Quest Mascot Serviced Apartments

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah di Sydney

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Quest Mascot Serviced Apartments

Meja sambut tetamu
Standard Studio, 1 Katil Raja (King) | Bilik Mandi | Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut
Kemudahan mesyuarat
Standard Apartment, 1 Bedroom, Kitchen | Dapur peribadi | Ketuhar gelombang mikro, dapur, pembancuh kopi/teh, cerek elektrik
Bahagian luar

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
  • Perkhidmatan perniagaan
Harga semasa ialah RM468
RM515 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Okt - 14 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Studio Apartment

  • Boleh menampung 2

Family Apartment, 2 Bedrooms, Kitchen

9.0 daripada 10
Hebat
(11 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 72 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 2 Katil Raja (King)

Standard Apartment, 1 Bedroom, Kitchen

8.8 daripada 10
Cemerlang
(24 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 56 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Studio, 1 Katil Raja (King)

8.2 daripada 10
Sangat baik
(52 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 72 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

One Bedroom Apartment

  • Boleh menampung 3

Family Apartment, 2 Bedrooms, Kitchen

Sorotan

Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Mesin basuh pinggan mangkuk
  • 7 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak berhampiran stesen metro, Quest Mascot Serviced Apartments berada di Mascot, sebuah kawasan mesra berjalan kaki di Sydney dengan jarak ke lapangan terbang yang baik. Pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Westfield Eastgardens dan Pasar Paddington, sementara mereka yang inginkan aktiviti lain boleh mengunjungi Padang Golf Kogarah. Ingin menikmati acara atau perlawanan? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Balapan Lumba Kuda Royal Randwick atau Padang Kriket Sydney.
Peta
108 114 Robey Street, Mascot, NSW, 2020

Tempat berdekatan

  • Teater Enmore - 4 min memandu - 4.3 km
  • Universiti Sydney - 6 min memandu - 5.8 km
  • Balapan Lumba Kuda Royal Randwick - 6 min memandu - 5.8 km
  • Padang Kriket Sydney - 8 min memandu - 7.3 km
  • Circular Quay - 11 min memandu - 10.0 km

Bergerak

  • Stesen Sydney St Peters - 5 minit memandu
  • Stesen Mascot - 12 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Sydney (SYD) - 5 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪A'la Indo - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Mascot Kebabs & Pides - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Bar Moxy - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Quest Mascot Serviced Apartments

Mewah bagi hotel berdekatan Westfield Eastgardens
Terletak berdekatan Padang Golf Kogarah dan Balapan Lumba Kuda Royal Randwick, Quest Mascot Serviced Apartments menyediakan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, kemudahan dobi dan pusat perniagaan. Akses Internet wayarles percuma dan bar/deli snek tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, mesin layan diri dan tempat simpanan bagasi
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, hartanah bebas asap rokok dan dewan sambutan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan jarak ke lapangan terbang
Ciri-ciri bilik
Kesemua 91 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Ketuhar gelombang mikro, pembakar roti dan mesin ais

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 5:00 hingga 22:00 pada waktu terjadual
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (AUD 40 sehari)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Spa

  • Perkhidmatan urut dalam bilik

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 8 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2008
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Dapur
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Mesin ais
  • Pembakar roti
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Fi daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 10:00 dan 13:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Sabtu (7:00 - 23:00) dan Ahad - Ahad (8:00 - 22:00)
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk dan maklumat peti kunci; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 19:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan, peti kunci

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak AUD45.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak AUD10.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: AUD 100 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: AUD 12.00 seorang (sehala)
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: AUD 12.00 (sehala), (dari 2 hingga 13 tahun)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: AUD 40.00 sehari
  • Yuran daftar masuk lewat untuk daftar masuk antara 10:00 dan 13:00
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: AUD 10.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: AUD 45.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Quest Apartment Mascot Airport Sydney
Quest Sydney Airport Mascot
Quest Mascot Serviced Apartments Apartment
Quest Mascot Serviced Apartments
Quest Serviced Apartments
Quest Mascot Serviced Apartments Hotel Mascot
Quest Mascot Serviced Apartments Hotel
Quest Mascot Serviced Apartments Mascot
Quest Mascot Serviced Apartments Hotel Mascot

Soalan lazim

Adakah Quest Mascot Serviced Apartments mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Quest Mascot Serviced Apartments?

Setakat 2 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Quest Mascot Serviced Apartments pada 13 Okt 2025 bermula serendah RM 467.85, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Quest Mascot Serviced Apartments?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak AUD40.00 sehari. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Quest Mascot Serviced Apartments?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia dari 10:00–13:00 dengan fi.

Apakah masa daftar keluar di Quest Mascot Serviced Apartments?

Daftar keluar adalah jam 10:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Quest Mascot Serviced Apartments memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 5:00–22:00 pada waktu yang dijadualkan. Fi sebanyak AUD12.00 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Quest Mascot Serviced Apartments?

Terletak di Mascot, hotel mewah ini sejauh 2.5 mi (4 km) from Westfield Eastgardens dan 2.9 mi (4.6 km) from Padang Golf Kogarah. Balapan Lumba Kuda Royal Randwick dan Padang Kriket Sydney juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Stesen Mascot sejauh 12 minit berjalan kaki dan Stesen Domestic Airport sejauh 12 minit berjalan kaki.

Ulasan

Quest Mascot Serviced Apartments Ulasan

8.2

Sangat Baik

8.6

Kebersihan

7.6

Lokasi

8.4

Kakitangan & perkhidmatan

8.2

Mesra alam

8.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 398 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 392 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 109 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 56 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 45 daripada 1000 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Kuang-Han

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean rooms great staff
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Marcus

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Freundlich, Sauber & geräumig
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Wendy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient to domestic terminal
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Michele

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was located nice and close to the airport
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ritendra

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Thanks
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Tammy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Simona, Canegrate

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Abbiamo trascorso solo una notte per via dell' aereo da prendere, ci siamo trovate bene, qualità prezzo ottima, pulito, letto comodo, tattico per l'aeroporto
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

David

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It took a while to get a response to our arrival after hours despite notifying twice with an email in advance. We were overseas and did not have phone access. Our booking was through Expedia which may have d contributed to communications.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Christopher, Melbourne

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Lights we're out, only outlets were working using lamps for light. AC wasnt working power issues & TV remote had a Netflix etc but
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Eric

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a lovely stay
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Wes

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
customer service not at all helpful when wanting to leave a bag at reception, no daily housekeeping (not clear this is the case), poor coffee/ tea offering in room, no on site dining (limited offering in the general area), expensive airport transfers (use Uber if more then 1 person), no gym.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Marina

Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Karen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were great. I couldn't change the AC to cooling but the guy on the front desk did it for me. The main bathroom had minimal shelving for toiletries and it had a funky šmell
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Paulo

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were helpful and the property was great!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Gayatri

Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Chiechefulam

Excellent
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Marjorie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Brian

Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Jeremy

Menginap 4 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

shaun

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bed was not the best. but the room was clean and serviced the requirements
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
All good
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Zerlina

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Rhodora

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Staff at the reception was friendly and efficient. Stay was good.
Menginap 1 malam pada Mei 2025