Pilih tarikh untuk melihat harga
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Non Smoking

Traditional Room, Non Smoking
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Jubah mandi
Tab mandi mata air
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Traditional Room, Non Smoking (2 meals - Kaiseki cuisine dinner)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Jubah mandi
Tab mandi mata air
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Non Smoking (2 meals - Dinner with Crab)

Traditional Room, Non Smoking (2 meals - Dinner with Crab)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Jubah mandi
Tab mandi mata air
Gabungan pancuran/tab mandi
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

221 Yushima, Kinosaki-Cho, Toyooka, Hyogo-ken, 669-6101
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Onishiya Suishoen
Onishiya Suishoen
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Pengemasan
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 200 ulasan
Harga ialah RM939
RM1,136 jumlah
29 Jul - 30 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai mandi, yang dikutip di hartanah, mungkin dikenakan. Cukai mandi dikenakan untuk hartanah yang mempunyai mata air panas dan berjumlah antara JPY 150-500 seorang, semalam berdasarkan peraturan tempatan. Harap maklum bahawa pengecualian lanjutan mungkin dikenakan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi sarapan: kira-kira JPY 1080 untuk dewasa dan JPY 1080 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut, rawatan spa dan mandian awam/onsen; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan.
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Makanan set dihidangkan di bilik tamu sahaja (tiada menu atau tempat makan awam)
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Mikuniya
Mikuniya Inn
Mikuniya Inn Toyooka
Mikuniya Toyooka
Mikuniya Ryokan Japan/Toyooka, Hyogo
Mikuniya Ryokan
Mikuniya Toyooka
Mikuniya Ryokan Toyooka
Soalan lazim
Mikuniya Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
20 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
17 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
素敵な仲居さんとおいしい料理
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Marie, Montreal
15 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marie
Menginap 1 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
1 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
unpleasant journey
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Wai shan
17 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wai shan
10/10 Cemerlang
Narin, Bangkok,Thailand
3 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good location near kinosakionsen station
Narin
Menginap 1 malam pada Feb 2018
10/10 Cemerlang
PEIYING
17 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PEIYING
Menginap 1 malam pada Feb 2018
10/10 Cemerlang
Tony, 城崎溫泉
10 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
近JR站,超值的享受
Tony
Menginap 1 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
JESANEE, BKK
2 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very nice hotel,clean and tidy.
JESANEE
Menginap 1 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2017
8/10 Baik
Wang
17 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wang
Menginap 1 malam pada Dis 2017
8/10 Baik
YIU KAM
29 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
YIU KAM
Menginap 1 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Dirk, Utrecht
20 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prettig hotel
Dirk
Menginap 1 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
9 Okt 2017
Tidak sukakan: Kebersihan
Comments
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Hon Kau Nelson
9 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
難忘的晚上
Hon Kau Nelson
Menginap 1 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Mei shan
9 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice experience!




Mei shan
Menginap 1 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pleasant, Convenient Ryokan in Kinosaki
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
5 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
30 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
第一次入住溫泉旅館
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
latisha
17 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik