Küçük Langa Sokak No:2, 34096, Aksaray, Istanbul, Aksaray, 34096
Tempat berdekatan
Bazar Besar - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
Dataran Sultanahmet - 3 min memandu - 2.6 km
Masjid Biru - 4 min memandu - 3.7 km
Hagia Sophia - 5 min memandu - 4.1 km
Menara Galata - 5 min memandu - 3.7 km
Bergerak
Stesen YeniKapi - 5 minit berjalan kaki
Stesen Yusufpasa - 6 minit berjalan kaki
Lapangan Terbang Antarabangsa Sabiha Gokcen (SAW) - 52 minit memandu
Restoran
Cafe Carmen - 1 min berjalan kaki
Pamir Hotel&Disco - 3 min berjalan kaki
Gazientepli Bahaddin Usta Ve Kardeşler Sofrası - 2 min berjalan kaki
Suffa Et & Kebap - 2 min berjalan kaki
Sekiz Kardeşler - 4 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Graziella Gold Hotel
Hotel berdekatan Bazar Besar
Pertimbangkan penginapan di Graziella Gold Hotel dan manfaatkan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang, teres atas bumbung dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Manjakan diri anda dengan urutan tisu mendalam di tapak spa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium dan bilik wap.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
Kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
Surat khabar percuma, porter/tukang angkut dan perkhidmatan rencam
Tempat simpanan bagasi, bantuan pelancongan/tiket dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Graziella Gold Hotel disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, seperti sentuhan bermakna seperti peti besi muat komputer riba dan ruang kerja komputer riba.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan gebar bulu kapas
Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan pengering rambut
102-cm TV LED dengan saluran TV premium
Almari pakaian, cerek elektrik dan sistem pemanasan
Bahasa
Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Parsi, Bahasa Rusia, Bahasa Turki
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 100 meter
Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
Makanan dan minuman
1 restoran
Aktiviti menarik
1 kolam renang tertutup
Bilik wap
Gimnasium
Kolam kanak-kanak
Sauna
Spa perkhidmatan penuh
Mesra keluarga
1 kolam renang tertutup
Bilik kalis bunyi
Kemudahan dobi
Kolam kanak-kanak
Kemudahan
Buku panduan
Kemudahan dobi
Lokar
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kakitangan berbilang bahasa
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan "turndown"
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Porter/tukang angkut
Kawasan luar
Kerusi lepak tepi kolam
Teres atas bumbung
Spa perkhidmatan penuh
3 bilik rawatan
Bilik rawatan pasangan
Urutan pranatal
Urutan sukan
Urutan Sweden
Urutan Thai
Urutan tisu dalam
Urutan tuaman batu
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Ambang pintu muat lalu kerusi roda
Boleh diakses kerusi roda
Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
Lif
Permaidani cerucuk tinggi di dalam bilik
Susur tangan di tangga
Lain-lain
Dewan bankuet
Kawasan merokok yang dikhaskan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Gebar bulu kapas
Langsir gelap terus
Menu bantal
Peralatan tempat tidur hipoalergenik
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
Kertas tandas
Pancuran mandi
Pengering rambut
Sabun
Selipar
Syampu
Tuala disediakan
Hiburan
TV LED 102-cm dengan saluran satelit premium
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Cerek elektrik
Panduan makan restoran
Perkhidmatan bilik terhad
Lain-lain
Bilik kalis bunyi
Meja
Penyaman udara (kawalan suhu)
Peti besi muat komputer riba
Ruang kerja komputer riba
Seterika/papan seterika atas permintaan
Sistem pemanasan
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 50 setiap kenderaan (sehala)
Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan lampu luar
Nombor Pendaftaran Hartanah 22298
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 22:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Graziella Gold Hotel Hotel
Graziella Gold Hotel Istanbul
Graziella Gold Hotel Hotel Istanbul
Soalan lazim
Adakah Graziella Gold Hotel mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 10:00–22:00.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Graziella Gold Hotel?
Setakat 14 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Graziella Gold Hotel pada 15 Jul 2025 bermula serendah RM 323.35, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Adakah Graziella Gold Hotel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Graziella Gold Hotel?
Terdapat parkir percuma berdekatan.
Apakah masa daftar masuk di Graziella Gold Hotel?
Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.
Apakah masa daftar keluar di Graziella Gold Hotel?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).
Adakah Graziella Gold Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR50 setiap kenderaan dikenakan.
Di manakah terletaknya Graziella Gold Hotel?
Terletak di Pusat Bandar Istanbul, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Terminal Feri Yenikapi dan Bazar Besar. Dataran Sultanahmet dan Masjid Biru juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Yusufpasa sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Trem Aksaray sejauh 8 minit berjalan kaki.
Graziella Gold Hotel Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 18 daripada 51 ulasan
10 - Cemerlang
18
Penilaian 8 - Baik. 16 daripada 51 ulasan
8 - Baik
16
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 51 ulasan
6 - Boleh diterima
6
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 51 ulasan
4 - Lemah
8
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 51 ulasan
2 - Teruk
3
8.0/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.6/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.2/10
Mesra alam
Ulasan
4/10 Lemah
Abigail
Mengembara bersama kumpulan
29 Jun 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Dieses Hotel hat auf jedenfall keine 4* verdient, da von 4* nichts zu sehen war sei es vom frühstück bis zur Sauberkeit. Dieses Hotel würde ich nicht weiterempfehlen.
Abigail
Menginap 5 malam pada Jun 2025
4/10 Lemah
amal
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
Very bad smell
amal
Menginap 2 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Cheima
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
17 Mei 2025
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Personnel au top sympathique très serviable , mais conditions de l’hôtel à revoir petit déjeuner. À revoir aussi il n’y a pas assez de sucré .Odeur des canalisations horrible .
Cheima
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Seda
8 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Odalar temiz ve yeni çalışanlar güleryüzlü merkezi
Seda
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
eva, Valley village
1 Apr 2025
Good service, Very communicative
eva
Menginap 1 malam pada Mac 2025
8/10 Baik
Sabah
25 Mac 2025
Sabah
Menginap 2 malam pada Mac 2025
4/10 Lemah
Cristine
21 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan
It's a clean but very small room, the hotel haven't any AC and it's very hot . but I like the hotel it's very near of everything when u go shopping in grand bazaar . And it's a good service ! I would like to thank Ali and Joseph . They are really helpful to us , easy to communicate .asking them for help about the transportation to airport and they fixed taxi to us early in the morning . I'm very pleased and happy . Thanks guys !!
Cristine
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Nuri
Mengembara bersama kumpulan
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nuri
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Abdikarin
Mengembara bersama keluarga
10 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Very good
Abdikarin
Menginap 5 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Monique
Mengembara bersama keluarga
9 Mac 2025
Sehr sehr laut. Man bekommt von allen Zimmern was mit. Wer Ruhe haben möchte auch von der Lautstärke draußen sollte lieber ein anderes Hotel nehmen. Ansonsten waren wir zufrieden
Monique
Menginap 4 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Marine
17 Feb 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Marine
Menginap 5 malam pada Feb 2025
2/10 Teruk
Fabian
Mengembara bersama kumpulan
31 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nicht zu empfehlen – lebensgefährlich!
Unser Aufenthalt in diesem Hotel war eine Katastrophe. Das gesamte Hotel war extrem dreckig, die Lage unsicher, und es war durchgehend unerträglich laut – an Schlaf war kaum zu denken.
Besonders enttäuschend war das Dampfbad, das einfach nicht funktionierte – pure Täuschung. Doch das Schlimmste war der gefährliche Pool: An der Seite hingen zwei Kabel mit Draht an der Wand, nur 15 cm vom Wasser entfernt! Das ist eine absolute Lebensgefahr und völlig inakzeptabel.
Das einzig Positive an unserem Aufenthalt war das freundliche und hilfsbereite Personal. Doch das kann die gravierenden Mängel nicht ausgleichen.
Fazit: Dieses Hotel verdient die Note ungenügend. Nie wieder!
Fabian
Menginap 4 malam pada Jan 2025
4/10 Lemah
Yusuf
Mengembara bersama kumpulan
31 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Die Zimmern sind sehr eng und mega undicht.
Man hat alles gehört von der 4.Etage was die Leute geredet haben bei geschlossener Fenster.
Dampfbad hat nicht funktioniert sowie der Whirlpool.
Das Personal ist super freundlich und Hilfsbereit aber die lage vom Hotel ist sehr schlecht. Überall liegt müll und man fühlt sich dort sehr unsicher.
Am Poll hingen 2kabel über wasser da hatte ih angst das da irgendwas passiert und das ist für mich ein NO GO!!!
Yusuf
Menginap 6 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
27 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Okay
Okay
Pengembara yang disahkan
Menginap 9 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Olivia
30 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Olivia
Menginap 9 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Nedzad
23 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super bra
Nedzad
Menginap 7 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Danielle
Mengembara bersama keluarga
23 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Danielle
Menginap 2 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Hajar
19 Nov 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Die Mitarbeiter im Hotel waren alle sehr freundlich und hilfsbereit
Hajar
Menginap 6 malam pada Okt 2024
4/10 Lemah
Abdel
19 Nov 2024
Abdel
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Imtiaz, Niskayuna
4 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Recommend it.
Imtiaz
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Donia
Mengembara bersama keluarga
7 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Donia
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
4/10 Lemah
Heinz
Mengembara bersama kumpulan
7 Okt 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bei der Ankunft wurden wir vom Personal nicht einmal begrüßt. Personal stand nicht einmal auf. Dann wurde unsere Buchung zunächst nicht gefunden. Danach erhielten wir zwei Zimmerkarten (403 und 304). Unser Zimmer 403 entsprach der von uns gebuchten Kategorie. Hier war am Anfang lediglich zu bemängeln dass zwei bereits gebrauchte Handtücher unter dem Waschbecken im Schrank lagen.
Das Zimmer von unseren Freunden dagegen entsprach in keiner Weise unserer gebuchten Kategorie. Im Zimmer roch es "modrig" was daran lag, dass wenn man das Fenster öffnete dort sich direkt eine Treppe, ein Rohr und eine Betonwand befand. In das Zimmer kam weder Luft noch Licht. Zusätzlich ging die Klimaanlage nicht im Zimmer. Wie bereits erwähnt entsprach das Zimmer in keiner Weise unserer gebuchten Kategorie.
Bei Bedarf können wir auch gerne Bilder vom Zimmer vorlegen.
Am letzten Tag (vor der letzten Nacht) bekamen unsere Freunde dann ein anderes Zimmer, welches dann in Ordnung war. Wir bitten Sie diesbezüglich zu überprüfen, ob für diese Unangenehmlichkeit eine entsprechende preisliche Rückerstattung in Frage kommt.
Heinz
Menginap 3 malam pada Okt 2024
4/10 Lemah
imad eddine
3 Okt 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pas terrible
Hotel a une odeur pourri chambre en lit 1 place seulement
imad eddine
Menginap 7 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Ahmed
Mengembara bersama keluarga
2 Okt 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pas du tout ce qu'on attendait c'est vraiment dommage des cafards dans la chambre
Ahmed
Menginap 10 malam pada Sep 2024
6/10 Boleh diterima
Esther de S
Mengembara bersama kumpulan
15 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fomos muito bem recepcionados pelo Sr. ahmet mas infelizmente nós outros dias eram sua folga e os outros recepcionistas foram decepcionantes. A televisão não estava funcionando e por diversas vezes foi reclamado mas não ajeitaram. Todos os dias deixavam somente 2 toalhas e 2 águas sendo que estávamos em 3 pessoas. Nosso apto deveria ser triplo porém nos deram um apto duo e colocaram uma outra cama deixando o quarto sem espaço para movimentar. O café da manhã, além de ser péssimo a máquina não estava funcionando adequadamente para fazer café com leite. Uma pena pois o hotel está até bem apresentável.