Radisson Barra Rio De Janeiro

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Radisson Barra Rio De Janeiro

Kolam renang terbuka, dibuka dari pukul 9:00 hingga 17:00, payung kolam
Courtyard
Business center
2 bar/ruang istirahat, bar tepi kolam
Business center
VIP Access

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Kolam
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Spa
  • Dobi
Harga semasa ialah RM477
RM501 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Nov - 18 Nov

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Superior King

9.0 daripada 10
Hebat
(59 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Peti besi
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Quarto Superior Twin

7.8 daripada 10
Baik
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Peti besi
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Quarto Superior Triplo Twin

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Peti besi
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Family Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

7.0 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Peti besi
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Business Class Queen Não Fumante

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
Bar mini
Saluran kabel/satelit
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Quarto Superior Queen Acessível

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Peti besi
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Quarto Superior Triplo Queen

8.8 daripada 10
Cemerlang
(12 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Peti besi
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Quarto Superior Conectante

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Peti besi
  • 25 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Quarto Superior Queen

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Peti besi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Suíte Executiva King

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel/satelit
Seterika/papan seterika
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suíte Royal King

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Pengering rambut
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 57 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Av. Evandro Lins e Silva, 600, Barra da Tijuca, Rio de Janeiro, Rio de Janeiro, 22631-470

Tempat berdekatan

  • Pusat Membeli-belah Downtown - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pusat Konvensyen & Ekspo Windsor - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pantai Barra da Tijuca - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Pulau Gigoia - 2 min memandu - 2.2 km
  • Pantai Pepe - 3 min memandu - 3.2 km

Bergerak

  • Stesen Jardim Oceânico - 6 minit memandu
  • Stesen Rio de Janeiro Piedade - 18 minit memandu
  • Rio de Janeiro (RRJ-Jacarepaguá-Roberto Marinho) - 16 minit memandu

Restoran

  • ‪Beco do Alemão - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪MegaMatte - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Deli - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Padaria Forno Prime - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Subway - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Radisson Barra Rio De Janeiro

Mewah bagi hotel berdekatan Pulau Gigoia
Terletak berdekatan Pusat Konvensyen RioCentro, Radisson Barra Rio De Janeiro menyediakan sarapan bufet percuma, bar kolam dan kedai mudah beli. Berehatlah di tapak spa.Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti teres dan taman.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kerusi lepak pantai, payung pantai/kolam dan penyelamat di tapak hartanah
  • Letak kenderaan valet (surcaj), lif dan kakitangan berbilang bahasa
  • Tempat simpanan bagasi, hartanah bebas asap rokok dan TV di lobi
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 378 bilik mempunyai keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 40-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Setiap hari, meja dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat di tapak hartanah (BRL 40 semalam)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium 24 jam
  • Spa perkhidmatan penuh
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Penyelamat di tapak hartanah

Kemudahan

  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Spa dibuka pada hari-hari tertentu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 15 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2016
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Penyelamat

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 40-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 60 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
Sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderan valet berbumbung: BRL40 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 60 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 17:00
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Barra Rio Janeiro Hotel
Radisson Barra Hotel
Radisson Barra Rio Janeiro
Radisson Barra
AC Hotel by Marriott Rio De Janeiro Barra Da Tijuca
Radisson Barra Janeiro Janeiro
Radisson Barra Rio De Janeiro Hotel
Radisson Barra Rio De Janeiro Rio de Janeiro
Radisson Barra Rio De Janeiro Hotel Rio de Janeiro

Soalan lazim

Adakah Radisson Barra Rio De Janeiro mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 9:00–17:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Barra Rio De Janeiro?

Setakat 21 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Barra Rio De Janeiro pada 17 Nov 2025 bermula serendah RM 477.29, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Barra Rio De Janeiro mesra haiwan kesayangan?

Ya, Radisson Barra Rio De Janeiro membenarkan kucing dan anjing dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL60 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Radisson Barra Rio De Janeiro?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak BRL40 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Barra Rio De Janeiro?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Barra Rio De Janeiro?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Radisson Barra Rio De Janeiro?

Terletak di Barra da Tijuca, hotel mewah ini sejauh 1.6 mi (2.6 km) from Pulau Gigoia serta dalam jarak 9 bt (15 km) dari Pantai Recreio dos Bandeirantes dan Pusat Konvensyen RioCentro. Pantai Ipanema dan Parque Henrique Lage juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.Stesen Jardim Oceânico sejauh 27 minit berjalan kaki.

Radisson Barra Rio De Janeiro Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 631 daripada 1017 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 223 daripada 1017 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 91 daripada 1017 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 45 daripada 1017 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 27 daripada 1017 ulasan

8.8/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Metztli Fabiola

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
No brindan la información clara y oportuna
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

life*fun

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wi-Fi week and TV need upgrade .
Menginap 10 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Oscar

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Orandhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 15 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Yenita

Menginap 5 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Dennis Paul Monar

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Me gustó aunque toca
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Samantha

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
muy bueno
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Matteo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 14 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Erica Cristina, São Paulo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jose Andres Castillo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Todo muy bien
Menginap 6 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Guruprasad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great place to stay. The only drawback is it little too far from most visitor spots
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jose

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent service, staff was very responsive & courteous. Dinning option also great if you choose to have a lazy day during your Rio trip & just order in room service. Local transportation shuttle is also offered & a table with tour recommendations & sign up. Although a bit far from the main Rio things like Copacabana & such, I would prefer staying here because of the comfort & “affordable luxury” stay.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Ramiro

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
El hotel es lindo estructuralmente, pero el servicio es deficiente para un 4 estrellas.
Menginap 5 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Iane

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is amazing. We started there for 3 nights and visited many places in Rio such as Cristo Redentor and Pão de Açúcar. The hotel helped us to get a taxi who helped us to go around Rio, and visited all the tourist places. The breakfast at the hotel was amazing! Everything that you could imagine, including, fresh juices, fruits, cakes, breads, eggs, vaccines, yogurt and many more. I will definitely stay here again!!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Pablo Andrés

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Every morning, there was a horrible sweage smell on the bathroom and room. The bad smell lasts for hours
Menginap 6 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Maria Victoria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great place with superb staff

Great place clean safe close to the beach Spotless rooms
Menginap 3 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

carolina w c

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Staff maravilhoso, prestativo e educado. Danielle do check in extremamente atenciosa e solicita. Achei o quarto bem pequeno, banheiro de tamanho bom, porém um cheiro de esgoto que subia do ralo era horroroso!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jeferson

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente lugar si buscas tranquilidad ... muy buen trato, buena educacion y amabilidad de su personal...hotel elegante nos encantó... sin duda volveriamos!
Menginap 5 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Lothenbach, Einsiedeln

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The hotel is nice but the bathroom are in not good shape and so much mold
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

carolina w c

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Cheiro horrível no banheiro… voltando cheiro de esgoto o tempo todo!
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Eric

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Staff extremely friendly and professional. Rooms very clean and nice comfortable bed
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ray

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel to stay in

Very friendly and helpful staff. Rooms are spacious. Food is excellent.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Gustavo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Roni

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Leonardo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Limpeza e manutenção precisam melhorias

O banheiro (ralos do box, do banheiro e pia) estavam completamente entupidos, ao ponto de retornar água para dentro do quarto. Pelo nível do entupimento considero difícil que o serviço de limpeza do apartamento não tenha constatado o problema e, por consequência, ter bloqueado o apartamento. Por coincidência quando estava realizando o check-in, havia um hóspede reclamando sobre banheiro sujo do apartamento que havia lhe sido entregue.
Menginap 1 malam pada Jul 2025