Red Planet Bekasi
Hotel di Bekasi terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Red Planet Bekasi





Ulasan
7.4 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Penyaman udara
TV plasma
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
TV plasma
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Keraton at The Plaza, The Unbound Collection by Hyatt
Jakarta Pusat
- Kolam
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.2 daripada 10, Hebat, 124 ulasan
Harga ialah RM1,126
RM1,362 jumlah
termasuk cukai & fi
12 Jul - 13 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jl. Chairil Anwar No 26-37 Kav. 28-36, Bekasi, West Java, 17113
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Collection O Tunas Plaza Residence
Collection O Tunas Plaza Residence
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Perkhidmatan bilik
- Pengemasan
Harga ialah RM28
RM35 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira IDR 55000 seorang
- Bayaran letak kenderaan sendiri: IDR 25000 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pengesan asap, dan pengadang tingkap
Perkara yang kami harus menyebut
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Bekasi
Hotel Tune Bekasi
Tune Bekasi
Tune Hotel Bekasi
Red Planet Bekasi Hotel
Red Planet Bekasi
Red Planet Bekasi Hotel
Red Planet Bekasi Bekasi
Red Planet Bekasi Hotel Bekasi
Soalan lazim
Red Planet Bekasi Ulasan
Ulasan
7.4
Baik
7.0/10
Kebersihan
7.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
10 Jul 2018
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2018
2/10 Teruk
Putri Wahyu Kusuma
15 Jan 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Putri Wahyu Kusuma
Menginap 1 malam pada Jan 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
18 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
tan
10 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
tan
8/10 Baik
Shirley, Singapore
10 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Clean and pleasant hotel
Shirley
6/10 Boleh diterima
Sugiarto, Surabaya
26 Nov 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
hotel budget ok
Sugiarto
8/10 Baik
HACK SUNG
4 Nov 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
싸고 편리한 호텔
HACK SUNG
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great budget hotel!
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Rinaldo
27 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rinaldo
8/10 Baik
marito, griya persada blok c 2 no 6 rt.007/013 mangun jaya tambun selatan kab.bekasi 17510
14 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
4
marito
10/10 Cemerlang
Muhammad, Jambi
1 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel kecil yang nyaman.

Muhammad
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
26 Jan 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
コスパが良い
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
24 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfect for my needs
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Maulana
23 Jan 2016
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Maulana
6/10 Boleh diterima
cindy, indonesia
2 Jan 2016
good for value
cindy
6/10 Boleh diterima
cindy, indonesia
22 Dis 2015
great value
cindy
6/10 Boleh diterima
cindy, indonesia
20 Dis 2015
great for value
cindy
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good hotel
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Rizka
23 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rizka
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
1 Mei 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
最悪
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
muhammad faisal lathief, jakarta
22 Apr 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
great hotel
muhammad faisal lathief
8/10 Baik
Sarhan, Avignon
15 Apr 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Exellent rapport qualitée/prix
Sarhan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Mac 2015
安い!
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Mac 2015
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Bagus, Tapi...
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Panicha, Thailand
14 Mac 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik