Bel Soggiorno

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di San Remo terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Bel Soggiorno

Double or Twin Room, Partial Sea View | Pemandangan dari bilik
Double or Twin Room, Partial Sea View | Peti besi dalam bilik, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi
Teres/patio
Balkoni
Pemandangan dari hartanah

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Parkir tersedia
  • Dobi
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Triple Room

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Almari pakaian
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Double or Twin Room, Partial Sea View

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Almari pakaian
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Double or Twin Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Mesra haiwan kesayangan
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
MATUZIA,41, Sanremo, IM, 18038

Tempat berdekatan

  • Promenade Walk - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Casino Sanremo - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pasar Sanremo - 16 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Teater Ariston - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Pelabuhan San Remo - 3 min memandu - 2.2 km

Bergerak

  • Stesen Sanremo - 8 minit memandu
  • Nice (NCE-Cote d'Azur) - 62 minit memandu

Restoran

  • â€ȘCrikkot - ‬10 min berjalan kaki
  • â€ȘBasilico e Pinoli - ‬4 min berjalan kaki
  • â€ȘRistorante Maona - ‬6 min berjalan kaki
  • â€ȘRistorante Salsadrena - ‬3 min berjalan kaki
  • â€ȘPizzeria Pasta e Pizza - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Bel Soggiorno

Hotel di tepi laut
Sarapan bufet percuma, bersebelahan padang golf dan teres merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Bel Soggiorno. Masakan tempatan restoran di tapak, Balzari, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada perpustakaan dan kemudahan dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), dewan bankuet dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Bilik mesyuarat, perkhidmatan rencam dan lif
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Bel Soggiorno memiliki keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan bidet
  • Setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Denmark, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol, Bahasa Sweden

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan berbumbung selamat di tapak hartanah (EUR 10 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah (maksimum 1 tempat setiap unit)
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Balzari

Aktiviti menarik

  • Pustaka

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR50

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 10:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 50
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam, sehingga 15 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 10.00 semalam (keistimewaan masuk/keluar)
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar keluar lewat: EUR50 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Nombor Pendaftaran Hartanah IT008055A1OM8K7BD4

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Bel Soggiorno Hotel SAN REMO
Bel Soggiorno SAN REMO
Bel Soggiorno Hotel Sanremo
Bel Soggiorno Sanremo
Bel Soggiorno Hotel
Bel Soggiorno Sanremo
Bel Soggiorno Hotel Sanremo

Soalan lazim

Adakah Bel Soggiorno mesra haiwan kesayangan?

Ya, Bel Soggiorno membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Bel Soggiorno?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR10.00 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Bel Soggiorno?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Bel Soggiorno?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR50.

Di manakah terletaknya Bel Soggiorno?

Terletak di San Remo, hotel golf ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Promenade Walk, Ippocampo srl dan Lido Imperatrice. Taman Marsaglia dan Tanah Perkuburan Monumental della Foce juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Sanremo sejauh 28 minit berjalan kaki.

Bel Soggiorno Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 58 daripada 123 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 55 daripada 123 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 123 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 123 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 123 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Gianluca

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Yves

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

RUDOLF

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Top Lage

War alles ok,alles sauber,Möbel sind nicht die neuesten aber Hotel ist empfehlenswert.
Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Vegard

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

rosy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
tutto perfetto, personale molto gentile e disponibile La colazione c’ù poca variazione di salato, ma davvero molto buona !!
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Marita

Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Bo

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mycket trevlig personal. Man kÀnde sig verkligen vÀlkommen.
Menginap 9 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Jean Marc

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

HÎtel de qualité.

HĂŽtel de qualitĂ© Ă  10 minutes Ă  pied du centre ville. La chambre est trĂšs agrĂ©able. Un parking est disponible (10€). Nous n’avons pas besoin de la voiture. Un loueur de vĂ©lo est Ă  cĂŽtĂ© de l’hĂŽtel. C’est trĂšs agrĂ©able pour la promenade au bord de la mer. Le petit dĂ©jeuner est un peu trop simple mais il est apprĂ©ciĂ©. Je trouve le tarif de la chambre trop Ă©levĂ© pour la saison.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Michele

Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

vanessa

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
L hotel est bien situe , parking , le personnel tres arrangeant et accueillant. Noos aurons apprecie pour un trois etoile plus de modernite dans les chambres , une machine a cafe serait bie
Menginap 2 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Morgane

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
L'emplacement idéal quand on arrive et proche du centre-ville tout en faisant une jolie promenade par le bord mer. TrÚs bon rapport, qualité / prix , literies confortables.
Menginap 1 malam pada Nov 2023

6/10 Boleh diterima

Sylvia

Mengembara bersama keluarga
Not so friendly
Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Bernard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Anders

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bra hotell med bra lÀge

Ett vÀldigt trevligt hotell med mycket trevlig personal och Àgare! Rummen var ganska enkla men rena och vÀlskötta! LÀget var toppen, nÀra till stranden och bodde man pÄ hotellet hade man rabatt pÄ flera beachclubs i nÀrheten! Mycket bra frukost med gott italiensk kaffe !
Menginap 4 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Diana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice and clean hotel. Very good location. Very friendly staff. Great breakfast.
Menginap 2 malam pada Jul 2022

10/10 Cemerlang

Heikki

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10 points

ErittÀin mukava ja palveluhenkinen henkilökunta, hyvÀ pysÀköintimahdollisuus, sekÀ hyvÀ ja siisti huone. Jos palaan paikkakunnalle, tÀmÀ on varmasti hotellini myös silloin.
Menginap 1 malam pada Jul 2022

8/10 Baik

jean-marc

Menginap 2 malam pada Jun 2022

8/10 Baik

GIORDANO

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2021

8/10 Baik

MARIA ELISA

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

Paul

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

San Remo experience

Hotel was very clean throughout. Rooms were a good size and well equipped. We stayed four nights and the sheets were changed after second night. Very good. Rooms were well serviced every day by helpful staff. Nothing was a bother to staff. They were helpful and considerate always. I’ve stayed there a number of times and will go back again.
Menginap 4 malam pada Nov 2021

2/10 Teruk

Aurélia

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A fuire !

A fuire ! La direction de l hĂŽtel a refusĂ© d honorer notre rĂ©servation pour la simple raison que le prix n Ă©tait soit disant pas le bon ! Nous avions rĂ©servĂ© 1 nuit comprenant le dĂźner et le petit-dĂ©jeuner pour 2 (c Ă©tait bien spĂ©cifiĂ© qu il s agissait d une promotion mais eux ont refusĂ© car ce n Ă©tait pas assez cher !!! ) RĂ©sultat nous sommes arrivĂ©s Ă  l hĂŽtel Ă  20h20, on nous a fait poireauter 1h dans l entrĂ©e de l hĂŽtel avec notre bĂ©bĂ© de 6 mois... tout ça pour qu au final on nous propose une chambre, identique Ă  celle rĂ©servĂ©e, plus chĂšre que sur le site et sans le dĂźner !!! On nous a mĂȘme pas proposĂ© une chambre mieux exposĂ© en compensation de notre patience ni rien du tout ! Et pour couronner le tout on nous a refusĂ© l accĂšs au restaurant de l hĂŽtel (puisque le temps d attendre la dĂ©cision finale il Ă©tait trop tard ! Alors qu on aurait pu manger en attendant la dĂ©cision et cela nous aurait Ă©vitĂ© de ressortir Ă  21h30 pour chercher un endroit pour manger avec notre bĂ©bĂ© de 6 mois dans la poussette dans le froid !!! ) et on nous a indiquĂ© un restaurant fermĂ© pour travaux ! La blague... Donc si j Ă©tais vous, je refuserai d aller dans un hĂŽtel qui refuse d honorer les rĂ©servations de ses clients (dont ils se foutent Ă©perdument) alors que les clients ne sont pas Ă  l origine du soit disant problĂšme Ă©manant du site de rĂ©servation. Je suis outrĂ©e de voir ce genre de comportement intolĂ©rable de la part d un gĂ©rant d hĂŽtel. Le client n y est pour rien, c est Ă  lui d assumer!
Menginap 1 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

Michel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Michel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bon hĂŽtel

De passage pour une nuit. HĂŽtel confortable, accueil chaleureux, trĂšs propre. AccĂšs faciles. Nous recommandons.
Menginap 1 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Alain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un dĂ©but de sĂ©jour chaotique en ayant au dĂ©part un RDV le 20 modifiĂ© le 13, une chambre de 3 personnes dont 1 enfant avec 1 grand lit et un lit d’une personne, nous nous sommes retrouvĂ©s avec 1 chambre de 2 avec 1 petit lit enfant sans vue mer, finalement avec un supplĂ©ment de 30 euro une chambre avec en plus un canapĂ© convertible nous a Ă©tĂ© proposĂ©, bien Ă  vous
Menginap 1 malam pada Nov 2021