Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan sauna, beberapa langkah dari Atlantik Avenida

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana

Kolam renang terbuka
Bar (di hartanah)
Premium Room, 1 Katil Raja (King), Sea View (Executive) | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Kemudahan hartanah
Executive Suite, 1 Katil Raja (King), Sea View | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Restoran
  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM616
RM647 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Ogo - 1 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 13 daripada 13 bilik

Classic Room, 1 Katil Ratu (Queen)

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

7.2 daripada 10
Baik
(10 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Suite, 1 Katil Raja (King), Sea View

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Katil sofa
Langsir/tirai gelap terus
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Premium Room, 2 Katil Bujang (Single), Sea View (Executive)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premium Room, 1 Katil Raja (King), Sea View (Executive)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King) (Accessible)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rua Souza Lima, 48, Copacabana, Rio de Janeiro, 22070-001

Tempat berdekatan

  • Atlantik Avenida - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Pantai Copacabana - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Kubu Copacabana - 10 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pantai Arpoador - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pantai Ipanema - 13 min berjalan kaki - 1.1 km

Bergerak

  • Estação 1 Tram Station - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Rio de Janeiro Sao Cristovao - 10 minit memandu
  • Rio de Janeiro (SDU-Santos Dumont) - 17 minit memandu

Restoran

  • ‪Quiosque Chopp Brahma - Qc 40 - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Alloro al Miramar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Chon Kou - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Garota de Copacabana - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Grill Inn Churrascaria - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana

Hotel dipulihkan pada 2021 dan terletak berdekatan Pantai Copacabana
Terletak berdekatan Atlantik Avenida, Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi, gimnasium dan pusat perniagaan. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Masakan Brazil restoran di tapak, Restaurante Grand Mercure, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Sarapan bufet (surcaj), kakitangan berbilang bahasa dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, bantuan pelancongan/tiket dan lif
  • Perkhidmatan rencam, hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 295 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 49-inci TV Pintar dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, kot/katil bayi percuma dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 6:30 hingga 10:30 pada hujung minggu; BRL 104.50 untuk orang dewasa dan BRL 52.25 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Restaurante Grand Mercure

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Sauna

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 18 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Seluruh hartanah diubah suai - September 2021
  • Seni bina tradisional
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 49-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 157.5 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 15 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak setiap dewasa, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 104.50 untuk dewasa dan BRL 52.25 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 157.5 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Tulip Rio Copacabana Hotel
Golden Tulip Regente Hotel
Golden Tulip Regente Hotel Rio De Janeiro
Golden Tulip Regente Rio De Janeiro
Golden Tulip Rio
Grand Mercure Rio Janeiro Copacabana Hotel
Grand Mercure Rio Janeiro Copacabana
Golden Tulip Regente
Golden Tulip Rio Copacabana
Mercure Janeiro Copacabana
Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana Hotel
Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana Rio de Janeiro
Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana Hotel Rio de Janeiro

Soalan lazim

Adakah Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana?

Setakat 5 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana pada 31 Ogo 2025 bermula serendah RM 616.4, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 15 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL157.5 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana?

Terletak di Copacabana, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Atlantik Avenida dan Pantai Copacabana. Pantai Ipanema adalah 0.8 bt (1.3 km) jauhnya. Estação 1 Tram Station sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Cantagalo sejauh 11 minit berjalan kaki.

Grand Mercure Rio de Janeiro Copacabana Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 203 daripada 360 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 94 daripada 360 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 37 daripada 360 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 360 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 12 daripada 360 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Hugo

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful, incredible gardening, decoration and recreational areas. Delicious breakfast. They even use loccitane for the bathroom shampoo, conditioner, soap and lotion. Very recommended!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jill

Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nathan, Wolverhampton

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was good. Rooftop bar is great
Menginap 8 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ludmilla

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Qualidade muito boa em todos os setores do hotel , concierge super atenciosos e bem treinados, ponto muito positivo é o fato de o hotel oferecer toalhas para que o os hospedes possam usar na Praia e cadeiras e guarda sol gratis na Praia fazendo com que o hospice nao precise se preocupar com o mesmo , amenities no banheiro de Alta qualidade sendo da marca loccitane e Não posso me esquecer do café/brunch com comidas incriveis , super recomendo e com certeza Voltarei
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

hans, Santiago

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ocean View near of everything in Copacabana
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Loreley

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Zhenghong, lake oswego

Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

wilma

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Carlos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Francisco Javier

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Patrick

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I got problems with my laundry that was not solved. The door of the room (502) did not close well, the service at the restaurant was poor with inexperienced staff, the food was OK. In overall. I am very disappointed that this Four Stars Hotel does not provide the services I was looking for
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Darren

Menginap 4 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Annera

Menginap 6 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Amine

Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Wolney

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Decepção total

Horrivel!! ar condicionado nao gela velho barulhento molha o quarto não vale um centavo q cobra decepção total
Menginap 5 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ótima

O hotel é ótimo, bem localizado, com boa estrutura. Oferece cadeiras de praia e guarda-sol (apesar de que um dia tivemos que esperar um tempo considerável porque não tinha suficiente); os funcionários são bastante solícitos; também destaco a piscina, que tem um ambiente agradável e com ótima vista (apesar de ser pequena). Únicos pontos de melhoria são o secador, que não esquentava, e a limpeza do ar condicionado.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Yue

Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Natalie

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Evan

Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Rafael A, San Juan

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent breakfast! Location is perfect.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Angela

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel excelente,café manhã muito bom,localização excelente
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

philip, Toronto

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Service was great and property as expected for 3.5 star
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Annette

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Check-in was a disaster. Online checkin doesn’t mean you don’t have to stand in a line forever! They start queuing in the HOT lobby at 1:30pm and even being in line at 1:50, WE didn’t get out last room until after 5:30pm. We missed our PAID tour. They offer you a meal voucher for their less-than-satisfactory restaurant as compensation for waiting. If you’ve had a very long flight and are looking forward to a restful stay, the checking ordeal is probably not for you. Unless maybe you know someone and they bring your check in documents to you as you sit in a recliner in the lobby—while the rest of us hot, thirsty travelers look on. Otherwise our stay was nice. Need more shade umbrellas in the upstairs balcony/bar/pool area.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Mark

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Great hotel, unfriendly staff

Amazing hotel, great location but the reception staff were not good. They were completely miserable and unfriendly or willing to help on every single interaction. It was the most unwelcome I had ever felt upon checking in and that continued through every single time I had to speak to them. Such a shame. Everything else was great, but the front desk staff bring everything down.
Menginap 3 malam pada Mac 2025