The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 4 restoran dan sebuah kelab kesihatan

Pilih tarikh untuk melihat harga

VIP Access

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Kolam
  • Bar
  • Gim
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM636
RM700 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jan - 14 Jan 2026

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 13 daripada 13 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

9.2 daripada 10
Hebat
(9 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 28 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 28 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV Pintar
Menu bantal
  • 28 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV Pintar
Menu bantal
  • 28 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premium Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV Pintar
Menu bantal
  • 26 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double)

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 27 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.6 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • 27 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Room, Berbilang Katil (1 King and 1 Bunk Bed)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Room, 1 King Bed and 1 Single Bed (Namsan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Katil Raja (King) (Namsan)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King) (Ambassador)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite, 1 Katil Raja (King) (Pool Side)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Akses ke ruang istirahat kelab
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
TV Pintar
Menu bantal
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room, Berbilang Katil (Executive)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV Pintar
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
287, Dongho-ro, Jung-gu, Seoul, Seoul, 04618

Tempat berdekatan

  • Dongguk University - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Rumah Korea - 8 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Dongdaemun Design Plaza - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Taman Sejarah dan Kebudayaan Dongdaemun - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Taman Gunung Namsan - 14 min berjalan kaki - 1.1 km

Bergerak

  • Stesen Dongguk University - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen Seoul - 10 minit memandu
  • Seoul (GMP-Lapangan Terbang Antarabangsa Gimpo) - 53 minit memandu

Restoran

  • ‪꽃사슴떡볶이 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Haobin - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪haus coffee dessert - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Dochi Pizzeria - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪더킹스 (The King's) - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Taman Sejarah dan Kebudayaan Dongdaemun
Berdekatan Mall Pasar Dongdaemun dan Katedral Myeongdong, The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel menyediakan kedai kopi/kafe, pencucian kering/dobi dan sewaan kereta di tapak. Keluar bermain golf di hotel ini dan nikmati kemudahan seperti lapangan sasar golf. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Nikmatilah hidangan di mana-mana 4 tapak restoran. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar dan kelab kesihatan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka, bersama dengan kabana
  • Percuma letak kenderaan sendiri serta letak kenderaan valet (tertakluk kepada bayaran)
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan keadaan hartanah terbaik
Ciri-ciri bilik
Semua 269 bilik dihias secara berasingan disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, dan juga manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan bidet
  • 65-inci TV Pintar dengan perkhidmatan penstriman dan saluran kabel
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan peti sejuk

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (KRW 25,000 semalam)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: KRW 64,000 untuk orang dewasa dan KRW 32,000 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 4 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • 1955 Groceria
  • Haobin
  • The King's
  • The Lounge & Bar

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Kelab kesihatan
  • Lapangan sasar golf
  • Sauna
  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Di taman wilayah
  • Kabana kolam (surcaj)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 19 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Perkhidmatan penstriman
  • TV pintar 65-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh espreso
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 20

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Masa daftar masuk yang disenaraikan berlaku mulai 1 Januari 2026. Masa daftar masuk ialah 2 petang sekarang hingga 31 Disember 2025.
Pusat kecergasan, kolam renang, sauna dan lapangan sasar golf hartanah ini akan ditutup pada hari Rabu pertama setiap bulan.
Sarapan tidak termasuk dalam pelan kadar sarapan untuk kanak-kanak berumur 3-12 tahun dan boleh diminta di lokasi dengan fi sarapan kanak-kanak yang disenaraikan. Tiada fi sarapan untuk kanak-kanak berumur 2 tahun dan ke bawah.
Kad kredit yang digunakan untuk membuat tempahan perlu dikemukakan oleh pemegang kad itu semasa mendaftar masuk bersama dengan pengenalan diri bergambar yang sepadan.
Fi akses kolam renang terbuka berbeza-beza mengikut musim. Pada musim sibuk (21 Jun-20 Ogos), fi ialah KRW50,000 untuk setiap orang dewasa dan KRW25,000 untuk setiap kanak-kanak berumur 3-15 tahun, Isnin-Khamis; dan KRW60,000 untuk setiap orang dewasa dan KRW30,000 untuk setiap kanak-kanak berumur 3-15 tahun pada hari Jumaat, Sabtu dan cuti umum. Pada musim lengang (21 Ogos-20 Jun), fi ialah KRW30,000 untuk setiap orang dewasa dan KRW15,000 untuk setiap kanak-kanak berumur 3-15 tahun, Isnin-Khamis; dan KRW40,000 untuk setiap orang dewasa dan KRW20,000 untuk setiap kanak-kanak berumur 3-15 tahun pada hari Jumaat, Sabtu dan cuti umum.
Sarapan mungkin dihidangkan dalam 2 slot masa (07:00-08:30 dan 08:30-10:00), bergantung pada penghunian hotel.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 11 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira KRW 64000 untuk dewasa dan KRW 32000 untuk kanak-kanak
  • Fi letak kenderaan valet: KRW25000 semalam
  • Bayaran kolam renang: KRW 60000 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Menjadi dasar hartanah ini bahawa bayi bawah umur 36 bulan mesti memakai lampin kalis air dalam kolam renang terbuka.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa

Penarafan kebangsaan

Kelas hartanah, yang disediakan oleh sistem pengadaran kami adalah berdasarkan jenis hartanah, kemudahan dan perkhidmatan.

Hartanah juga dikenali sebagai

Ambassador associated Pullman
Grand Ambassador Seoul associated Pullman
Grand Ambassador associated Pullman Hotel
Grand Ambassador associated Pullman

Soalan lazim

Adakah The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel?

Setakat 16 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel pada 13 Jan 2026 bermula serendah RM 636.17, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel?

Daftar masuk bermula jam 15:00.

Apakah masa daftar keluar di The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel?

Terletak di Jung-gu, hotel mewah ini sejauh 1 bt (2 km) dari Rumah Korea, Jalan Myeongdong dan Taman Sejarah dan Kebudayaan Dongdaemun. Pasar Namdaemun dan Bukchon Hanok Village juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Dongguk University hanya sejauh 4 minit berjalan kaki dan Stesen Dongdaemun History and Culture Park sejauh 11 minit berjalan kaki.

Ulasan

The Ambassador Seoul - A Pullman Hotel Ulasan

9.0

Hebat

9.4

Kebersihan

9.0

Kemudahan

9.0

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 351 daripada 490 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 73 daripada 490 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 34 daripada 490 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 18 daripada 490 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 490 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Andrew

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Large rooms, comfortable beds and welcoming environment. Although we had limited interaction with hotel staff, they were pleasant and nice to deal with when we did require their assistance. Also great that the front desk spoke English.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Hiromi

Tidak sukakan: Kemudahan
アメニティ、バスタブもない。 バスタブが無いのであればきちんと分かりやすく掲載して欲しい。
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

MAI

Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

AKIZUKI

Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Clara

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 13 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Taneesha Donette

Menginap 6 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Jeannie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I did not go to the $119 buffet for any meals, but I was told by other patrons that it was excellent. I don't eat enough to justify that price tag. The lounge servers were excellent and very accomodating. The room was in fairly good shape and overall the hotel was clean. It's a little remote compared to other hotels in terms of nearby shops, but it wasn't too bad. You can get the orange line metro pretty easily but there is a little hill that you have to walk up when you return, just FYI. Food options in the hotel were meh and the other resteraunt there was good but pricey.
Menginap 6 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Andrew

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was spacious and comfortable. Many room facilities were “smart” controlled which was great. Complimentary coffee and water was appreciated. Close by subway line but not a lot of things near the hotel. Not a bad thing.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

NICOLE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Such helpful staff. We needed help with a few things and someone at the front desk was always available and willing to assist. The bed was unbelievably comfortable, the location was right near a subway station and multiple bus lines which get you everywhere you need. Get a t-money card & load with credit which lets you tap on and off to all trains and buses as you go. We didn’t dine at the hotel restaurant- plenty of walkable options nearby if you want to try them. The laundry service was way too expensive- you can just buy new items for the prices they charge!
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

SUNGKOOK, INCHEON

Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jack

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Alexander

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room felt really nice and chill. Amazing view with the breakfast feeling very balanced with different options. It was also very close to transportation so every part of Seoul felt very accessible
Menginap 14 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Lillian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Max

Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ken

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was nice.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Russell, Long Beach

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The cleaning staff didn’t sweep the carpet as chips were left on the floor from previous night. Shampoo was not refilled, tissue was not refilled. Shower door was loose. Main room door is slight misaligned thus requiring extra effort to close. Noise from adjacent room were audible almost every night of our 5 night stay. Two nights had couple arguing through out the night. No shops or restaurants within 10-12 mins of walking. This should be a 3-4 star hotel at best.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jean-Christophe

Menginap 9 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Naoki

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ホテル、スタッフはとても良かった。 駅が少し遠い。
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

EUNJEONG

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
조식부페가 맛있고 전반적으로 청결 , 직원도 친절합니다..
Menginap 8 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Warren

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was beautiful and luxurious with a nice view of the mountains. Situated close to a subway station. The Groceria on the ground floor (restaurant) had good lunch food. However the bathroom in our room smelled bad.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Joseph

Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

sook

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Front service staffs need to be more friendly w smile. Felt so different from Shilla Hotel staffs who really treated guests professionally.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Petri

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hotelli oli jo hieman kulunut. Maksullinen ulkouima-allas oli suuri pettymys ja törkeän kallis. Lapsen lisävuode tehtiin sohvalle, kun dänkyä ei järjestynyt.
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

??

Menginap 4 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

ATSUSHI

Menginap 4 malam pada Ogo 2025