Seluruh rumah

The Wangsa Benoa

Hartanah 4.5 bintang
Vila di pantai yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan perkhidmatan spa

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Wangsa Benoa

Kolam renang terbuka, payung kolam, kerusi lepak pantai
Villa, 2 Bedrooms (Arya) | Ruang tamu | TV LCD
Villa, 1 Bedroom | Ruang tamu | TV LCD
Villa, 1 Bedroom | Ruang tamu | TV LCD
Spa

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Spa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di pantai, The Wangsa Benoa terletak di Tanjung Benoa, sebuah kawasan di sekitar Nusa Dua. Pembeli-belah boleh mengunjungi Pusat Membeli-belah Koleksi Bali, manakala semua orang dapat menikmati keindahan semula jadi di Pantai Tanjung Benoa dan Pantai Nusa Dua. Pantai Geger dan Taman Kebudayaan Garuda Wisnu Kencana adalah dua lagi cadangan tempat untuk dikunjungi.
Peta
Jl. Pratama no. 61B, Nusa Dua, Bali, 80363

Tempat berdekatan

  • Pantai Tanjung Benoa - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pusat Konvensyen Bali Nusa Dua - 3 min memandu - 2.7 km
  • Pusat Membeli-belah Koleksi Bali - 4 min memandu - 3.4 km
  • Pantai Nusa Dua - 5 min memandu - 4.0 km
  • Pantai Geger - 6 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪Sari Merta Segara Water Sports - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Suku Restaurant - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪East Lobby Lounge - ‬9 min berjalan kaki
  • Queen's Of India
  • ‪Bumbu Bali Restaurant & Cooking School - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Wangsa Benoa

Mewah bagi vila butik berdekatan Pantai Tanjung Benoa
Terletak berdekatan Pusat Membeli-belah Koleksi Bali dan Pantai Nusa Dua, The Wangsa Benoa menyediakan bar kolam, teres dan taman. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan sewaan kereta di tapak.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), kakitangan berbilang bahasa dan hartanah bebas asap rokok
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di The Wangsa Benoa mempunyai sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Tab mandi dan pancuran berasingan, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Laman persendirian, almari pakaian dan tempat duduk berasingan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 17

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 2:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup semasa April dan Mei.
Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR350000 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 250000 setiap kenderaan (sehala)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 350000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan asap di hartanah atau tidak
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini dibersihkan secara profesional

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Wangsa Benoa
Wangsa Benoa Nusa Dua
Wangsa Benoa Villa
Wangsa Benoa Villa Nusa Dua
The Wangsa Benoa Villa
The Wangsa Benoa Nusa Dua
The Wangsa Benoa Villa Nusa Dua

Soalan lazim

Adakah The Wangsa Benoa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah The Wangsa Benoa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Wangsa Benoa?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Wangsa Benoa?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Wangsa Benoa?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah The Wangsa Benoa memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR250000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Wangsa Benoa?

Terletak di Tanjung Benoa, vila mewah ini sejauh 0.1 mi (0.1 km) from Pantai Tanjung Benoa serta dalam jarak 3 bt (5 km) dari Pusat Membeli-belah Koleksi Bali dan Pantai Nusa Dua. Pantai Geger dan Taman Kebudayaan Garuda Wisnu Kencana juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

The Wangsa Benoa Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 44 daripada 187 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 79 daripada 187 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 42 daripada 187 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 187 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 12 daripada 187 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.4/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Jan Fredrik

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ganske kult rom med tre bygninger eget basseng og boblebad, men bassenget hadde grønt vann det ikke var fristende å bade i og fellesbassenget hadde alt for varmt vann. Hotellet bar preg av å ikke ha vært pusset opp på lang tid. Det ligger også nærme en mangrove så det var veldig mye mygg ute på kvelden. Veldig hyggelig betjening men vi byttet hotell etter en natt
Menginap 3 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Rosane

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Bom

bom hotel, porém mal conservado. Paredes com mofo, ar condicionado pingando dentro do quarto. Funcionários prestativos. Piscina enorme e área bem agradável. Se a devida manutenção fosse feita, seria um hotel de melhor categoria.
Menginap 6 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Martin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Wangsa

Mögligt och slitet hotell. Rummet var direkt äckligt. Fläckar på sängkläder och soffa. Vattenblandaren sönder, hål i väggen, svarta filter, inte en hel solsäng. Otrevligt bemötande när vi försökte prata med managern på hotellet om detta. Stranden var 18min gång iväg, inte 1min som det stod i beskrivningen.
Menginap 5 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Deb, South Australia country

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan
I like everything about the property, staff, pool and room. Stayed 11 nights and enjoyed everything
Menginap 11 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Stacey

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

very poor condition

Such a shame as it could be a lovely place, however it is very very dirty! There is black mould all over the shower area and in the kitchen cupboards, so bad if you open them the smell fills the room bad. There is damp on the walls. The balcony is covered in weeds, dirty old cigarette ends and dirty pebbles. There are stains on the sofas. The air con is very noisy and does what it wants. The toilet has leaked, it kept filling and not stopping. We had to wait over an hour for maintenance man to come, the leak stopped but the noise of it constantly filling still going on. The pool area was always covered in rubbish and the side of the pool damaged and dangerous. The sun beds are all damaged and falling to bits. Also a broken pool step which could seriously hurt someone. Breakfast poor, delivered cold and hard bacon etc. Would not recommend
Shower floor dirty
Mould in shower
Mould in walls
Black mould in kitchen cupboard covered by a towel!
Menginap 3 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

SHUJI

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

長所も短所もあるけど、居心地は良かったです

部屋は広くて良かったのですが、浴槽の縁ににアリの死骸がありました。コーヒーカップもフロントに話してやっと届けていだけました。
Menginap 2 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Réka

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Luc, Paris

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Climatisation qui fuit, portes des placards qui tombent suite à la rouille, pas d’eau chaude pendant 4 jours ( sur 9), odeur d’humidité..
Menginap 10 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Guillaume, Bourges

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bon hôtel et bon service.

Bon hôtel dans un cadre très calme idéal pour bien décompresser et possibilité de louer un scooter sur place pour sortir si besoin.
Menginap 15 malam pada Ogo 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Poor service no cups tea coffee in room shower drain blocked no room service generally unclean you have to carry your own bags down a lane from reception
Menginap 7 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

lolo

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nous avons simplement appréciée la piscine qui au1er jour n’étais pas propre du tout mais qui à était nettoyée par la suite, la chambre est très sale le sol la baignoire le lavabo les draps les couettes les serviettes également etc.. aucun équipement ni tasses ni cafetière rien pour accrocher le linge rien pour se faire à manger, les photos ne représente pas du tout la chambre réservé, le personnel se fou ouvertement de votre physique et de vous car vous parlez mal l’anglais, ils sont désagréables, en colère, se permettent de jeter les oreillers car on leur demande au bout de 10 jours de changer nos draps, l’hotel nous a arnaqué le premier jour lorsqu’on a pris un chauffeur par eux ils nous dit 35.000rp pour un aller retour à 10min de l’hotel et finalement nous ont fait payé 350.000rp, en plus de ça leur chauffeur nous a déposé dans un des restaurant de Nusa Dua Plage sans nous laisser le choix et il s’avère que c’était l’un des plus chère de Nusa Dua. Dans les chambres nous avons eu énormément de fourmis les tables de nuits sont collées aux murs tellement il y a de moisissures et de crasse.. dans la salle de bain des marques apparente sur les meubles sont encore là et ne sont même pas nettoyées.Les poubelles également les serviettes de douches sont remplis de taches jaunes noirs marron à vomir. Le personnel ne fait aucun effort pour nous comprendre ils parlent entre eux en s'énervant & soufflent et nous parlent mal. Ns avons eu un séisme personne n’est venu.. HONTEUX😡
Menginap 12 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ロケーションと部屋の広さ、価格は気に入っているので2度目の滞在だが、今回の部屋は問題が多かった。 エアコンの温度調節が効かない。エアコンから水が垂れてくる。下水の臭い。洗面所の蛇口が壊れているのか、水がきちんと止まらない。
Menginap 6 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

部屋は広い

ロケーションも良く、Villaの広さも十分だし静かで過ごしやすかった。最終日の夜はプールの水を循環させている音が夜通しうるさくて寝られなかった。3人での滞在だったのにアメニティが2人分しか用意されていなかったため、連絡して持ってきてもらった。その後も滞在期間中ずっと清掃後は2人分しか用意されていなかったので、毎日お願いしないといけなかった。テレビがつかなかった。
Menginap 4 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 15 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Der Pool war sehr schön. Rezeptionsgebäude und Zimmer an sich stark baufällig (welliger Boden, Schimmel, vergammelte Möbel,...) und sehr dreckig (riesige Spinnenweben, Staub in den Regalen, ekelhafte Toilette, schimmelige Fenster, schimmelige Vorhänge, fleckige Bettwäsche, dreckige Handtücher,....).
Menginap 14 malam pada Apr 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
STAY AWAY from this place. The resort is absolutely disgusting, nothing like a photographs on the website. It is very old, extremely outdated and very, very dirty. The water in the swimming pool was so green and unclear that I could not see through more than 15-20 cm deep. My room didn't have hot water, the safe wasn't there, the bedsheets were dirty and covered in yellow stains. I almost felted that I would catch some kind of disease by touching anything in this room. This resort is definitely not a four stars, not three stars, not even two stars. I'm very disappointed with the whole experience.
Menginap 3 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
the environment and the pool was awesome and came for the best price compared with the other properties
Menginap 5 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Die Zimmer sind geräumig, bequemes großes Bett, tolle Badewanne und Dusche, aber fleckige Handtücher und Bettwäsche geht gar nicht...die Möbel sehr in die Jahre gekommen und das Sofa fleckig. Der Poll und der Aussenbereich waren super. Das Personal sehr herzlich und hilfsbereit. Frühstück war gut. Der Strand sehr nah und super schön.
Menginap 3 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

KRISHNA VENI, singapore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very happy we choose this hotel
Menginap 6 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was very spacious. Staff was very helpful and friendly.
Menginap 3 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Jeong A

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Perfect location with nice pool.

I stayed 2 nights with my sister. Good size of room and nice pool area. We enjoyed food from room service. Tasty food with cheap price. Breakfast will deliver to room every morning. Very convenience location with spa and restaurants near by.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Quincy, Auckland NZ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice size rooms... It could’ve had options of having 2 King beds in each room as it was my wife and my 2 daughters.
Menginap 1 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ok

Fint sted, men noe urent i rommene. Og tidenes værste wifi.
Menginap 1 malam pada Okt 2018