Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel
Hotel mewah yang terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Galeri foto untuk Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

citizenM Amsterdam South
Amsterdam Selatan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.2 daripada 10, Hebat, 1,004 ulasan
Harga ialah RM392
RM476 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Nov - 1 Dis
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

De Boelelaan 2, Amsterdam, 1083 HJ
Tentang hartanah ini
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel
Hartanah serupa

Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre
Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.8 daripada 10, Terbaik, 1,010 ulasan
Harga ialah RM565
RM687 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Dis - 3 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit: EUR 150 setiap penginapan, sepenginapan
- Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan
- Fi utiliti: EUR2 seorang, semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira EUR 23 seorang
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 35 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
Amsterdam Holiday Inn
Holiday Inn Amsterdam
Holiday Inn Hotel Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam Hotel Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam Hotel
Holiday Inn Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam, An Ihg
Holiday Inn Amsterdam an IHG Hotel
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel Hotel
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel Amsterdam
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel Hotel Amsterdam
Soalan lazim
Holiday Inn Amsterdam, an IHG Hotel Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.0/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
24 Okt 2020
Menginap 5 malam pada Okt 2020
8/10 Baik
Maurice
Mengembara bersama keluarga
15 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maurice
Menginap 1 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Mac 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Melanie
Mengembara bersama kumpulan
3 Mac 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Melanie
Menginap 3 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Ahsan
Mengembara bersama keluarga
3 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good Experience
Ahsan
Menginap 2 malam pada Feb 2020
4/10 Lemah
Carolina
Mengembara bersama keluarga
2 Mac 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Carolina
Menginap 3 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
2 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Malgorzata
Mengembara bersama keluarga
2 Mac 2020
Sukakan: Keselesaan bilik
Malgorzata
Menginap 3 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
sandy
1 Mac 2020
sandy
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Jilly
Mengembara bersama keluarga
1 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jilly
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Sandra
Mengembara bersama keluarga
29 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sandra
Menginap 3 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Monica
Mengembara bersama keluarga
27 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Monica
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
YUKO
Mengembara bersama keluarga
26 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
YUKO
Menginap 9 malam pada Feb 2020
2/10 Teruk
Eufrasia
Mengembara bersama keluarga
25 Feb 2020
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Eufrasia
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Martha, Barcelona
Mengembara bersama keluarga
25 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Martha
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Kenneth
Mengembara bersama kumpulan
24 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Kenneth
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
22 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Gim Siong
Pengembara perniagaan
17 Feb 2020
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Gim Siong
Menginap 4 malam pada Feb 2020
4/10 Lemah
Volkan, Genk
Mengembara bersama keluarga
10 Feb 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Volkan
Menginap 2 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Feb 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Humberto T
Mengembara bersama keluarga
1 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Humberto T
Menginap 2 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Bennie
26 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Goed verblijf
Bennie
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
19 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Jan 2020
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2020

















