Baymont by Wyndham Tulsa

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Woodland Hills Mall

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Baymont by Wyndham Tulsa

Termasuk sarapan layan diri setiap hari
Meja, ruang kerja komputer riba, langsir/tirai gelap terus
Meja sambut tetamu
Kolam renang tertutup
Bahagian luar

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Termasuk sarapan
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM248
RM281 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Ogo - 4 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.4 daripada 10
Sangat baik
(10 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.4 daripada 10
Sangat baik
(23 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

8.4 daripada 10
Sangat baik
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

7.0 daripada 10
Baik
(32 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
9020 E 71st St, Tulsa, OK, 74133

Tempat berdekatan

  • Woodland Hills Mall - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • The Cancer Treatment Center of America - 3 min memandu - 2.2 km
  • Universiti Oral Roberts - 9 min memandu - 9.1 km
  • Tempat Peranginan Kasino River Spirit - 11 min memandu - 10.2 km
  • Pusat Ekspo Tulsa - 12 min memandu - 16.0 km

Bergerak

  • Lapangan Terbang Antarabangsa Tulsa (TUL) - 14 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Del Taco - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪The Cheesecake Factory - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Olive Garden - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪BJ's Restaurant & Brewhouse - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Baymont by Wyndham Tulsa

Hotel berdekatan Woodland Hills Mall
Terletak berdekatan Universiti Oral Roberts dan Tempat Peranginan Kasino River Spirit, Baymont by Wyndham Tulsa menyediakan sarapan layan diri percuma, kedai mudah beli dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Akses Internet wayarles percuma dan pusat perniagaan tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan dobi, lif dan surat khabar percuma
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, sajian kopi/teh di ruang bersama dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Kesemua 64 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan layan diri percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:30
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kedai runcit/mudah beli
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Tempat berkelah

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Pesawat angkat kolam renang di tapak
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 50 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 22:00
Kanak-kanak di bawah umur 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Fairfield Inn Marriott Hotel Tulsa Woodland Hills
Fairfield Inn Marriott Tulsa Woodland Hills
Fairfield Inn Marriott Tulsa Woodland Hills Hotel
Fairfield Inn Marriott Woodland Hills Hotel
Fairfield Inn Marriott Woodland Hills
Baymont Wyndham Tulsa Hotel
Baymont Wyndham Tulsa
Fairfield Inn by Marriott Tulsa Woodland Hills
Fairfield Inn Tulsa Woodland Hills Hotel Tulsa
Baymont by Wyndham Tulsa Hotel
Baymont by Wyndham Tulsa Tulsa
Baymont by Wyndham Tulsa Hotel Tulsa

Soalan lazim

Adakah Baymont by Wyndham Tulsa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup. Akses kolam dari 9:00–22:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Baymont by Wyndham Tulsa?

Setakat 6 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Baymont by Wyndham Tulsa pada 3 Ogo 2025 bermula serendah RM 247.62, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Baymont by Wyndham Tulsa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Baymont by Wyndham Tulsa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Baymont by Wyndham Tulsa?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 2:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Baymont by Wyndham Tulsa?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Di manakah terletaknya Baymont by Wyndham Tulsa?

Terletak di South Tulsa, hotel ini sejauh 0.3 mi (0.5 km) from Woodland Hills Mall serta dalam jarak 9 bt (15 km) dari Universiti Oral Roberts dan Tempat Peranginan Kasino River Spirit. Akuarium Oklahoma dan Pusat Ekspo Tulsa juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

Baymont by Wyndham Tulsa Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 290 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 302 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 166 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 134 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 109 daripada 1001 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

david

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Andrew

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The parking lot was full of pot holes and garbage upon arrival. The entire property was in complete disrepair. Carpet through out was nasty and cover in paint splatter. The side entrance door was not in working/locking order. The fire detector was held on by electrical tape in the hallway. The pool area door was covered in rust. The only plus I can say was the staff was nice and friendly.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Ruthie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
I didn't like the fact that the elevator was scary to rot on the pool. Water was code where you couldn't swim in it and it had no heat other than that. Oh, and the breakfast was not on time other than that. It wasn't too bad.It was all right, wasn't worth the money
Menginap 2 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Naomi

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

DO NOT STAY: BEDBUGS!!!

HORRIBLE!!!! I stayed for one night, and couldn’t get outta there fast enough!!!! The front desk staff was rude. The assistant manager was rude. I asked for a refund because there was ants and a roach in one room and a bed bug on my bed the morning after I stayed in the other room. I asked for corporates number and the assistant manager told me she didn’t have a number to give me. The hotel doesn’t look like the pictures on hotels.com. It is dirty, the rooms have a musty smell and the tub was filthy. Other guests were complaining as well. Was told no refunds by the assistant manager because we should’ve checked right back out when we seen the roach in our room. But was told by the person the night we checked in that we wouldn’t be able to get a refund if we left. NO STARS IF YOU ASK ME!!!!
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

jose

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
AC never works. Breakfast very low option
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Laurie

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Floor Lamp was in the bathroom bc the vanity light didn’t work. The room was dated looking-old carpet, chipped wood on vanity and wallpaper in bathroom peeling. Bathroom was large and clean though. Room was quiet.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

David

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pool smell overwhelmed when walking in the front door. Carpet not good shape. Hallway to room smelled of cigarette smoke. Room very musty smell. Front desk clerk us anther room that was tolerable. Will not stay there again.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Ava

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Jorge Fernando

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 4 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Yalanda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good Stay, Loud Guest!!

It was a good one night stay for the most part besides other guest were a little loud during the night with the loud talking and the slamming of the doors. I will stay again tho despite the other rude guest.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Paul

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 5 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Jensen

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Kayla

Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Monica

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Mark

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Bathroom in disrepare
Menginap 1 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Latisha

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel had a bad smell. The carpet was very damaged throughout the hotel. My room smelled like urine. I had to purchase a scented candle to burn to mask the nasty smell. I stayed in room 218. The bed was not comfortable. I had to listen to dogs barking for hours from the room next door and people above me stomping around their room at all hours of the night. I did not find a laundry facility in sight. Breakfast was very mediocre with minimal options. I was also charged an additional $50 “deposit at check-in for “incidentals” that I never got credited back to my account. Will not stay here again.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

KAM

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Room smell is bad.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Ava

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Poletta

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Thank you so much for the great stay with y’all I will be telling others about my great experiences
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Cecilia

Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Faye

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was very dirty, deteriorated and beat up. The comforter was covered by a light wait cover, but we discovered a 4" stain (probably blood) on the white comforter. Both ceiling fixtures had been ripped out of the ceiling and the carpet had a 8" circular bare spot. This was terrible and if it had not been so late we would have left.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Chris

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
security deposit was never returned and the room was left with no issues
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Douglas

Grueay
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

William

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Highly adequet & convenient for my business trip.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Eddie

Menginap 1 malam pada Dis 2024