Hotel Levell
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, berhampiran Arena Johan Cruyff
Galeri foto untuk Hotel Levell





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM233
RM284 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Nov - 1 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
8.2 daripada 10
Sangat baik
(20 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
9.0 daripada 10
Hebat
(20 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
8.6 daripada 10
Cemerlang
(22 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
9.0 daripada 10
Hebat
(31 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

citizenM Amsterdam South
Amsterdam Selatan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.2 daripada 10, Hebat, 1,004 ulasan
Harga ialah RM392
RM476 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Nov - 1 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Hullenbergweg 353, Amsterdam, 1101CP
Tentang hartanah ini
Hotel Levell
Hartanah serupa

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Gim
8.6 daripada 10, Terbaik, 1,256 ulasan
Harga ialah RM314
RM382 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18 untuk dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri selamat: EUR 20 sehari
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan bayaran mudah alih; wang tunai tidak diterima
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Alipay dan Apple Pay
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Belanda. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 3 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 3.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Levell Amsterdam
Levell Amsterdam
Hotel Levell Hotel
Hotel Levell Amsterdam
Hotel Levell Hotel Amsterdam
Soalan lazim
Hotel Levell Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.6/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
17 Nov 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2025
10/10 Cemerlang
Charles
7 Nov 2025
Charles
Menginap 2 malam pada Nov 2025
8/10 Baik
Sascha
28 Okt 2025
Sascha
Menginap 2 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Mario
Mengembara bersama keluarga
22 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mario
Menginap 3 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
Jeremiah
19 Okt 2025
Jeremiah
Menginap 3 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Valerie Delamar
15 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Valerie Delamar
Menginap 2 malam pada Okt 2025
8/10 Baik
Xenia Elisa
Mengembara bersama pasangan
15 Okt 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Xenia Elisa
Menginap 4 malam pada Okt 2025
10/10 Cemerlang
Ben
Mengembara bersama pasangan
4 Okt 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ben
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Michael
2 Okt 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 4 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Nadieh
1 Okt 2025
Nadieh
Menginap 1 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Khadesha
Mengembara bersama kumpulan
29 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Khadesha
Menginap 5 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Valerie
Mengembara bersama pasangan
21 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Valerie
Menginap 5 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Alexis
Mengembara bersama kumpulan
20 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexis
Menginap 7 malam pada Sep 2025
6/10 Boleh diterima
Gregor
17 Sep 2025
Gregor
Menginap 3 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
HIDEHIRO
13 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
HIDEHIRO
Menginap 2 malam pada Sep 2025
10/10 Cemerlang
Chuzo
13 Sep 2025
Chuzo
Menginap 2 malam pada Sep 2025
8/10 Baik
Lara
Mengembara bersama pasangan
13 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lara
Menginap 2 malam pada Sep 2025
4/10 Lemah
Atharul
Mengembara bersama keluarga
2 Sep 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Atharul
Menginap 5 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Camilla
Mengembara bersama keluarga
31 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Camilla
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Alexandra
Mengembara bersama kumpulan
24 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexandra
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Tracey
Mengembara bersama kumpulan
23 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tracey
Menginap 3 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Eugenia
22 Ogo 2025
Eugenia
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Caue
19 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Caue
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Aneez
18 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Staff Attitude
Aneez
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
Joanna
18 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joanna
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

















