Good Diner Inn Copain - Hostel

Hartanah 1.5 bintang
Hostel di Tokyo terdapat kedai kopi atau kafe dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Good Diner Inn Copain - Hostel

Kemudahan hartanah
Kafe
Bahagian luar
Bahagian luar
Lobi

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Shared Dormitory, Mixed Dorm

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Pengering rambut
Peti besi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Shared Dormitory, Women only

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Pengering rambut
Peti besi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1-8-2, Kamiikebukuro, Toshima-ku, Tokyo, 170-0012

Tempat berdekatan

  • Pusat Beli-belah Sunshine City - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Akuarium Sunshine - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Universiti Rikkyo - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Universiti Waseda - 4 min memandu - 3.5 km
  • Kubah Tokyo - 6 min memandu - 6.1 km

Bergerak

  • Stesen Ikebukuro - 8 minit berjalan kaki
  • Stesen Sugamoshinden - 12 minit berjalan kaki
  • Tokyo (HND-Haneda) - 50 minit memandu

Restoran

  • โ€ช้บบๅบตใ„ใถใ— - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชใ‚‰ใ‚้บบ ็‡•่ฟ”ใ— - โ€ฌ5 min berjalan kaki
  • โ€ชๆฒ™ๆผ ไน‹ๆœˆ - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ชJapanese Ramen ไบ”ๆ„Ÿ - โ€ฌ3 min berjalan kaki
  • โ€ชใถใใ‚้…’ๅ ด - โ€ฌ4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Good Diner Inn Copain - Hostel

Hostel berdekatan Universiti Waseda
Good Diner Inn Copain - Hostel menyediakan kemudahan seperti kedai kopi/kafe dan bar. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Tempat simpanan bagasi dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Good Diner Inn Copain - Hostel mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi berkongsi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Tempat simpanan bagasi

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi berkongsi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 10:00 - 18:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY100-200 seorang, semalam berdasarkan kadar inapan bilik satu malam. Cukai tidak dikenakan kepada kadar satu malam di bawah JPY10,000. Harap maklum bahawa pengecualian lanjut mungkin dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

Good Diner Inn Copain Toshima
Good Diner Copain Toshima
Good Diner Copain
Good Diner Inn Copain Tokyo
Good Diner Copain Tokyo
Good Diner Inn Copain
Good Diner Inn Copain Hostel
Good Diner Copain Hostel Tokyo
Good Diner Inn Copain - Hostel Tokyo
Good Diner Inn Copain - Hostel Hostel/Backpacker accommodation

Soalan lazim

Adakah Good Diner Inn Copain - Hostel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Good Diner Inn Copain - Hostel?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Good Diner Inn Copain - Hostel?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Good Diner Inn Copain - Hostel?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Di manakah terletaknya Good Diner Inn Copain - Hostel?

Terletak di Toshima, hostel ini sejauh 0.5 mi (0.7 km) from Pusat Beli-belah Sunshine City serta 3 bt (5 km) dari Kubah Tokyo dan Universiti Waseda. Akuarium Sunshine dan Universiti Rikkyo juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Sugamoshinden sejauh 12 minit berjalan kaki dan Stesen Mukohara sejauh 13 minit berjalan kaki.

Ulasan

Good Diner Inn Copain - Hostel Ulasan

8.8

Cemerlang

9.2

Kebersihan

7.6

Lokasi

9.0

Kakitangan & perkhidmatan

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 23 daripada 41 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 12 daripada 41 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 41 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 41 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 41 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

KAYAN, HONG KONG

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice and tidy. A bit distant from the center but located in a safe and quite area which I have no issues with. Host is very friendly and speaks perfect English! The butter toasts for breakfast are really crispy and fluffy, which is a great surprise.
Menginap 3 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
้žๅธธใซๆธ…ๆฝ”ใ ใฃใŸใ€‚็งใŒๆปžๅœจใ—ใŸๆœŸ้–“ใฏๅฎฟๆณŠ่€…ใŒๅฐ‘ใชใ‹ใฃใŸใ“ใจใ‚‚ใ‚ใ‚Šใ€้Ÿณใชใฉใฏ็‰นใซๆฐ—ใซใชใ‚‰ใชใ‹ใฃใŸใ€‚ๅฅณๆ€งๅฐ‚็”จใƒ‰ใƒŸใƒˆใƒชใƒผใ‚’ๅˆฉ็”จใ—ใŸใŒใ€ใƒ™ใƒƒใƒ‰ใซๅ–ใ‚Šไป˜ใ‘ใ‚‰ใ‚Œใฆใ„ใ‚‹ใ‚ซใƒผใƒ†ใƒณใ‚‚ๅŽšใใ€ๅฟซ้ฉใ ใฃใŸใ€‚ๆœ้ฃŸใŒใŠใ„ใ—ใ‹ใฃใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Minmi, ๅฅˆ่‰ฏๅธ‚

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใ•ใ‚“ใŒ่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™๏ผ
Menginap 2 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
์นจ๋Œ€๊ฐ€ ์•„๋Š‘ํ•ด์„œ ์ข‹์•˜๊ณ  ์ง์›๋ถ„๋“ค๋„ ์นœ์ ˆํ•˜์…จ์Šต๋‹ˆ๋‹ค! ์ด์ผ€๋ถ€์ฟ ๋กœ์—ญ๊นŒ์ง€ ์บ๋ฆฌ์–ด๋ฅผ ๋Œ๊ณ  ๊ฐ€๊ธฐ์—๋Š” ์ข€ ๋ฒˆ๊ฑฐ๋กญ์ง€๋งŒ ๊ฑฐ๋ฆฌ์ƒ ๊ดœ์ฐฎ๋‹ค๊ณ  ์ƒ๊ฐํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค.
Menginap 5 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good place for everyone. See you again next chances!
Menginap 3 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ๅฏๆ„›ใ„ๆ–ฝ่จญใ€‚ใ‚ชใƒผใƒŠใƒผใ•ใ‚“ใ‚‚ใจใฆใ‚‚ไธๅฏงใชๆ–นใงใ—ใŸใ€‚
Menginap 8 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ๅ…ฑ็”จใ‚ญใƒƒใƒใƒณใฎๅฐๆ‰€ใŒๆต„ๆฐดๅ™จใ‚’่จญ็ฝฎใ—ใฆใ„ใŸใ‚Šใ€็ก็œ ใ‚’ๆฐ—ๆŒใกใ‚ˆใใ™ใ‚‹ใŸใ‚ใซใ€ใ‚ทใƒฃใƒฏใƒผใ‚„ใƒ‰ใƒฉใ‚คใƒคใƒผใฎไฝฟ็”จๆ™‚้–“ใ‚’ๆฑบใ‚ใฆใ„ใŸใฎใฏใ€็งใจใ—ใฆใฏๅฌ‰ใ—ใ‹ใฃใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

jaeyoun

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
ๅ…ฅๅบ—ใ—ใŸใจใใซๆŒจๆ‹ถใ—ใŸใฎใซ่ฟ”ใ—ใฆใใ‚Œใชใ‹ใฃใŸใฎใŒไธๆบ€ใงใ™ใ€‚ ้ƒจๅฑ‹ใฏ็ถบ้บ—ใงๅคงๆบ€่ถณใ ใฃใŸใ‚ˆใงใ€ไฝ™่จˆใซๆฎ‹ๅฟตใงใ—ใŸใ€‚
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๅคงๆบ€่ถณ

ใจใซใ‹ใๆธ…ๆฝ”ใง่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™๏ผ ๅ‡บๆฅ็ซ‹ใฆใฎๆœ้ฃŸใ‚‚็พŽๅ‘ณใ—ใ‹ใฃใŸใงใ™๏ผ
Menginap 5 malam pada Ogo 2018

10/10 Cemerlang

kaori

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๆœ€้ซ˜ใชใ‚Š๏ผ

ๆกˆๅ†…ใ—ใฆใใ ใ•ใฃใŸๆ–นใŒใ€ใจใฆใ‚‚ใ„ใ„ๆ–นใงใ—ใŸใ€œ๏ผ ๅ…จไฝ“็š„ใซใฏใจใฆใ‚‚ๆธ…ๆฝ”ใซไฟใŸใ‚Œใฆใ„ใ‚‹ใฎใงใ™ใŒใ€ใƒ™ใƒƒใƒ‰ใงใ€็งใฎใ‚ขใƒฌใƒซใ‚ฎใƒผใŒๅๅฟœใ—ใฆใ—ใพใฃใŸใฎใŒๆฎ‹ๅฟตใงใ™ใ€‚ ๆฌกใ‚‚ใŠไธ–่ฉฑใซใชใ‚ŠใŸใ„ใชใ€œ๏ผใจ่€ƒใˆใฆใ„ใพใ™ใ€‚ๆœใ”ใฏใ‚“ใ‚‚็พŽๅ‘ณใ—ใ‹ใฃใŸ๏ผ
Menginap 1 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

ohimaji, ้•ท้‡Ž็œŒ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
ใ™ใฃใใ‚Šใ—ใฆ็ถบ้บ—ใชใƒ›ใƒ†ใƒซใงใ—ใŸ๏ผŽ ๅพ“ๆฅญๅ“กใ‚‚ใ„ใ„ๆ„Ÿใ˜ใงๅฅณๆ€งๅฎขใŒๅคšใใ†๏ผŽ ใฒใจใคไธๆบ€ใ ใฃใŸใฎใฏ๏ผŒ็ฉบ่ชฟใฎ้ขจใฎ้ŸณใŒๅผทใ™ใŽใฆๅฏใ‚Œใชใ„ใ‹ใจๆ€ใ„ใพใ—ใŸ๏ผŽใ™ใๅฏใกใ‚ƒใฃใŸใ‘ใฉ๏ผŽ๏ผŽ๏ผŽ
Menginap 1 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

Tomo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ๅคœใฏBARใ€ๆ˜ผใฏใ‚ซใƒ•ใ‚งใ‚’ไฝต่จญใ—ใฆใ„ใฆใ€ใšใฃใจๅฑ…ใ‚‰ใ‚Œใ‚‹ๆ„Ÿใ˜ใงใ—ใŸใ€‚ๅฎฟๆณŠๅฝ“ๆ—ฅใฏใŸใพใŸใพใŸใƒฉใ‚คใƒ–ใŒใ‚ใฃใฆๅพ—ใ—ใŸๆฐ—ๅˆ†ใซใ€BARใฏๅธธ้€ฃใ•ใ‚“ใ‚‚ๅคšใ„ใฟใŸใ„ใงใ€ๅœฐๅŸŸใซๆ„›ใ•ใ‚Œใฆใ„ใ‚‹ใŠๅบ—ใ ใจๆ€ใ„ใพใ—ใŸใ€ๆณŠใพใฃใฆใ‚ˆใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
Menginap 1 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

SongJaeHyeok, ๋Œ€ํ•œ๋ฏผ๊ตญ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

๋งค์šฐ๋งŒ์กฑ

ํ˜ธ์ŠคํŠธ๋ถ„์ด ์ด๊ฒƒ์ €๊ฒƒ ์„ธ์„ธํ•˜๊ฒŒ ์„ค๋ช…ํ•ด์ฃผ์‹œ๊ณ  ๋„ˆ๋ฌด ์นœ์ ˆํ•œ ์ ์ด ์ข‹์•˜๋‹ค. ์ž ์ž๋ฆฌ๋„ ๊ฐ€๊ฒฉ์— ๋น„ํ•ด ์ข‹์•„์„œ ๋งค์šฐ ๋งŒ์กฑ. ๋‹จ์ ์ด๋ผ๊ณ  ํ• ๋งŒํ•œ ๊ฑด ์ฝ”๊ณ ๋Š” ์‚ฌ๋žŒ๋•Œ๋ฌธ์— ์ข€ ์‹ ๊ฒฝ์“ฐ์ธ ์ ์ •๋„๋ฐ–์— ์—†๋Š”๋ฐ ์ด๊ฑด ์บก์Аํ˜ธํ…”์ด๋ฉด ์–ด๋А์ •๋„ ๊ฐ์ˆ˜ํ•ด์•ผํ•œ๋‹ค ์ƒ๊ฐ. ์•„๋ฌดํŠผ ๊ฐ€์„ฑ๋น„๋„ ์ข‹๊ณ  ํ˜ธ์ŠคํŠธ๋ถ„์ด ์นœ์ ˆํ•˜์‹ ๊ฒŒ ๋„ˆ๋ฌด ๋ง˜์— ๋“ค์—ˆ๋‹ค.
Menginap 1 malam pada Jun 2018

10/10 Cemerlang

HYEONA, KR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ด์ผ€๋ถ€์ฟ ๋กœ์—ญ์—์„œ ๊ต‰์žฅํžˆ ๊ฐ€๊น๊ณ  ์ž‘์ง€๋งŒ ๊น”๋”ํ•˜๊ณ  ์˜ค๋ฐ€์กฐ๋ฐ€ํ•œ ํ˜ธํ…”

์ผ๋‹จ ๊ธฐ๋ณธ์ ์œผ๋กœ ์จ์ ธ ์žˆ๋‹ค์‹œํ”ผ ์ฒดํฌ์ธ ํ•ด์„œ ๊ฐ์‹ค๋กœ ๋“ค์–ด๊ฐˆ์ˆ˜ ์žˆ๋Š” ์‹œ๊ฐ„์€ 16:00 ๋ถ€ํ„ฐ ์ด์ง€๋งŒ, ๊ทธ์ „์— ๋ฐฉ๋ฌธํ•˜์—ฌ ์ง์„ ๋ฏธ๋ฆฌ ๋งก๊ฒจ ๋‘˜์ˆ˜ ์žˆ๋‹ค. ์ง์›๋ถ„๋“ค ์ „๋ถ€ ์นœ์ ˆํ•˜์…จ๊ณ , ์˜์–ด๋ฅผ ๋‹ค ์ž˜ํ•˜์‹ ๋‹ค. ์–ด๋–ค ์ง์›๋ถ„์€ ๋‚ด๊ฐ€ ํ•œ๊ตญ์ธ์ธ๊ฑธ ์•„์‹œ๊ณ ์„œ๋Š” ํ•œ๊ตญ์–ด๋ฅผ ๋…ํ•™ํ•˜๊ณ  ์žˆ์œผ์‹œ๋‹ค๋ฉฐ ์นœ๊ทผํ•˜๊ฒŒ ๋ง์„ ๊ฑธ์–ด์ฃผ์…”์„œ ๊ธฐ๋ปค๋‹ค. ํ˜ธํ…” ๊ทœ๋ชจ๋Š” ๊ต‰์žฅํžˆ ์ž‘์€ ํŽธ์ด์ง€๋งŒ ๊ณต๊ฐ„ ํ™œ์šฉ์„ ์ž˜ํ–ˆ๋‹ค. 1์ธต์€ ๊ธฐ๋ณธ์ด ์นดํŽ˜์ด๊ณ  ํ˜ธํ…”์— ์˜จ ์†๋‹˜๋“ค์ด ์กฐ์‹์„ ๋จน๋Š” ์žฅ์†Œ์ด๊ธฐ๋„ ํ•˜๋ฉฐ, ํ˜ธํ…” ๊ฐ์‹ค๋กœ ๋“ค์–ด๊ฐ€๊ธฐ ์œ„ํ•œ ๊ณ„๋‹จ์ด ์žˆ๋‹ค. 2์ธต๋ถ€ํ„ฐ๋Š” ์‹ ๋ฐœ์„ ์‹ ๋ฐœ์žฅ์— ๋‘๊ณ  ํ˜ธํ…”์— ๋งˆ๋ จ๋œ ์Šฌ๋ฆฌํผ๋ฅผ ์‹ ์–ด์•ผ ํ•œ๋‹ค 2์ธต์—๋Š” ์กฐ๊ทธ๋งŒํ•˜๊ฒŒ ๊ณต์šฉ์‹ค์ด ์žˆ๋‹ค. ์‹ฑํฌ๋Œ€์™€ ๋ถ€์—Œ์šฉํ’ˆ์ด ์กฐ๊ธˆ์žˆ์–ด์„œ ์ „์ž๋ ˆ์ธ์ง€๋ฅผ ์‚ฌ์šฉํ• ์ˆ˜๋„ ์žˆ๊ณ , ๋ƒ‰์žฅ๊ณ ๋„ ์žˆ๋‹ค. ๊ฐ์‹ค ์‚ฌ์šฉํ•˜๋Š” ์—ฌ๋Ÿฌ ์†๋‹˜๋“ค์˜ ์Œ์‹๋“ค์ด ๋“ค์–ด์žˆ์œผ๋ฏ€๋กœ ๋ƒ‰์žฅ๊ณ ๋ฅผ ์‚ฌ์šฉํ•œ๋‹ค๋ฉด ๋ณธ์ธ์˜ ๊ฒƒ๊ณผ ํ—ท๊ฐˆ๋ฆฌ์ง€ ์•Š๋„๋ก ํ•ด์•ผ ํ•  ๊ฒƒ์ด๋‹ค. ๊ฐ์‹ค์— ์Œ์‹๋ฌผ์„ ๋ฐ˜์ž…ํ• ์ˆ˜ ์—†์œผ๋ฏ€๋กœ ํ˜ธํ…”์—์„œ ์Œ์‹์„ ๋จน๊ณ  ์‹ถ์„๋•Œ์—๋Š” ์ด๊ณณ ๊ณต์šฉ์‹ค์—์„œ ๋จน์œผ๋ฉด ๋œ๋‹ค. ๊ทธ ์˜†์—๋Š” ๋‚จ๋…€ ๊ณต์šฉ๊ฐ์‹ค์ด ์žˆ๋Š”๋ฐ, ๋‚˜๋Š” 3์ธต์— ์žˆ๋Š” ์—ฌ์„ฑ์ „์šฉ ๊ฐ์‹ค์„ ์‚ฌ์šฉํ•˜์—ฌ ์ž˜ ์•Œ์ง€ ๋ชปํ•œ๋‹ค. 3์ธต์€ ์—ฌ์„ฑ์ „์šฉ ๊ฐ์‹ค์ธ๋ฐ, ๋ฌธ์— ๋„์–ด๋ฝ์ด ๋˜์–ด์žˆ์–ด ๋น„๋ฐ€๋ฒˆํ˜ธ๋ฅผ ๋ˆŒ๋Ÿฌ์„œ ๋“ค์–ด๊ฐˆ์ˆ˜ ์žˆ๋‹ค. ํ™”์žฅ์‹ค์ด ํ•˜๋‚˜์žˆ๊ณ  ์ƒค์›Œ๋ฃธ์ด 2๊ฐœ ,์„ธ๋ฉด๋Œ€๊ฐ€ ๋”ฐ๋กœ ์žˆ๋‹ค. ๊ฐ์‹ค์—๋Š” ์ปคํŠผ์ด ์ณ์ ธ ์žˆ๊ณ  ์•ˆ์— ์ž‘์€ ์กฐ๋ช… ๊ณผ ์ฝ˜์„ผํŠธ ๊ฐ€ ์žˆ๋‹ค. ์‚ฌ์ง„์—์„œ ๋ณด๋Š”๊ฒƒ๋ณด๋‹ค๋Š” ๋„ˆ๋ฌด ์ข์ง€์•Š๊ณ  ๊ดœ์ฐฎ์•˜๋‹ค. ์ด๊ณณ์€ ์ˆ™๋ฐ•๋น„์šฉ์ด ์‹ผ๋Œ€์‹  ์ˆ˜๊ฑด๊ณผ ์นซ์†” ์น˜์•ฝ์€ ๋Œ€์—ฌ ๋ฐ๊ตฌ๋งค๋ฅผ ํ•ด์•ผ ํ•œ๋‹ค. ์‹œ์„ค์ž์ฒด๋Š” ๋„ˆ๋ฌด๋‚˜๋„ ์ฒญ๊ฒฐํ•ด์„œ ์ „ํ˜€ ๋ถˆ๋งŒ์ด ์—†์ง€๋งŒ ํ˜ธํ…” ์ž์ฒด๊ฐ€ ๊ฐœ์ธ ๊ฐœ์ธ์ด ๋ถ„๋ฆฌ๋˜์ง€ ์•Š๋Š” 2์ธต ์นจ๋Œ€๋กœ ๋˜์—ˆ์žˆ๋Š” ๊ณณ์ด๋‹ค๋ณด๋‹ˆ ์—ฌํ–‰์ค‘ ๊ฐ™์ด ๊ฐ์‹ค์„ ์ด์šฉํ•˜๋Š” ์†๋‹˜๋“ค์˜ ๋งค๋„ˆ์— ๋งŽ์€ ๊ฒƒ์ด ๋‹ฌ๋ ค์žˆ๋Š”๊ฒƒ ๊ฐ™๋‹ค. ์ฐธ๊ณ ๋กœ ๋‚ด ์œ„์ธต์„ ์‚ฌ์šฉํ•˜๋Š” ์‚ฌ๋žŒ์ด ์ž๋ฉด์„œ ์ฝ”๋ฅผ ๋„ˆ๋ฌด ๊ณจ์•„์„œ ๋งŽ์ด ์‹œ๋„๋Ÿฝ๊ธด ํ–ˆ๋‹ค.
Menginap 3 malam pada Apr 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

ๆœ้ฃŸไป˜ใใฎใƒ›ใ‚นใƒ†ใƒซ

ๅพ“ๆฅญๅ“กใฏ่ฆชๅˆ‡ใชๆ–นใงใ€ๆœ้ฃŸใฏใƒ‘ใƒณใ€ใƒ•ใƒซใƒผใƒ„ใ‚นใƒ—ใƒฌใƒƒใƒ‰ใ€ใ‚ณใƒผใƒ’ใƒผใฎใ‚ทใƒณใƒ—ใƒซใชๅ†…ๅฎนใงใ™ใŒใ€็พŽๅ‘ณใ—ใ„ใงใ™ใ€‚22ๆ™‚ไปฅ้™ใฎใƒใ‚งใƒƒใ‚ฏใ‚คใƒณใซใฏใ€ๆ‰‹ๆ•ฐๆ–™ใŒใ‹ใ‹ใ‚‹ใ“ใจใŒๆœ‰ใ‚Šใพใ™ใ€‚ใ‚จใ‚ฏใ‚นใƒšใƒ‡ใ‚ฃใ‚ขใฎใƒšใƒผใ‚ธๆง‹ๆˆใฎๅ•้กŒใงใ€ใ“ใฎไป˜ๅธฏไบ‹้ …ใŒๅˆ†ใ‹ใ‚Šใซใใ„ใฎใงใ€ๆณจๆ„ใ—ใฆไธ‹ใ•ใ„ใ€‚ไบˆ็ด„ใ—ใŸๅพŒใซใ€ใƒใ‚งใƒƒใ‚ฏใ‚คใƒณๆ™‚้–“ใฎ็ขบ่ชใง้›ป่ฉฑใ‚’ใ—ใฆใใ‚Œใพใ™ใ€‚
Menginap 1 malam pada Feb 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์•„์นจ ํ† ์ŠคํŠธ๊ฐ€ ๋ง›์žˆ๋Š” ํ˜ธ์Šคํ…”!

๊นจ๋—ํ•˜๊ณ , ์Šคํƒœํ”„ ์นœ์ ˆํ•˜์‹œ๊ณ  ์•„์นจ์— ๋‚˜์˜ค๋Š” ๋นต๊ณผ ์จˆ๋„ ๋„ˆ๋ฌด ๋ง›์žˆ์—ˆ์–ด์š”! 1์›”1์ผ์—๋Š” ์˜ค์ฃ ๋‹ˆ(์ผ๋ณธ์‹ ๋–ก๊ตญ)๊ณผ ์•„๋งˆ์ž์ผ€(์ผ๋ณธ์‹ ์‹ํ˜œ)๋„ ์ฃผ์…จ์–ด์š”! ๊ฐ์‚ฌํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค! ์ฝ”์ธ๋Ÿฐ๋”๋ฆฌ๋Š” ๊ทผ์ฒ˜์— ์žˆ๋Š” ์ž‘๊ณ  ๊ท€์—ฌ์šด ์ง€์—ญ ๊ฐ€๊ฒŒ๋ฅผ ์‚ฌ์šฉํ•˜์‹œ๋ฉด๋˜๊ณ  ์ด์ผ€๋ถ€์ฟ ๋กœ์—ญ์—์„œ 10๋ถ„์ •๋„ ๊ฑธ์–ด์•ผ ๋˜์š”! ์ž˜ ๋ฌต๊ณ  ๊ฐ‘๋‹ˆ๋‹ค!
Menginap 5 malam pada Dis 2017

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Violet, TYO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ๅฎ‰้œๅˆ่ฟ‘้–™ๅ€็š„ๅœฐ้ปž

่ตฐ่ทฏ้›ขๆฑ ่ข‹็ซ™็ด„7-8ๅˆ†้˜,ๅดๅˆๆ˜ฏๅฎ‰้œๅฑ…ไฝ็š„ๅœฐๅ€,ๅฅฝ้€›่ก—่ณผ็‰ฉๅˆๅฎ‰้œ็š„ๅฑ…ไฝ็’ฐๅขƒ,ๆŽฅๅพ…ไบบๅ“ก่ฆชๅˆ‡ๅˆ็ดฐๅฟƒ.ๅฏๅฏ„ๆ”พ่กŒๆŽๅˆๅฏๆๅ‰็”จๆ—ฉ้ค, ไนพๆทจๅˆ่ˆ’้ฉๆ˜ฏๅฑฌ็‰ฉ่ถ…ๆ‰€ๅ€ผ็š„ๅฑ…ไฝ็’ฐๅขƒ,้ฉๅˆ่ƒŒๅŒ…ๅฎข.
Menginap 1 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2017

10/10 Cemerlang

Teng Cheng

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2017