Hotel Wilhelmina

Hartanah 3.0 bintang
Hotel zaman Victoria di Amsterdam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Small Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV
Diubah suai pada 2019
Peralatan tempat tidur premium
Katil Select Comfort
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Classic Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV
Diubah suai pada 2019
Peralatan tempat tidur premium
Katil Select Comfort
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Triple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV
Diubah suai pada 2019
Peralatan tempat tidur premium
Katil Select Comfort
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Koninginneweg 169, Amsterdam, North Holland, 1075 CN

Tempat berdekatan

  • Vondelpark - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Concertgebouw - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Muzium Van Gogh - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Rijksmuseum - 7 min memandu - 2.0 km
  • Leidseplein - 7 min memandu - 2.0 km

Bergerak

  • Hentian Valeriusplein - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Amsterdam Lelylaan - 4 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 12 minit memandu

Restoran

  • ‪LOT61 Coffee Roasters - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Meijssen Broodbakker Simon - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Esthetique Cafe - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Dignita Restaurant - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Ron Gastrobar - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Wilhelmina

Hotel dipulihkan pada 2019 dan terletak berdekatan Vondelpark
Terletak berdekatan Concertgebouw dan Muzium Van Gogh, Hotel Wilhelmina menyediakan banyak kemudahan. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Daftar keluar ekspres, hartanah bebas asap rokok dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Kakitangan berbilang bahasa dan bantuan pelancongan/tiket
  • Ulasan tetamu memberikan markah yang bagus untuk keadaan keseluruhan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • 55-cm televisyen dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Permaidani cerucuk tinggi di dalam bilik
  • Susur tangan di tangga
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 3 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 1950
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Seluruh hartanah diubah suai - Mac 2019
  • Seni bina zaman Victoria
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 55-cm dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah mengenakan caj sebanyak 5 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 9:00 - 22:00
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 72 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 19:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Tetamu yang merancang hendak tiba selepas waktu pejabat hendaklah menghubungi hotel sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan untuk menerima arahan daftar masuk lewat. Tetamu boleh menghubungi pejabat menggunakan maklumat hubungan yang tertera pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 20 sepenginapan
  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 5 peratus

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Alkohol tidak disajikan atau dibenarkan di hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Aadam Hotel
Aadam Hotel Wilhelmina
Aadam Wilhelmina
Aadam Wilhelmina Amsterdam
Aadam Wilhelmina Hotel
Hotel Aadam Wilhelmina
Hotel Aadam Wilhelmina Amsterdam
Hotel Wilhelmina
Wilhelmina Hotel
Hotel Wilhelmina Hotel
Hotel Aadam Wilhelmina
Hotel Wilhelmina Amsterdam
Hotel Wilhelmina Hotel Amsterdam

Soalan lazim

Adakah Hotel Wilhelmina mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Wilhelmina?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Wilhelmina?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Wilhelmina?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Wilhelmina?

Terletak di Amsterdam Selatan, hotel ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Vondelpark, Concertgebouw dan Muzium Van Gogh. Rijksmuseum dan Leidseplein juga dalam jarak 2 bt (3 km). Hentian Valeriusplein hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Hentian Amstelveenseweg sejauh 5 minit berjalan kaki.

Hotel Wilhelmina Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 56 daripada 338 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 124 daripada 338 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 88 daripada 338 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 38 daripada 338 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 32 daripada 338 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Lydia

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Well ubicated, so nice personal and good cleaning
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Tomas

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Habitación agradable y cómoda
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Alexander

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Jonatan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Nim

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I stayed at this hotel for 7 nights and, unfortunately, my experience was far below expectations. The problems began at check-in. Despite having contacted the hotel twice in advance and attempting to call immediately upon landing (with no response), the receptionist was rude and confrontational, placing the blame on us instead of offering assistance. This set an unwelcoming tone from the very beginning. The room itself was not maintained to a satisfactory standard. Bed sheets were not properly clean on arrival and were rarely replaced during the stay. Towels were changed infrequently. The plumbing was problematic, with unpleasant odours and poor drainage. The room was also uncomfortably hot; the fan provided was ineffective, and combined with very thin walls and constant street noise at night, restful sleep was almost impossible. Most concerning was a security incident one evening around 10pm, when someone was testing the locks on multiple doors in the hallway, including ours. It was very unsettling. When we called reception to report this, staff dismissed the matter as a “mistake” and offered no reassurance or follow-up, which left us feeling unsafe. Overall, this property failed on both comfort and service. Between the unprofessional reception, poor room standards, lack of safety response, and excessive noise, I could not recommend this hotel and would not choose to stay again.
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Julian

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Odaya izinsiz girilmiş ve ayrıca eşyalarımız karıştırılmıştı. Sesten uyuyamadık, koridorda çok fazla ses yapıldı. Ayrıca personel ilgisizdi.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Jennifer

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Excellent location, awful smell.

The location and service at the hotel were excellent. Unfortunately there was a strong sewage smell permeating from the bathroom. We were able to close the bathroom door and keep the smell out of the room but each trip to the bathroom/shower was miserable. We loved the location and the staff was excellent but I can’t say I’d stay here again.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Valerio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Emily

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
shower was disgusting
Menginap 5 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Satori

スタッフはとても親切。小さいホテルにエレベーターがないのはよくあることだけど、4階まで恐ろしいほど急な階段で、絶望的な気持ちになりましたが、スタッフが、重いスーツケースを上まで運んでくれました。
明るくて気持ちの良いお部屋
ステップの幅が小さいので、手すりに捕まって慎重に登ります
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Aida

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The property overall contains problematic plumbing and construction. The room was poorly set up for a double occupancy and the bathroom is definitely in need of engineering and architectural upgrades.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Charlie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

John Christopher

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
In a very good location, very easy to get to Central Station on the Tram. The staff were very friendly. However, the hotel itself is very dilapidated, also not very clean at all, I got covered in bites all over my arms and legs from bed bugs / fleas in the room, the whole hotel needs a DEEP clean and refresh.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Steven-Jan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lage des Hotels ist fabelhaft, leider schon etwas in die Jahre gekommen aber um das Geld war es ok! Einzig Dusche/Waschbecken/WC ist sehr eng. Wer wert auf große Sauberkeit legt ist hier falsch, den die weiße Bettwäsche war voll mit braunen Spritzer dachte das diese vielleicht ausgetauscht wird doch bis zum 5ten Tag haben wir in dieser Bettwäsche geschlafen.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Dang Hoa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
zum schlafen reichts
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Roger

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Andreja

Menginap 4 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Tracey

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
As expected steep stairs. Houses go up not out. Ingenious use of space. Did exactly what we needed
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Santiago

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Dani

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Front desk staff, George was amazing, efficient, polite and funny. Very Dutch stairwells, but George helped us with our heavy bag. Tiny room, but all the essentials. Super attractive interior design. Walkable to the museum district and right next to Vondelpark. We LOVE this neighborhood. Visit Labyrinth Cocktail Soul Food & Poetry Bar on Sunday for open mic night, walking distance.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Alexander Friedrich

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Mangelhaftes Horel

Zuerst etwas Positives: die Lage nahe Straßenbahn und Museumsquartier war sehr gut. Man konnte alles fußläufig gut erreichen. Negativ war die mangelnde Sauberkeit (Toilette nicht ausreichend geputzt, Zimmer 3 Tage nicht gestaubsaugt) sowie die gänzlich fehlende Heizung im Bad!!!! Das Zimmer in der 2. Etage war nur über 2 sehr enge, schmale Treppen erreichbar. Für ein Holländerhaus wohl üblich, aber das hätte man vorher ankündigen sollen. Für ältere Menschen sehr schwierig, für behinderte überhaupt nicht möglich. Für den Preis kann man wohl nichts anderes erwarten, aber: nie wieder!
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Keiren

Menginap 1 malam pada Jan 2025