Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Hartanah 3.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kedai kopi atau kafe

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Bar (di hartanah)
Biliard
Meja sambut tetamu
Teres/patio
Bar (di hartanah)

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM282
RM325 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Ogo - 19 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Comfort Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(36 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi espreso
Saluran satelit
Meja
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Double Room, 1 Katil Raja (King)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(16 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi espreso
Saluran satelit
Meja
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Adrianahoeve 8, Hoofddorp, 2131 MN

Tempat berdekatan

  • Pusat Acara Claus - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Muzium Frans Hals - 11 min memandu - 9.4 km
  • Katedral Saint Bavo - 11 min memandu - 9.4 km
  • Grote Markt - 12 min memandu - 10.1 km
  • Keukenhof Gardens - 18 min memandu - 16.4 km

Bergerak

  • Stesen Hoofddorp - 5 minit memandu
  • Hentian Matterhorn - 10 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Superfly - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪China Fantasy - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪Bar Bowling - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Toko Pondok Indah - ‬3 min memandu
  • ‪BARRACA Rodizio Grill & Bar - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp

Disahkan mesra alam bagi hotel berhampiran dengan lapangan terbang
Anda boleh menantikan teres, kedai kopi/kafe dan perkhidmatan pencucian kering/dobi di Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp. Sebagai tambahan kepada bar dan restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 80 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Mentol lampu LED, peti sejuk dan kot/katil bayi percuma

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Globe, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:00 hingga 9:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu; EUR 18.25 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Meja biliard/pool
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Pembancuh espreso
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18.25 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Bastion Hotel
Bastion Hotel Schiphol/ Hoofddorp
Bastion Schiphol/ Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol
Bastion Schiphol Hoofddorp
Bastion Schiphol
Bastion Schiphol Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Hotel
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Hoofddorp
Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Hotel Hoofddorp

Soalan lazim

Adakah Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp?

Setakat 17 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp pada 18 Ogo 2025 bermula serendah RM 282.2, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel disahkan mesra alam ini dalam jarak 6 bt (10 km) dari Katedral Saint Bavo, Muzium Frans Hals dan Corrie Ten Boomhuis. Pantai Zandvoort dan Circuit Park Zandvoort juga dalam jarak 9 bt (15 km).

Bastion Hotel Schiphol Hoofddorp Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 231 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 417 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 233 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 59 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 60 daripada 1000 ulasan

7.8/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Edmund

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr nettes Personal. Zum Essen kann ich nichts sagen, weil wir es nicht in Anspruch genommen haben. Würden gerne wieder kommen
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Sandra

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely and clean inside reception and rooms, beds v comfortable
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Na

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unterkunft war alt und unsauber, daher keine erneute Buchung.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Ciska

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Heel erg jammer dat meerdere gezinnen met kleine kinderen hard met de deuren slaan en hard praten op de gang. Hotel verder keurig, prijs kwaliteit okee. Dit betrof de eerste verdieping.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Ronald Allan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
War etwas enttäuscht da in Hotel Website ein Fitness Raum geworben wurde. Es war aber nicht vorhanden. Die Toilette war klein und unpraktisch eingerichtet.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Dedmon

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Ron

Wenn ich etwas bezahle im Voraus dan ärgert mich dass wenn bei der Rezeption nachträglich toeristen Steuer nog gefragt wird obwohl in der Buchung Steuern bezahlt sind
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Wesley Ken

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent service with the friendliest staff, thanks to Gino and Melissa.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Meike

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ramesh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr schön Hotel kann weiter empfehlen
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Victoria

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect hotel voor een kort verblijf
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Shiva

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir hattenneinen wubdervollen Aufenthalt als Familie. Due mitarbeiter waren sehr fewundlich und hilfsbereit. Das zimmer war perfekt ausgestattet. Der shuttlebus fähet direkt zum flughafen. Wir kommen sehr gerne wieder!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Michael, Wiefelstede

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Das Hotel war insgesamt in Ordnung. Besonders positiv hervorzuheben sind das Frühstücksbuffet und das freundliche, aufmerksame Personal im Frühstücksbereich – definitiv das Highlight unseres Aufenthalts. Weniger überzeugend war die Zimmerreinigung während unserer drei Übernachtungen, die leider nur mittelmäßig ausfiel. Möglicherweise liegt das auch an der recht dunklen Beleuchtung im Zimmer – teils war sie defekt, was eine gründliche Reinigung zusätzlich erschwert. Die Nespresso-Maschine im Zimmer ist zwar ein nettes Extra, war in unserem Fall jedoch stark verkalkt und daher nicht nutzbar. Hier wäre eine regelmäßige Wartung wünschenswert. Positiv zu erwähnen sind die zahlreichen Parkplätze mit Wallboxen sowie die gute Verkehrsanbindung. Der Empfang wirkte stellenweise überfordert, was den Check-in und -out unnötig verzögerte. Vielleicht wäre es hilfreich, wenn sich das Management ein aktuelles Bild vom Zustand des Hauses macht. Insgesamt mit Abstrichen okay, aber mit mehr Liebe zum Detail wäre deutlich mehr drin.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Wijtske

Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Youwen

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Arriving about 7 PM, I waited for the receptionist for more than 12 minutes and I went to look for her. The room is small and bathroom is too tight.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Hozan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Frühstück gut, der Rest leider nicht gut. Zimmer zu klein und das Badezimmer ist Katastrophal. Höchstens für eine Nacht, mehr aber auch nicht.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Karl Peter

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ett standard hotel

Man får ungefär det man förväntar sig av ett tre stjärnigt hotell. Varken mer eller mindre.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

PASQUALE

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Alessandra

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kemudahan
Die kissen waren nicht sauber , mussten eir wechseln lassen.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Jacqueline, Berlin

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Uns wurde ein AirBnB kurzfristig abgesagt. Sodass wir Glück hatten hier unterzukommen. Denn alle Hotels waren so gut wie ausgebucht. Wir haben die Bewertungen gelesen und uns einfach darauf eingelassen. Der Transfer vom Flughafen zum Hotel und zurück funktionierte reibungslos. Die Rezeption bzw. der Check in/Check out verlierf sehr freundlich. Die Zimmer sind absolut in Ordnung. Wir waren eh nur zum Schlafen dort, da wir uns die Stadt anschauen wollten. Es gab jeden Tag frische Handtücher, die Betten wurden gemacht, wir hatten die Möglichkeit uns einen Kaffee auf dem Zimmer zuzubereiten und die Betten waren auch bequem. Wie bereits aus den Bewertungen entnommen, könnten die Waschbecken etwas größer sein bzw. verhindert die Ablage ein richtiges rüberbeugen. Es schallt schon etwas in den Fluren. Wenn die Gäste sich jedoch einfach vernünftig bewegen würden und die Türen ordentlich schließen und nicht über die Flure schreien würden, (was wir einmalig erlebt haben, weil sich eine Gruppe betrunkener Menschen nicht im Griff hatte) ist es dennoch eine gute Wahl hier zu übernachten. Kurzum für ein Wochenendtrip können wir dieses Hotel empfehlen. Wer mehr Luxus möchte oder Spa braucht, der wird ganz sicher woanders fündig werden. Wir jedoch waren absolut zufrieden.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Evelina

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We didn’t have the baby bed in the room as requested, it was only 1 towel in the room (had booked for 2 adult and 1 baby), when we finally got the baby bed it was so dirty and nasty and without a sheet…of course a good price for a night stay before our flight but come on a dirty baby bed…not ok!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Leen

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Michel

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Restaurant à revoir

L’hôtel est bien en général ainsi que l’accueil mais le restaurant laisse à désirer. Le choix de la carte n’est pas fameux mais ce que nous avons vécu et ne pas seulement nous mais aussi deux couples Français sont plaints du service très très lent beaucoup de confusion ds les plats et boissons etc. Le personnel (2 dames) étaient plus intéressées par un petit groupe de monsieurs que par les clients. Elles riaient au bar au lieu de servir les clients dans le restaurant. Quand l’une des deux est venue desservir elle m’a demandé si tout était en ordre. J’ai répondu pas trop et que ça a duré longtemps. Nous avons commandé les dessert et nous avons attendu 30 minutes sur lequel nous sommes partis en avertissant que ils pouvaient annuler les desserts. Les Français ont également attendu longtemps et sur le moment q’ils allaient partir elle a amené les desserts mais pas ce que les gens avaient demandé. En plus elle avait le culot de se moquer de nous en toute politesse, en Anglais car elle ne parlait ni Français ni Néerlandais. Je crois que l’hôtel devrait investir dans du personnel plus performant. Nous de notre côté on va voir ailleurs. J’espère que vous allez en tenir note.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

MISS ERNESTA

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Staff is friendly. Room are dirty. Dust everywhere, floors are dirty. Dinner is expensive the meet is not cooked.
Menginap 5 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Fabio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Chuveiro Quebrado

Staff atencioso, quarto confortável - cama e aquecimento. Porem o suporte do chuveiro estava quebrado, caindo algumas vezes durante o banho. O secador de cabelo também estava com defeito, mas nos forneceram outro.
Menginap 3 malam pada Apr 2025