The Brooklyn

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat pusat kecergasan, berhampiran Pusat Barklays Brooklyn

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Brooklyn

1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik
Lobi
Lobi
Bahagian luar
Bar (di hartanah)
Di The Brooklyn, anda boleh menantikan perkhidmatan pencucian kering/dobi, gimnasium dan pusat perniagaan. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Standard Double Room, 2 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, Accessible

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Studio Suite

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • 37 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Traditional Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Ketuhar gelombang mikro
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1199 Atlantic Avenue, Brooklyn, NY, 11216

Tempat berdekatan

  • Taman Botani Brooklyn - 3 min memandu - 2.1 km
  • Pusat Barklays Brooklyn - 3 min memandu - 2.2 km
  • Muzium Brooklyn - 3 min memandu - 2.2 km
  • Taman Prospect - 4 min memandu - 2.5 km
  • Terminal Persiaran Brooklyn - 9 min memandu - 7.4 km

Bergerak

  • Stesen Nostrand Av. (Fulton St.) - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Brooklyn Nostrand Avenue - 5 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang LaGuardia (LGA) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪Taco Bell - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Shake Shack - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Ali's Trinbago Roti Shop - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Wingstop - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Brooklyn

Hotel berdekatan Pusat Barklays Brooklyn
Di The Brooklyn, anda boleh menantikan perkhidmatan pencucian kering/dobi, gimnasium dan pusat perniagaan. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • 1 bilik mesyuarat, hartanah bebas asap rokok dan perkhidmatan rencam
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan dewan bankuet
  • Bantuan pelancongan/tiket, mesin layan diri dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memuji tentang jarak ke pengangkutan awam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di The Brooklyn memiliki manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memuji tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, peti sejuk dan ketuhar gelombang mikro

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (USD 27 sehari)
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia

Makanan dan minuman

  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 3:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit kerosakan sebanyak USD 200 perlu dibayar sebelum daftar masuk.
  • Fi tempat peranginan: USD19.99 setiap penginapan, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: USD 27 sehari (sejauh 966 meter)
  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Brooklyn
The Brooklyn A Hotel
The Brooklyn Hotel
The Brooklyn Brooklyn
The Brooklyn Hotel Brooklyn

Soalan lazim

Adakah The Brooklyn mesra haiwan kesayangan?

Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak USD50 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Apakah masa daftar masuk di The Brooklyn?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 3:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Brooklyn?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya The Brooklyn?

Terletak di Brooklyn, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Pusat Barklays Brooklyn, Taman Prospect dan Jambatan Manhattan. Terminal Persiaran Brooklyn dan Wall Street juga dalam jarak 6 bt (10 km). Stesen Nostrand Av. (Fulton St.) dan Stesen Brooklyn Nostrand Avenue berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

The Brooklyn Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 238 daripada 1010 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 221 daripada 1010 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 186 daripada 1010 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 159 daripada 1010 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 206 daripada 1010 ulasan

6.8/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Tasnuva

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Clean, but did not like the neighbourhood.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Bernette

The hotel is located in a food desert and not easy to access
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Wayne

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hello didn't like that i had to wait 2hours to get my room when i called to make the check in at 11 am and didn' get in my room till 9:pm i don't think that is right at all for me or any body if they paid their money up front i drove 5HOIURS to get to NY and i wus very very out of it and got my room LATE
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Gabriel

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The listing on Expedia has this property at 3.4/5. This is deceiving as the hotel is in shambles. I was given a room that hadn’t begun cleaning yet, and after going back to the lobby to get another room, I was given access to room 412. The staff assured me it was clean, before going up the elevator that sounded like it could fail at any moment. The second room appeared to have been clean like they said, but it was still in poor condition. The door lock/latch was missing 3 of the 4 screws holding it on (signs of a previous break in.) The towels were stained, and the window’s rolling shades were torn and ripped. Shortly after arriving in the room I decided I was going to attempt a nap since I was tired from my travels, but before I could get in the bed, I felt something wet under my bare foot right next to the bed by the window. It was HUMAN FECES. We immediately packed our things and left the room. The hotel staff said I had to contact Expedia to try and get a refund since the booking period had already started. After a phone call to Expedia in the hotel lobby, the man at the front desk said that he had spoken with his boss and they were going to issue the refund. No money has been returned to me and the booking was canceled 5 days ago. Through email, Expedia offered a $78 credit for my $623.75 booking. That is not a full refund. Why is this hotel listed on Expedia at all? The way The Brooklyn operates is shameful, and no one should book Expedia for their travels.
Right next to the bed
Human feces
Bare footed
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Arileyn

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
What I like is how nice os the staff and the rooms are very clean.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

ylicia

Tidak sukakan: Kebersihan
Staff was a little rude
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Yadira

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Dom

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Samel

Hbs
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Mohammed

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No sofa chair as described in the listing, second, the elevator broke and we had to take stairs to 4th floor with intent and young children.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Larushia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Fatima

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Rebecca

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
One of the worst places I have ever stayed. The elevator sounded like it was going to break at all times. The hotel and room were rundown and barely clean. I could hear every word said in the room next door.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Belinda

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It smelled of weed. The elevator sounded like it was about to fall down. The bathroom was missing 50% of its door. It was clean. No bedbugs. We stayed two nights and no one cleaned the room or replaced towels or coffee. We had to request them. They look like they are trying to be high end. But whomever is installing the tile or patching holes are not very good at it. The headboard had a square cut out of it. I mean, just weird stuff.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Yvrose

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Neil

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Wang

Tidak sukakan: Kemudahan
The environment at the hotel entrance is terrible. It is a railway, a one-way street, no place to park luggage, and it is very unsafe! I didn't know this when I booked the room! I suggest that Expedia ask the hotel to display the external environment of the entrance
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Richard

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Stuck in a room by the lobby. Noise and loud conversation all through the night.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Whitney

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Mary

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The room smelled strongly of carpet cleaner or some other cleaning chemical. The pillows were bunched up in stained pillow cases. The sheets were worn and shabby. The bathroom was not that clean. You get what you pay for here. The place needs a lot of care and is not receiving it.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Alejandro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hand shower not working – I cut my finger trying to make it work. No extra blankets available in the room. The area was terrible – not the hotel admins' fault, though! Having to check in through a security glass (!) is quite telling about the neighborhood. The room was clean but I cannot say the same about the lobby area. Complementary bottled water would have been a nice touch. Overall, not a terrible experience, but at these rates I'd rather not return.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Rubens

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I love it will be back soon
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Victoria

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Not like the pictures. The property is outdated, the walls are paper thin, so you can hear everything.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Edward L.

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Need repair, poor service ,no house keeping when requested , dirty linen, ironing boards have no pads. That’s disrespectful and tacky.
Menginap 5 malam pada Jun 2025