Hotel Atrium Jongno

Hartanah 3.5 bintang
Hotel terdapat restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Pasar Gwangjang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Atrium Jongno

Lobi
Lobi
Pemandangan dari hartanah
Bar mini, peti besi dalam bilik, dilengkapkan perabot secara berasingan
Bilik rawatan pasangan, lulur badan, rawatan muka, perkhidmatan urut

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
106, Changgyeonggung-ro, Jongno-gu, Seoul, ICN, 03130

Tempat berdekatan

  • Pasar Gwangjang - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Taman Sejarah dan Kebudayaan Dongdaemun - 16 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Jalan Myeongdong - 2 min memandu - 1.7 km
  • Bukchon Hanok Village - 3 min memandu - 2.1 km
  • Istana Gyeongbokgung - 6 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Stesen Jongno 5-ga - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Seoul - 12 minit memandu
  • Seoul (GMP-Lapangan Terbang Antarabangsa Gimpo) - 55 minit memandu

Restoran

  • โ€ช์ข…๋กœํ”Œ๋ ˆ์ด์Šค - โ€ฌ1 min berjalan kaki
  • โ€ชํ•จํฅ๊ณฐ๋ณด๋ƒ‰๋ฉด - โ€ฌ5 min berjalan kaki
  • โ€ช์•ผ๋ž˜ํ–ฅ - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ช๋‚˜์ฃผ๊ณฐํƒ• - โ€ฌ2 min berjalan kaki
  • โ€ช์—ฐํƒ„๋ถˆ๊ตฌ์ด์ „๋ฌธ์  ๋šฑ๋ฐฐ - โ€ฌ2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Atrium Jongno

Hotel berdekatan Pasar Gwangjang
Terletak berdekatan Mall Pasar Dongdaemun dan Dongdaemun Design Plaza, Hotel Atrium Jongno menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi, pusat persidangan dan restoran. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti lulur badan atau rawatan muka. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), lif dan perkhidmatan rencam
  • Kakitangan berbilang bahasa, 1 bilik mesyuarat dan stesen komputer
  • Tempat simpanan bagasi, Bilik rawatan urut dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Kesemua 139 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan disertakan dengan manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 47-inci TV LED dengan saluran TV premium
  • Tempat duduk berasingan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia dengan bayaran: KRW18,150 untuk seorang
  • 1 restoran

Kemudahan

  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Spa

  • 6 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 12 tingkat
  • Dibina pada 2013
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar

Hiburan

  • TV LED 47-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira KRW 18150 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Demi manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Ramada Hotel Seoul Jongno
Ramada Seoul Jongno
Ramada Seoul Jongno Hotel
Hotel Atrium Jongno Hotel
Hotel Atrium Jongno Seoul
Hotel Atrium Jongno Hotel Seoul

Soalan lazim

Adakah Hotel Atrium Jongno mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Atrium Jongno?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Atrium Jongno?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Atrium Jongno?

Terletak di Jongno-gu, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pasar Gwangjang dan Mall Pasar Dongdaemun. Dongdaemun Design Plaza dan Taman Sejarah dan Kebudayaan Dongdaemun juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Jongno 5-ga sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Euljiro 4-ga sejauh 8 minit berjalan kaki.

Hotel Atrium Jongno Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 124 daripada 306 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 146 daripada 306 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 29 daripada 306 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 306 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 306 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good Stay.

I had a fantastic 9 days stay at Hotel Atrium. The staff was incredibly welcoming and accommodating throughout my entire visit. The room was clean, comfortable, and well-appointed with all the amenities I needed. The location was convenient, with easy access to nearby attractions and restaurants. I enjoyed the breakfast offered each morning. Definitely has room for improvement with more varied options menus instead of the same dishes. Overall, I highly recommend this hotel for anyone visiting the area!
Menginap 9 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Asif, Coventry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very nice hotel for staying with family

Good location, only 2-3mins walk from Subway, very friendly and helpful staffs. Spacious, clean modern rooms. Quiet neighbourhood and definitely worth staying next time.

4/10 Lemah

cm27, Japan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

้ง…ใ‹ใ‚‰้ ใ„ๆ—ฅๆœฌ่ชžใฎ้€šใ˜ใชใ„ใƒ›ใƒ†ใƒซ

ๆœ€ๅฏ„ใ‚Š้ง…ใฎใƒ—ใƒฉใƒƒใƒˆใƒ›ใƒผใƒ ใ‚’้™ใ‚Šใฆๆญฉใ„ใฆใ‚‚ๆญฉใ„ใฆใ‚‚็›ฎ็š„ใฎๆ”นๆœญๅฃใฏ้ ใใ€้šŽๆฎตใ‚’็™ปใฃใŸใ‚Š้™ใ‚ŠใŸใ‚Šใ€‚ๅ‡บๅฃใซใฏใ‚จใ‚นใ‚ซใƒฌใƒผใ‚ฟใƒผใ‚‚ใชใใ€ใ•ใ‚‰ใซๆญฉใใพใ™ใ€‚ๅคœ้“ใฏๆš—ใไบบ้€šใ‚ŠใŒใชใ„ใฎใงใ€ๅฅณๆ€งใฎไธ€ไบบๆญฉใใฏใ‚ชใ‚นใ‚นใƒกใงใใพใ›ใ‚“ใ€‚ ๅœฐไธ‹้‰„ใฎๅ‡บๅฃใ‹ใ‚‰ใƒ›ใƒ†ใƒซใฎ้–“ใซใฏใ‚ณใƒณใƒ“ใƒ‹ใฏใ‚ใ‚Šใพใ›ใ‚“ใ€‚ ใƒ•ใƒญใƒณใƒˆใงใฏๆ—ฅๆœฌ่ชžใฎๆ—ฅๅธธไผš่ฉฑใฏๅ‡บๆฅใพใ™ใŒใ€็ฐกๅ˜ใช่จ€่‘‰ใ—ใ‹้€šใ˜ใพใ›ใ‚“ใ€‚ ่ท็‰ฉใ‚’้€ใ‚ŠใŸใ‚ใซใƒกใ‚ธใƒฃใƒผใ‚’ๅ€Ÿใ‚Šใ‚ˆใ†ใจใ—ใพใ—ใŸใŒใ€้€šใ˜ใš่‹ฆๅฟƒใ—ใพใ—ใŸใ€‚ ใ“ใกใ‚‰ใŒ็ฟป่จณๆฉŸใ‚’ไฝฟใˆใฐ่‰ฏใ‹ใฃใŸใฎใ‹ใ‚‚ใ—ใ‚Œใพใ›ใ‚“ใŒใ€ๆ—ฅๆœฌ่ชžใŒ้€šใ˜ใ‚‹ใจใฎใ“ใจใงใ—ใŸใฎใงใ€‚้›ป่ฉฑใฎๅฏพๅฟœใฏๆœ€ๆ‚ชใง็†่งฃใงใใชใ„ใจใชใ‚‹ใจไธ€ๆ–น็š„ใซๅˆ‡ใ‚‰ใ‚Œใพใ™ใ€‚ใใ‚Œไปฅๅค–ใฏใใ“ใใ“่‰ฏใ„ใƒ›ใƒ†ใƒซใงใฏใชใ„ใ‹ใจๆ€ใ„ใพใ™ใŒใ€็งใฏๅ†ๅบฆๅˆฉ็”จใ—ใ‚ˆใ†ใจใฏๆ€ใ„ใพใ›ใ‚“ใ€‚

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

8/10 Baik

juyoung, jeju,korea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

์„œ์šธ์˜ ๋А๋‚Œ์„ ๋ฐ›์„ ์ˆ˜ ์žˆ์—ˆ๋˜ ํ˜ธํ…”

์žฆ์€ ์„œ์šธ ์ถœ์žฅ์œผ๋กœ ๋งŽ์€ ํ˜ธํ…”์—์„œ ์ˆ™๋ฐ•์„ ํ•ด๋ณด์•˜๋Š”๋ฐ ๋™์ผํ•œ ๊ฐ€๊ฒฉ๋Œ€๋น„ ๋ฃธ ์ฒญ๊ฒฐ๋„๊ฐ€ ๋งค์šฐ ์ข‹์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ฐ์‹ค ๋งŒ์กฑ๋„๋„ ๋งค์šฐ ๋†’์•˜๊ณ  ์นœ์ ˆํ•œ ์ง์› ๋•๋ถ„์— ๊ธฐ๋ถ„์ข‹๊ฒŒ ์ˆ™๋ฐ•์„ ํ•  ์ˆ˜ ์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์‹ฌ์ง€์–ด ๋ฌด๋ฃŒ๋กœ ๋ฃธ ์—…๊ทธ๋ ˆ์ด๋“œ๋„ ํ•ด ์ฃผ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค! ์•„์‰ฌ์šด ์ ์ด ์žˆ๋‹ค๋ฉด ๋ฐฉ์Œ์‹œ์„ค์˜ ๋ถ€์กฑ๊ณผ ์กฐ์‹๋ท”ํŽ˜๋ฅผ ์ด์šฉํ•˜์ง€ ๋ชปํ•ด ์•„์‰ฌ์›€์ด ๋‚จ์•˜์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๋ฆฌ๋ชจ๋ธ๋ง์„ ํ•˜๊ณ  ์žˆ์–ด ๋ถˆ๊ฐ€ํ”ผํ•˜๊ฒŒ ์ด์šฉํ•  ์ˆ˜ ์—†๋‹ค๋Š” ์ ์€ ์ดํ•ดํ•˜์ง€๋งŒ ์•ฝ๊ฐ„์˜ ์•„์‰ฌ์›€์ด ๋‚จ์•˜๋„ค์š”

8/10 Baik

sunghun

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
2๋ฐ•3์ผ ๊ฐ€์กฑ์—ฌํ–‰์ค‘ ๋ฌต๊ฒŒ ๋˜์—ˆ๋Š”๋ฐ ์ง์› ์นœ์ ˆ๋„. ์œ„์น˜๋ฉฐ ์ฃผ๋ณ€ ๊ด€๊ด‘ ๋จน๊ฑฐ๋ฆฌ ํŠนํžˆ ์•„์นจ ์ฃผ๋ณ€์— ์œ ๋ช… ํ•ด์žฅ๊ตญ์ง‘์ด ๋งŽ์•„ ๊ณจ๋ผ๋จน๋Š” ์žฌ๋ฏธ๊ฐ€ ์žˆ์—ˆ์–ด์š”. ๋ถˆํŽธํ–ˆ๋˜์ ์€ ๋‚œ๋ฐฉ๋ฐฉ์‹์ด ํžˆํ„ฐ ๋ฐฉ์‹์ด์–ด์„œ ์ฒซ๋‚ ์€ ๋ชน์‹œ ๊ฑด์กฐํ–ˆ๋ฐ ๋‘˜์งธ๋‚ ์€ ๊ฐ€์Šต๊ธฐ๋ฅผ ๋ถ€ํƒํ•˜๋‹ˆ ์นœ์ ˆํ•˜๊ฒŒ ๊ฐ–๋‹ค์ฃผ์…”์„œ ๊ดœ์ฐฎ์•˜๋„ค์š”.

8/10 Baik

๋ฐฉ๋ž‘๊ฐ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์ ‘๊ทผ์„ฑ์ด ์ข‹์€ ํ˜ธํ…”

์ง์›๋“ค๋„ ์ƒ๋‹นํžˆ ์นœ์ ˆํ•˜์˜€๊ณ  ์กฐ์šฉํ•˜๊ณ  ํŽธ์•ˆํžˆ ์‰ด ์ˆ˜ ์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ง€ํ•˜์ฒ ์—ญ๊ณผ๋„ ๊ฐ€๊นŒ์›Œ ์ ‘๊ทผ์„ฑ์ด ์ข‹์•˜๊ณ  ์ฃผ๋ณ€ ๊ฒฝ๋ถ๊ถ ์ฐฝ๊ฒฝ๊ถ ์ธ์‚ฌ๋™ ๋ถ์ดŒ๋งˆ์„ ๋“ฑ ๋‘˜๋Ÿฌ๋ณผ๊ฑฐ๋ฆฌ๋„ ๋งŽ์•„ ๊ฐ€์กฑ๋‹จ์œ„ ์—ฌํ–‰์‹œ์— ์ด์šฉํ•˜๊ธฐ ์ข‹์€ ํ˜ธํ…”๋กœ ์ถ”์ฒœํ•ฉ๋‹ˆ๋‹ค

6/10 Boleh diterima

ใ˜ใ‚…ใ‚“, ๆ—ฅๆœฌใƒปๅ…ตๅบซ

Tidak sukakan: Keselesaan bilik

ไพฟๅˆฉใชๅ ดๆ‰€ใงไฝฟใ„ใ‚„ใ™ใ„

ใƒ›ใƒ†ใƒซ่‡ชไฝ“ใฏใ€ใจใฆใ‚‚ๅฟซ้ฉใ ใ—ใ€ๆธ…ๆฝ”ใ ใ—ใ€ใ“ใ‚Œใพใงไฝ•ๅบฆใ‹ๅˆฉ็”จใ•ใ›ใฆใ‚‚ใ‚‰ใฃใฆใ„ใŸใฎใงใ™ใŒใ€ไปŠๅ›žใฏใ€ใ‚ใพใ‚Šใซใ‚‚ๅฏ’ใ„ๆ™‚ๆœŸใซๆณŠใพใฃใŸใฎใงใ€ๅฎขๅฎคใฎๆš–ๆˆฟใŒใ‚ใพใ‚Šๅฟซ้ฉใงใฏใชใใ€ใ‹ใชใ‚Šๅฏ’ใ„ๆ€ใ„ใ‚’ใ—ใพใ—ใŸใ€‚ใ‚„ใฏใ‚Šๅ†ฌใฏใ‚ชใƒณใƒ‰ใƒซใŒใ‚ใ‚‹ๆ–ฝ่จญใŒๆณŠใพใ‚Šใ‚„ใ™ใ„ใจๆ„Ÿใ˜ใพใ—ใŸใ€‚

4/10 Lemah

Wai Ming, Hong Kong

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Location good

Just location good, no others

10/10 Cemerlang

Sehoon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Youngjoon, ์„œ์šธ

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
๊ด‘์žฅ์‹œ์žฅ ๋ฐ”๋กœ ๊ฑด๋„ˆํŽธ์ด๊ณ , ๋™๋Œ€๋ฌธ์ด ๊ฐ€๊นŒ์›Œ์„œ ์™ธ๊ตญ์ธ ๊ด€๊ด‘๊ฐ๋“ค์—๊ฒŒ ์ข‹์€ ์ˆ™์†Œ์ธ ๊ฒƒ ๊ฐ™์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ฐ‘์ž‘์Šค๋Ÿฐ ์‚ฌ์ •์œผ๋กœ ์•„์ด๋“ค์„ ๋™๋ฐ˜ํ•˜์—ฌ ํ•˜๋ฃจ ๋ฌต๊ฒŒ ๋˜์—ˆ๋Š”๋ฐ, ๋‚ด๊ตญ์ธ์—๊ฒŒ๋Š” ๊ฐ€๊ฒฉ ๋Œ€๋น„ ์‹œ์„ค ์ˆ˜์ค€์ด ๊ทธ๋ ‡๊ฒŒ ๋†’์ง€๋Š” ์•Š๋‹ค๋Š” ๋А๋‚Œ์ž…๋‹ˆ๋‹ค. ์ฃผ์ค‘์ด์–ด์„œ ๊ทธ๋Ÿฐ์ง€ ์กฐ์‹์ด ์ œ๊ณต๋˜์ง€ ์•Š์•˜๊ตฌ์š”, ํŠนํžˆ ์š•์‹ค์ด ์˜† ๊ฐ์‹ค ์š•์‹ค๊ณผ ๋งž๋ถ™์–ด ์žˆ๋Š”๋ฐ ๋ฐฉ์Œ์ด ๋„ˆ๋ฌด ์•ˆ ๋˜์–ด์„œ ์ƒค์›Œ ์†Œ๋ฆฌ, ๋ฌผ ๋‚ด๋ฆฌ๋Š” ์†Œ๋ฆฌ๊ฐ€ ์˜†์— ์žˆ๋Š” ๊ฒƒ์ฒ˜๋Ÿผ ์ƒ์ƒํ•˜๊ฒŒ ๋“ค๋ ธ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

KIM, PyeongChang

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

๋„๋ณด์ด๋™๊ณผ ์ฃผ์ฐจ ๋ชจ๋‘ ๊ฐ€๋Šฅ

๋„์‹ฌ ๊ด€๊ด‘์ง€๋ฅผ ๋„๋ณด๋กœ ์ด๋™ํ•˜๊ธฐ ํŽธ๋ฆฌํ•œ ์œ„์น˜์ธ๋ฐ, ์ฃผ์ฐจ๋„ ํŽธ๋ฆฌํ•จ. ์ง์›๋“ค ์นœ์ ˆํ•œ ์•ˆ๋‚ด๋Š” ๊ธฐ๋ณธ.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Requested help from front staff to order food in. We were in Korea and wanted to order Korean food but were told to order pizza or other non-Korean food due to the smell of korean food. We were foreigners in the country but there was no attempt by the staff to assist.

10/10 Cemerlang

SUNG-KYU

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

๊ตฟ

๊นจ๋—ํ•˜๊ณ  ์ข‹๋‹ค

8/10 Baik

jeewon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

์‹œ๋‚ด์ค‘์‹ฌ์— ์žˆ์–ด ๋„ˆ๋ฌด ๊ฐ€์กฑ์—ฌํ–‰์— ํŽธ๋ฆฌํ•œ ์œ„์น˜

ํ˜ธํ…”์œ„์น˜๊ฐ€ ์‹œ๋‚ด ์ค‘์‹ฌ์— ์žˆ์–ด ๊ด€๊ด‘ํ•˜๊ธฐ ๋„ˆ๋ฌด ํŽธํ•œ ํ˜ธํ…”์ด์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ๊ฐ์ข… ๊ณ ๊ถ๋“ฑ์ด ์žˆ์–ด ๊ด€๊ด‘ํ•˜๊ธฐ ์ข‹์•˜๊ณ , ๋™๋Œ€๋ฌธ, ๊ด‘์žฅ์‹œ์žฅ์ด ์˜†์ด๋ผ ์‡ผํ•‘ํ•˜๊ธฐ์—๋„ ์ข‹์€๊ฒƒ ๊ฐ™๋„ค์š”. ์•„๋ฌดํŠผ ๊ฐ€๊ฒจ๋Œ€๋น„ ์•„์ฃผ ํ›Œ๋ฅญํ•œ ํ˜ธํ…”์ด์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

6/10 Boleh diterima

bum hyo, ๊ฒฝ๋‚จ ์ง„์ฃผ์‹œ

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

ํ›„๊ธฐ...

์—ฌํ–‰์œผ๋กœ๋Š” ์ž˜ ๋ชจ๋ฅด๊ฒ ์ง€๋งŒ ๊ทผ์ฒ˜ ์ผ์„ ๋ณด๊ธฐ ์œ„ํ•ด ํ•˜๋ฃจ์ •๋„ ํˆฌ์ˆ™ํ•˜๋А๊ฑด ๊ดœ์ฐฎ๋‹ค๊ณ  ๋ด„... ์ฃผ์ฐจ์žฅ์ด...์ซŒ...

8/10 Baik

Tylet, seoul

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

excellent

everything was good

4/10 Lemah

H.j, ๋ถ€์ฒœ

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

๋ƒ‰์žฅ๊ณ  ์ฒญ์†Œ ๋ฏธ๋น„

ใ…‹.ใ…‹ ์ „๋‚ ์— ๋ˆ„๊ตฐ๊ฐ€ ์™€์„œ ์ผ€์ต์œผ๋กœ ์ƒ์ผํŒŒํ‹ฐ ํ–ˆ๋‚˜๋ด์š”. ๋ƒ‰์žฅ๊ณ ๋ฅผ ์—ด์–ด ๋ณด๋‹ˆ, ๋จน๋‹ค ๋‚จ์€ ์ผ€์ต์ด ์žˆ์—ˆ์Œ. ๋ณด๋Š” ์ˆœ๊ฐ„ ๊ธฐ๋ถ„ ๋‚˜๋น ์„œ ์ƒˆ๋ฒฝ์— ๋‚˜์˜ด. ๊ฐ‘์ž๊ธฐ ๋‚จ์ด ์ž” ์ž๋ฆฌ์— ์žˆ๋Š” ๋А๋‚Œ...

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

์„œ์šธ์ด ์•„๋‹Œ๋“ฏ ํ–ˆ์Œ.

์ฃผ๋ณ€์— ๋งฅ์ฃผํ•œ์ž” ํ• ๋งŒํ•œ ๊ณณ๋„ ์—†์Œ.

4/10 Lemah

klaus, kim

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

์ฒญ์†Œ ์ƒํƒœ๊ฐ€ ํ˜•ํŽธ์—†์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ „ ์‚ฌ๋žŒ์˜ ๋ชจ๋ฐœ์ด ๊ทธ๋ฐ๋กœ ์นจ๋Œ€์— ๋‚จ์•„ ์žˆ์—ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.

์ง์›๋ถ„๋“ค์€ ์นœ์ ˆ ํ–ˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์ฒญ์†Œ๋Š” ์ข€ ๋” ๊ผผ๊ผผํ•˜๊ฒŒ ํ•  ํ•„์š”๊ฐ€ ์žˆ์Šต๋‹ˆ๋‹ค. ์น˜์•ฝ, ์นซ์†” ๋“ฑ ๊ธฐ๋ณธ์ ์œผ๋กœ ํ•„์š”ํ•œ ๊ฒƒ๋“ค์€ ๊ตฌ๋งค ๊ฐ€๋Šฅํ•œ ํ™ˆ๋น  ๋น„์น˜๋ฅผ ํ•ด์ฃผ๋ฉด ์ข‹๊ฒ ์Šต๋‹ˆ๋‹ค.