Seluruh pangsapuri
RESI STAY Kyoto Fuyacho
Pangsapuri terdapat dapur kecil, dengan jarak berjalan kaki ke Pasar Nishiki
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk RESI STAY Kyoto Fuyacho





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM633
RM1,055 jumlah
28 Jul - 29 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Halaman
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Suite, Non Smoking (Suite Room)

Suite, Non Smoking (Suite Room)
Sorotan
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Wad Shimogyo
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.0 daripada 10, Hebat, 342 ulasan
Harga ialah RM234
RM258 jumlah
27 Jul - 28 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

509-1 Kamiurokogata-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8058
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Mimaru Kyoto Kawaramachi Gojo
Mimaru Kyoto Kawaramachi Gojo
- Dapur
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Dobi
9.8 daripada 10, Luar Biasa, 226 ulasan
Kemudahan hartanah
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit Kerugian Barang Pecah: JPY 10000 sepenginapan
- Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah bermula 1 Oktober 2018. Cukai bandar raya adalah dari JPY200-1,000 seorang, untuk setiap malam berdasarkan kadar bilik setiap malam. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos telah menunjukkan bahawa terdapat pengesan asap di hartanah
Hartanah ini dibersihkan secara profesional
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah 第H29-250
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
RESI STAY Kyoto Fuyacho House
RESI STAY Fuyacho House
RESI STAY Fuyacho
RESI STAY Kyoto Fuyacho Kyoto
RESI STAY Kyoto Fuyacho Apartment
RESI STAY Kyoto Fuyacho Apartment Kyoto
Soalan lazim
RESI STAY Kyoto Fuyacho Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
9 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2020
10/10 Cemerlang
KATSUKO
Mengembara bersama keluarga
10 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
家で寛いでいるかのような京都stay
KATSUKO
Menginap 3 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
3 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Christophe
Mengembara bersama keluarga
28 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christophe
Menginap 7 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Nov 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
27 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
6 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Dara, Montreal, Canada
Mengembara bersama kumpulan
3 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dara
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
yun
Mengembara bersama kumpulan
21 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
yun
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Deborah
Mengembara bersama keluarga
27 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Deborah
Menginap 3 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
BR
Mengembara bersama keluarga
17 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
BR
Menginap 3 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
7 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
CHINGFANG
4 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CHINGFANG
Menginap 5 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Jacqueline
26 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice and clean room
Jacqueline
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
27 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
MINHEE
26 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
추천해요
MINHEE
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
舒適的住宿經驗
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Mei 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
27 Apr 2019
Tidak sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
7 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Yong Swen Christine
28 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yong Swen Christine
Menginap 2 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
KAZUE
8 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
家族みんなでゆったり過ごせる広くて綺麗なお部屋
KAZUE
Menginap 2 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Ernesto Alejandro
12 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente hotel!
Ernesto Alejandro
Menginap 5 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Eric, San Diego
1 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eric
Menginap 3 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Chun Kong
1 Sep 2018
驚喜的住宿體驗
Chun Kong
Menginap 2 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Carlos, Miami Beach
31 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worth the money
Carlos
Menginap 4 malam pada Ogo 2018