Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Residenza il Magnifico





Ulasan
7.8 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Family Room, 2 Bedrooms

Family Room, 2 Bedrooms
Sorotan
Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Lihat semua foto untuk Double Room, Shared Bathroom

Double Room, Shared Bathroom
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Diubah suai pada 2016
Lihat semua foto untuk Deluxe Triple Room, Private Bathroom

Deluxe Triple Room, Private Bathroom
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, Private Bathroom

Deluxe Double Room, Private Bathroom
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Lihat semua foto untuk Quadruple Room, Balcony

Quadruple Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Lihat semua foto untuk Economy Room

Economy Room
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Menu bantal
Peralatan tempat tidur premium
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Atlante Star Hotel
Pusat Bandar Rome
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 329 ulasan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Lorenzo il Magnifico, 61, Rome, RM, 162
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit Kerugian Barang Pecah tunai: EUR 30 sepenginapan
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 6.00 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 10 tahun.
- Fi pembersihan: EUR15 setiap penginapan, semalam
- Bayaran cadar: EUR 3 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira EUR 5 untuk dewasa dan EUR 3 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 50 setiap kenderaan (sehala)
- Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 20.00 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
- Deposit haiwan kesayangan: EUR 50 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap penginapan, semalam (maksimum EUR 100 untuk setiap penginapan) serta EUR 15
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Fi daftar masuk awal: EUR 25 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Yuran daftar masuk lewat: EUR 25 untuk daftar masuk antara 20:00 dan 12:00 tengah malam
- Fi daftar keluar lewat: EUR25 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
- Penyaman udara boleh didapati dengan dikenakan bayaran tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 25 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja dari 01 Julai hingga 31 Ogos
Hartanah juga dikenali sebagai
Residenza il Magnifico
Residenza il Magnifico B&B
Residenza il Magnifico B&B Rome
Residenza il Magnifico Rome
Residenza il Magnifico Rome
Residenza il Magnifico Bed & breakfast
Residenza il Magnifico Bed & breakfast Rome
Soalan lazim
Residenza il Magnifico Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
8.6/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.0/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
24 Feb 2020
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 17 malam pada Feb 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
6 Feb 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
3 Feb 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
10 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
6 Jan 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
2 Jan 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Do not stay there
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
20 Sep 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Sep 2019
2/10 Teruk
Renato
25 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
You have to pay for everything, utill the air cond
Renato
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Ogo 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
31 Jul 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Jul 2019
2/10 Teruk
Argentina
29 Jul 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estoy muy enojada , quiero que me respondan
Argentina
Menginap 4 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Jul 2019
4/10 Lemah
Vanderlei
16 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Razoável
Vanderlei
Menginap 5 malam pada Jul 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
14 Jul 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Saveria
9 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Consigliato!
Saveria
Menginap 2 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Massimo
22 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sempre un piacere
Massimo
Menginap 1 malam pada Jun 2019
4/10 Lemah
Andrea
Mengembara bersama keluarga
20 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Andrea
Menginap 7 malam pada Jun 2019
2/10 Teruk
JUNG YEO
20 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
청소비를 내는 곳은 처음입니다.
JUNG YEO
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Karla
29 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Karla
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
8 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
29 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
25 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2019