The Caesar Roma

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Rom terdapat pusat perniagaan 24 jam dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Caesar Roma

Sarapan bufet setiap hari (EUR 12 seorang)
Lobi
Restoran
1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Lobi

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Premium Tripla

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Comfort Room

7.8 daripada 10
Baik
(13 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Smart Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Doppia

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Premium Quadrupla

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 4 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Via della Pisana 374, Rome, RM, 00163

Tempat berdekatan

  • Muzium Vatican - 8 min memandu - 6.2 km
  • Basilika St. Peter - 9 min memandu - 6.2 km
  • Piazza Navona - 11 min memandu - 7.7 km
  • Pantheon - 11 min memandu - 8.4 km
  • Colosseum - 13 min memandu - 9.1 km

Bergerak

  • Gianicolense/Colli Portuensi Tram Stop - 7 minit memandu
  • Stesen Rome Valle Aurelia - 10 minit memandu
  • Rome (FCO-Fiumicino - Leonardo da Vinci Intl.) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪I Gerani da Peppe - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Schiavi d'Abruzzo - ‬5 min memandu
  • ‪Ristorante Cinese Fantastico - ‬6 min memandu
  • ‪Casalice - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Punto Pizza - ‬20 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Caesar Roma

Hotel mewah yang terletak di Pinggir Bandar Gianicolense
Pertimbangkan penginapan di The Caesar Roma dan manfaatkan kedai kopi/kafe, bar dan pusat perniagaan 24 jam. Wi-Fi percuma dalam bilik, dengan kelajuan 25+ Mbps dan restoran tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Perkhidmatan rencam, tempat simpanan bagasi dan hartanah bebas asap rokok
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, 7 bilik mesyuarat dan ruang kerja berkongsi
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 229 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 30-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan berbumbung di tapak hartanah (EUR 25 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 12 untuk orang dewasa dan EUR 12 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 7 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan
  • Ruang kerja bersama

Kebolehcapaian

  • Lif (kelebaran pintu 70 sentimeter)
  • Permaidani nipis di dalam bilik

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 30-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Panduan makan restoran

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 7.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 10 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12 untuk dewasa dan EUR 12 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 60 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 25 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

The Caesar Roma Rome
The Caesar Roma Hotel
The Caesar Roma Hotel Rome

Soalan lazim

Adakah The Caesar Roma mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Caesar Roma?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR25 sehari.

Apakah masa daftar masuk di The Caesar Roma?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di The Caesar Roma?

Daftar keluar adalah jam 10:30.

Adakah The Caesar Roma memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak EUR60 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Caesar Roma?

Terletak di Pinggir Bandar Gianicolense, hotel ini sejauh 4 km dari Villa Doria Pamphili serta dalam jarak 6 bt (10 km) dari Basilika St. Peter dan Piazza Navona. Muzium Vatican dan Campo de' Fiori juga dalam jarak 6 bt (10 km).

The Caesar Roma Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 61 daripada 131 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 39 daripada 131 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 20 daripada 131 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 131 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 131 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Harinder

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice place to stay
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

JOSE LUIS

Menginap 2 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Bence

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Avoid This Hotel at All Costs!

I made the mistake of booking a night here before an early flight, and it was an absolute disaster. The so-called “Comfort” room was anything but—shabby, outdated, and barely scraping 3-star quality, yet they have the audacity to call this place a 4-star hotel. What a joke. To make matters worse, at least five rooms on my floor were sold to a rowdy school group (apparently a common practice here), turning the hallway into a chaotic playground. Screaming, running, slamming doors—you name it. Sleep was impossible. When I politely asked the receptionist to intervene, nothing changed. When I requested a room change, they flat-out refused, claiming there were no available rooms. The staff couldn’t have cared less, and neither did management. If you value your rest, your money, or basic hospitality, do yourself a favor and book somewhere else. I wouldn’t stay here again if it were free.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Nora Virginia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Iman

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
They are so careless no one answers at all
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Martha

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Joel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Deborah

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Leonardo J

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ok
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Devene

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pedro Luis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Transporte público saliendo del hotel, buena zona, con cafetería, farmacia a solo pasos del hotel, muy limpio , recomendado !
Menginap 2 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

ofir

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Christine

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bruyant Air clim qui fait un vacarme donc je dois la fermer et j’ai eu vraiment chaud!
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Nayeema

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Decent

Quite far from downtown. And the bus service that was outside the hotel has now been discontinued. Otherwise a nice hotel, decent room for the price that we paid.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

erik rafael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lo recomiendo super accesible y pasa el bus a fuera y pasa hasta tarde
Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Eric

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The only reason I made it 2 stars instead of one is because the after hours person in reception was actually really nice and went above and beyond in helping me. If more people were like him, the hotel would have a chance. The aggressive people in the day should be ashamed. Let me start: First- they have a card with a QR code for having snacks and food brought up. The bar code just goes to their website not menu. When you call down and ask for the menu, they say it is at the front desk. So you go down. Then they say it’s at the bar. The bar says there is no such thing. And they won’t send a drink up because it’s for “safety.”. There is no room service or snacks to be sent up after being sent around to different people. Second, when you tell them you have to have a meeting right at check out and they say “ok” you can expect to have your meeting disturbed multiple times by an aggressive front desk asking to confirm you are in a meeting. When your boss is irritated after the call from the disturbances, they will chase you down and disrupt that conversation to tell you that you need to finish check out, despite telling them that you will handle it after. Half of my credit cards refused payment because it is a “questionable vendor” Then when you order a Long Island, instead of telling you they ran out of Coca Cola (!!), they will make you an abomination with sugar free peach soda. Then make you sign before agreed to remove. Aggressive front desk demands you pay because you sign
Does this look like a Long Island to you? Would you be ok with paying? I was not.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Julia Lages

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
it was great i stayed there twice
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Alessandro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

kazuaki

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ホテルは素晴らしいですが、交通の便が悪いです。
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Terence

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Julien

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Roman Gem

Excellent service. Clean and comfortable. Excellent location. Highly recommended!
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Elaine

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Eglantine

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

GUSTAVO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel muy bien ubicado en los suburbios. Contaba con estacionamiento. Y buena comunicación con el centro de la ciudad ya que en la puerta del hotel pasaba un bus. Muy buena experiencia.
Menginap 2 malam pada Jul 2024