Windsor Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Teluk Whitley terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Windsor Hotel

Pantai berhampiran
Bar (di hartanah)
Perincian bahagian dalam
Sarapan dan makan malam dihidangkan
Double Room | Dilengkapkan perabot secara berasingan, meja, Wi-fi percuma

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Single Room, 1 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Saluran digital
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(36 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Saluran digital
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Saluran digital
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Room

7.4 daripada 10
Baik
(9 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Saluran digital
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Teluk Whitley, Windsor Hotel berada berhampiran pantai. Taman St. James dan Kastil Tynemouth merupakan tempat menarik tempatan dan aktiviti di kawasan ini dapat dinikmati di Quayside dan Pelabuhan Tyne. Akuarium Blue Reef dan Taman Air Wet 'n' Wild juga disarankan untuk dikunjungi. Ambil peluang untuk menerokai kawasan untuk mencari aktiviti air seperti lawatan bot dan aktiviti lain seperti bermain golf.
Peta
South Parade, Whitley Bay, England, NE26 2RF

Tempat berdekatan

  • PLAYHOUSE - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pantai Longsands - 3 min memandu - 1.7 km
  • Kastil Tynemouth - 5 min memandu - 4.0 km
  • Taman Air Wet 'n' Wild - 9 min memandu - 6.4 km
  • Pelabuhan Tyne - 9 min memandu - 6.8 km

Bergerak

  • Stesen Manors - 14 minit memandu
  • Stesen Brockley Whins - 14 minit memandu
  • Newcastle, England (NCL-Newcastle Intl.) - 29 minit memandu

Restoran

  • ‪The Fire Station - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Amsterdam - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Havana - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪No Fret - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪The Victoria - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Windsor Hotel

Sorotan hartanah
Taman, bar dan pusat perniagaan merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Windsor Hotel. Restoran di tapak, Bazil Brasserie, menawarkan sarapan dan makan malam. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), meja biliard atau pool dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Perkhidmatan perkahwinan, 1 bilik mesyuarat dan dewan bankuet
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 69 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan memiliki kemudahan seperti Wi-fi percuma. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi atau pancuran dan pengering rambut
  • Televisyen dengan saluran digital
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 9:30 dengan bayaran: GBP 8.50 untuk orang dewasa dan GBP 5.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Bazil Brasserie

Aktiviti menarik

  • Meja biliard/pool
  • Tempat simpanan basikal

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan perkahwinan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 500 meter persegi)

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Perabot berasingan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: GBP30.00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup pada Isnin, Selasa, Rabu, Khamis dan Ahad:
  • Bar/ruang istirahat
  • Restoran

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak GBP 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor haiwan peliharaan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira GBP 8.50 untuk dewasa dan GBP 5.50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: GBP 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar keluar lewat: GBP30.00 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Windsor Hotel Whitley Bay
Windsor Whitley Bay
Windsor Hotel Hotel
Windsor Hotel Whitley Bay
Windsor Hotel Hotel Whitley Bay

Soalan lazim

Adakah Windsor Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, Windsor Hotel membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak GBP10 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Windsor Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Windsor Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Windsor Hotel?

Daftar keluar adalah jam 10:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak GBP30.00.

Di manakah terletaknya Windsor Hotel?

Terletak berhampiran pantai, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Whitley Sands dan PLAYHOUSE. Pantai Longsands dan Akuarium Blue Reef juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

Windsor Hotel Ulasan

7.4

Baik

7.6

Kebersihan

7.0

Lokasi

8.2

Kakitangan & perkhidmatan

7.0

Mesra alam

6.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 230 daripada 862 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 320 daripada 862 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 169 daripada 862 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 93 daripada 862 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 50 daripada 862 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Thomas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel looks a bit weary, could do with an upgrade overall, but well priced and comfortable and clean
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
For budget accommodation a couple of minutes from the beach you really can’t go wrong.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Laura

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The room received brilliant cleaning service every day, but the whole hotel extremely dated and the dining restaurant not open every day, and the bar seemed limited, not as expected to be. Maintenance needs improvement. Lifts have not worked for some time, assume this wont change any time soon so if poor mobility need ground floor if available.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

mark

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel ok service excellent just the lift was not working.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Pauline, Wishaw

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice enough if a bit dated. Good value for money
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Paul

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Good location for the beach parking can be a problem but the staff are really good and helpful the breakfast was good and hot and plenty of it too made to feel welcome
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

mark

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The rear of the property car park area was quite dirty hotel in general is in need of refurbishment
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Iain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Easy to find close to shops and metro station. Staff were friendly and welcoming. Room was good and bed comfortable.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Kyle David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely room, old school.british bed and breakfast. Great location
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was fine, as expected
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Patricia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Lift not working,Breakfast was lovely.mattress needs replacing
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Mark

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
in the room carpet was thread bear and dirty windows dident close properly coudent see out of them tv dident work no signal on arrival was told lift out of action we were put on top floor i am 70 years old and my wife is 75 we had five flites of stairs to get to our room every time realy dated this hotel in need of extensive refurbaration realy disapointing and not worh the money we paid.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Juliana

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Disappointing Stay – Not Worth 3 Stars Stayed here recently and was very disappointed. The lift wasn’t working and there was no sign informing guests — we only found out after asking at reception, and the staff made no effort to assist with luggage or offer alternatives. The room was uncomfortably hot with no air conditioning, and the window couldn’t be opened fully as it was locked. When we requested a fan, we were told none were available — ironically, the receptionist had a fan pointed at herself the whole time. Breakfast was poorly managed. The staff member serving food was trying her best, but we had to ask repeatedly for basic items, including water, which should’ve been readily offered. The only positives were the convenient location near the beach and the cleaner, who was the only staff member that was genuinely polite and kind. Overall, this felt more like a 1-star experience, not the 3 stars advertised. Staff were pleasant but not particularly helpful, though they seemed capable enough. Would not recommend
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

richard

Menginap 7 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Karen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Christian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Booked on short notice for one night room only and for all the minor gripes, I would stay here again because of the price and location
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Suryakant

It’s a little unfair to the hotel staff . The really warm weather made our stay somewhat uncomfortable . No fault of the staff or the hotel . But on the second (day 2 of 2) , we were offered alternative room . This was a very kind gesture . Really appreciated . Overall very good value for what we paid . Will definitely consider staying there again .
Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Sue

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Tired property

What a tired building. Check-in was ok, told the lift was broken so used stairs - OK. Room extremely hot & stuffy. Went to open windows & couldn't. Went down to reception, asked for a room fan - none available. Bed OK, bathroom sink all cracked & broken. Breakfast OK but to be given juice in kiddies 50p cartons was not great! Wasn't even cold so gave it back. Only a 1 night stay but would not return.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Christine

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely welcome fabulous staff , the hotel is in an excellent position near the beach and some thank you for a fabulous stay lovely restaurants and coffee shops near by . The bathroom was huge ,with lovely white towels and the rooms we’re spotless , some of the decor is a dated but you can see they are upgrading it bit by bit . The breakfast was delicious quality bacon and sausage, we will definitely stay there again thank the Windsor Hotel 😊😊😊
Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

John

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bathroom Equipment was broken or faulty.lack of equipment such as a electric fan because the room was boiling but the window could only be opened about 5 ins Asked for a shower mat the shower was slippery, but they didn't have one. The carpet was stained which looked like tar .I'm partially disabled Asked for a disabled room but it was occupied so they put us on first floor. That had 2 flights of stairs, and the lift hadn't worked for 2 years, and no one to help us with the case.the worst hotel I've ever stayed in, but you get what you pay for
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Susan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Stay at Windsor Hotel Whitley bay

Room was comfortable, plenty of room, had bath and shower. Wi-Fi wasn’t very reliable, would have liked to be able to open the window more due to heat but it was restricted. Coffee and tea in room were poor quality.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Christopher

Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Steven

Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

J

Sukakan: Kebersihan

Nice stay

Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Paul

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025