian

Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Anastasiya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Kimberly

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were helpful and informative. The location itself is convenient as it is a good walking distance from two stations, convenience stores, drug stores, and populated areas in Akihabara. The hotel is very nice and clean. The rooms are also regularly cleaned every few days to ensure cleanliness. The only downside is the laundry. The listed amenities include laundry, but there are no coin laundry machines. Instead, you would have to let the staff know if you would like to do laundry and have to pay a hefty amount to get it done. Other than that, this is a lovely hotel to stay at.
Menginap 20 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

??????

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Lucino

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 25 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Nik

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Charles, Tuckahoe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location away from all the noise but very convenient and close to everything. The hotel is on a quiet street but just around the corner and a block away is the entrance to Akihabara station. Kanda station is also walking distance and surrounded by restaurants. My stay included the buffet breakfast and was a big plus every morning. I would highly recommend this hotel and would definitely stay here again if I’m in the area.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Kerem Tugra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles top!
Menginap 9 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

?

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

LEE WAI

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

?

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
リファの製品が多くて嬉しかったです ベッドはちょうどよく快適に寝られました
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Rachelle Anne Julaton

Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rowena

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were very professional and friendly. It is reasonably priced, walkable to the stations, shops, and restaurants. It is great to have breakfast everyday with the view of the canal.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Cosmos

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
前枱員工十分有禮
Menginap 4 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Chu Yip

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall is good! The drip coffee is great But the bath is a bit dirty
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Sophia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 8 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Min Jun

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staffs are very nice and helpful. They received my luggage and helped me to restore it before I arrived.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Margil

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nearby area was under construction but did not make much noise that we noticed. A bit of dust in the air outside the hotel, due to construction. Probably the smallest room we stayed in during our trip, but still nice. Staff was helpful
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rowena

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was wonderful!
Menginap 4 malam pada Jul 2025