Golden Tulip Rome Piram

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Spa
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM476
RM596 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Dis - 16 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 14 daripada 14 bilik

Standard Room, 1 Katil Bujang (Single)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(16 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
Bar mini
  • 3 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(60 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
Bar mini
  • 6 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)

7.0 daripada 10
Baik
(9 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
Bar mini
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Junior Suite, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

9.6 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
Bar mini
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Superior Room, Berbilang Katil

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
Bar mini
  • 5 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Bujang (Single) (Budget)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bidet
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
Bar mini
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room

  • Boleh menampung 2

Superior Room

  • Boleh menampung 3

Standard Double Room

  • Boleh menampung 2

Business Single Room

  • Boleh menampung 1

Standard Room

  • Boleh menampung 2

Standard Single Room

  • Boleh menampung 1

Deluxe Room

  • Boleh menampung 3

Junior Suite

  • Boleh menampung 3

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Via Giovanni Amendola 7, Rome, RM, 185

Tempat berdekatan

  • Via Marsala - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Piazza della Repubblica - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Via Nazionale - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Teatro dell'Opera di Roma - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Basilica di San Michele Maggiore - 5 min berjalan kaki - 0.5 km

Bergerak

  • Hentian Trem Termini - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Rome Termini - 3 minit berjalan kaki
  • Rome (FCO-Fiumicino - Leonardo da Vinci Intl.) - 44 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Eataly Roma Termini - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Sfizio Pizzeria Bar Ristorante - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Nori Caffe - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Golden Tulip Rome Piram

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Forum Rom
Berdekatan Colosseum dan Pancuran Trevi, Golden Tulip Rome Piram menyediakan teres, salun rambut dan pencucian kering/dobi. Manjakan diri anda dengan Refleksologi, Aromaterapi atau urut di tapak spa. Masakan serantau restoran di tapak, Regina Giovanna, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan pusat perniagaan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan bufet (surcaj) dan basikal di tapak hartanah
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan bantuan pelancongan/tiket
  • 1 bilik mesyuarat, kakitangan berbilang bahasa dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 107 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk kebersihan, keselesaan bilik bilik di hartanah.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • 21-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Penjagaan anak dalam bilik (surcaj), konsol permainan video dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 15 untuk orang dewasa dan EUR 7.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Regina Giovanna
  • Wine Bar

Aktiviti menarik

  • Basikal
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • Konsol permainan video
  • TV LCD 21-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 3 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 7.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 10 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 15 untuk dewasa dan EUR 7.5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 70 sebilik (sehala)
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Piram
Hotel Welcome Piram
Piram
Piram Hotel
Welcome Hotel Piram
Welcome Piram
Welcome Piram Hotel
Welcome Piram Hotel Rome
Welcome Piram Rome
Welcome Home Residences Rome
Welcome Home Residences Rome
Welcome Piram Rome
Welcome Piram Hotel
Golden Tulip Rome Piram Rome
Golden Tulip Rome Piram Hotel
Golden Tulip Rome Piram Hotel Rome

Soalan lazim

Adakah Golden Tulip Rome Piram mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Golden Tulip Rome Piram?

Setakat 6 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Golden Tulip Rome Piram pada 15 Dis 2025 bermula serendah RM 476.39, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Golden Tulip Rome Piram?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Golden Tulip Rome Piram?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Golden Tulip Rome Piram?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Golden Tulip Rome Piram memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR70 sebilik dikenakan.

Di manakah terletaknya Golden Tulip Rome Piram?

Terletak di pusat bandar Rom, hotel mesra keluarga ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Piazza della Repubblica dan Via Nazionale. Colosseum dan Pancuran Trevi juga dalam jarak 1 bt (2 km). Hentian Trem Termini hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Perhentian Trem Farini sejauh 3 minit berjalan kaki.

Golden Tulip Rome Piram Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 434 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 316 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 138 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 65 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 49 daripada 1002 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

fouad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room and location
Menginap 3 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Kenny

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Room is out dated, part of window lock broken when tried to shut. Bed seems very old, you can feel spring ,crying out for new one.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Nicholas

Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Dakota

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
“Standard” Rome hotel; dated rooms and certainly not worth a premium cost based on amenities, room level and mattress. Service and staff are both very friendly and efficient and the proximity to the train station was great.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Angie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Deberían de decir la verdad respecto al aire acondicionado, no tienen. Logramos estar porque nos pasaron a una con una ventana más grande. La primera noche no dormí por el calor, bajando las escaleras tuve una caída horrible; ellos cero interés en el tema. Sigo aún con mucho dolor.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Leighann

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice room, helpful staff. Was worried after reading recent reviews but was pleasantly surprised. Room.was clean spacious and updated
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

SUSAN

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely hotel with spacious rooms
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Sid

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
1. The ceiling was damaged and leaking, and leaked above the water station/kettle area where we placed our baby bottles for sanitization. This water from the ceiling dripping was completely unacceptable and the state of the room was not what we expected. 2. The room was not ready upon us arriving, but front desk still gave us the key and asked us to wait in the room while the cleaner finished. we did this, but the cleaner rushed and we found later that night the room was not cleaned sufficiently including finding dirty chewing gum in the bed.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Barbara, Shirley

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Charming hotel in city central. Friendly, helpful staff. Delicious restaurants and lovely rooftop bar. Stayed just one day before embarking on a cruise but would certainly recommend this hotel for a longer stay as well. Enjoyed an entire full day in Roma! Thank you Golden Tulip!
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Pam

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very convenient, met all of our needs. They were wonderful! They accommodated us with our luggage before our check-in. And also accommodated our luggage post check out so we could sightsee before leaving Rome. The staff was so helpful and absolutely the best!!
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Joel

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Christian

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I’m giving this hotel a mixed review, and honestly, it’s only saved from being terrible thanks to the kind lady at the front desk who helped me switch my original room. She was polite, accommodating, and made me feel welcomed, which I appreciated. My rate was $300 per night! No pocket change Now, onto the spa experience—what a disaster. The whole point of a spa is to relax, but instead, I was met with attitude from the staff. I arrived about an hour and 30 minutes before closing, and the lady working there acted like I was inconveniencing her just by showing up. She was visibly annoyed, and her mood completely ruined the vibe. She mentioned there was tea available, but the tea was cold and old. When I asked for water, she got mad, which was honestly shocking. If you’re looking for a relaxing spa experience, this is NOT the place. I wouldn’t return for the spa, but the front desk service was good.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

shelby

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms were dated and dirty, walls need to be washed and bathroom needs to be renovated as it has mold about the shower. AC didn’t work and room was very dry. We both woke up both mornings feeling sick with super sore throat’s.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Esteban

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lindo hotel cerca de la estación del tren. Hotel antiguo pero bien mantenido. Personal muy amigable.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

MARCOS JOSUÉ PÉREZ

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A los alrededores hay muchos vagabundos, se aprecia inseguro por su presencia.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Guylaine

Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Aziz

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Victor

Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Minako

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
駅から近いのに、静かで良かったです。 今回、滞在途中でエレベーターが、壊れたのは、残念でした。一応、古い、2人乗りのがあって、トランクを運ぶ時は、使用しました。
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Tricia

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Gabriela

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Baltazar

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is perfect to rest up after arriving via train at Termini station and then having to fly out early the next morning.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Nekeisha

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Beatriz, Colorado Springs

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is very convenient since it’s close to Rome Termini, but the location felt a bit sketchy. On the positive side, the staff was amazing—very friendly and helpful throughout our stay. Unfortunately, the room itself was extremely uncomfortable. The air conditioning was an issue: we traveled in July and saw a sign saying to call the front desk if we needed AC. When we did, they told us it was already set as low as possible. The room stayed hot and stuffy, and we barely slept. On top of that, the mattress was horrible and the pillows were just as bad—making it impossible to get any real rest. We tried opening the window, but it faced an alley where trash trucks came by collecting garbage, which was very loud throughout the night. To make things worse, the water never got truly hot, only lukewarm. Overall, while the staff was excellent, the lack of sleep from the poor mattress, pillows, AC, and constant noise made our stay very unpleasant.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2025