Glory Beach Resort

Hartanah 3.5 bintang
Lokasi mesra keluarga berhadapan pantai dengan 2 kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Glory Beach Resort

Di pantai, bola tampar pantai
Sarapan dihidangkan, masakan tempatan dan antarabangsa, tepi kolam
2 kolam renang terbuka, penyelamat di tapak hartanah
Family Apartment, 3 Bedrooms, Sea View | 1 bilik tidur, langsir/tirai gelap terus, seterika/papan seterika
Kawasan main kanak-kanak – terbuka

Ulasan

6.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Bar
  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM218
RM267 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Family Apartment, 3 Bedrooms, Sea View

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 81 meter persegi
  • 3 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 5
  • 5 Katil Bujang (Single)

Family Room, 3 Bedrooms

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk
Meja makan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 81 meter persegi
  • 3 bilik tidur
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 5
  • 5 Katil Bujang (Single)

Family Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Dapur kecil
Peti sejuk mini
Meja makan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
  • 59 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Two-Bedroom Apartment

  • Boleh menampung 3

Three-Bedroom Apartment

  • Boleh menampung 5

Three-Bedroom Deluxe Apartment with Sea View

  • Boleh menampung 5
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Port Dickson, Glory Beach Resort berada di pantai. Kota Lukut dan Rumah Api Tanjung Tuan merupakan tempat menarik tempatan dan aktiviti di kawasan ini dapat dinikmati di PD Maze dan Admiral Cove Marina. Mengembara bersama kanak-kanak? Pertimbangkan Wild West Cowboy dan Taman Burung Unta Port Dickson.
Peta
Tanjung Gemok, Batu 2, Jalan Seremban, Port Dickson, Negeri Sembilan, 71000

Tempat berdekatan

  • PD Maze - 4 min memandu - 4.2 km
  • Kota Lukut - 5 min memandu - 5.3 km
  • Pantai Bagan Pinang - 7 min memandu - 6.8 km
  • Pantai Saujana - 9 min memandu - 9.8 km
  • Pantai Cahaya Negeri - 12 min memandu - 12.4 km

Bergerak

  • Stesen KTM Seremban - 21 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KUL) - 54 minit memandu

Restoran

  • ‪Hasan Murtabak - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Grand Lexis Lanun Bar - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Lexis Coffee House - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Hao Kee Seafood Restaurant - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Coral Cafe - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Glory Beach Resort

Mesra keluarga bagi tempat peranginan di tepi laut
Di Glory Beach Resort, anda boleh menantikan bar renang naik, kedai mudah beli dan taman. Dengan kemudahan seperti berhadapan pantai dan bola tampar pantai, tempat peranginan ini ialah tempat yang paling sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati bilik wap. Masakan tempatan dan antarabangsa restoran di tapak, Coffee House, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan lokasi di tepi kolam. Nikmati gimnasium serta aktiviti seperti bola keranjang. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman permainan dan bilik-bilik mesyuarat.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan gelongsor air, penyelamat di tapak hartanah dan bar renang naik
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), gelanggang tenis terbuka dan perkhidmatan perkahwinan
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, dewan bankuet dan gril arang
Ciri-ciri bilik
Kesemua 215 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara dan tempat makan berasingan, di samping manfaat seperti meja makan dan air botol percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi, bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Balkoni, tempat makan berasingan dan mentol lampu LED

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: MYR 28 untuk orang dewasa dan MYR 18 untuk kanak-kanak
  • 1 bar berenang
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Coffee House

Aktiviti menarik

  • 1 gelanggang tenis terbuka
  • 2 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Bola keranjang
  • Bola tampar pantai
  • Gelongsor air
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Dapur kecil dalam bilik
  • Gelongsor air
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja makan
  • Penyelamat di tapak hartanah
  • Ruang makan dalam bilik yang berasingan
  • Ruang tamu
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 1,250 meter persegi

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Di persisiran
  • Gril barbeku
  • Perabot luar
  • Taman
  • Tempat berkelah

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 10 tingkat
  • 6 bangunan
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 1997
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Penyelamat
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Dapur kecil
  • Meja makan
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Perkhidmatan penghantaran makanan
  • Ruang makan berasingan

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Kipas siling
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Ruang tamu
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Sila patuhi had penghunian tetamu yang terpapar semasa membuat tempahan. Jika hotel mendapati lebih daripada maksimum orang yang dibenarkan menduduki apartmen, tetamu mesti membayar orang tambahan secara terus di hartanah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 4 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak MYR80.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit Kerugian Barang Pecah tunai: MYR 100 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira MYR 28 untuk dewasa dan MYR 18 untuk kanak-kanak
  • Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
  • Bayaran katil lipat simpan: MYR 80.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, alat pertolongan cemas, pengadang tingkap, dan lampu luar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:00
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Glory Beach
Glory Beach Port Dickson
Glory Beach Resort
Glory Beach Resort Port Dickson
Glory Resort
Glory Beach Hotel Port Dickson
Glory Beach Resort Resort
Glory Beach Resort Port Dickson
Glory Beach Resort Resort Port Dickson

Soalan lazim

Adakah Glory Beach Resort mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 7:00–19:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Glory Beach Resort?

Setakat 18 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Glory Beach Resort pada 1 Sep 2025 bermula serendah RMĀ 217.52, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Glory Beach Resort mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Glory Beach Resort?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Glory Beach Resort?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Glory Beach Resort?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi.

Di manakah terletaknya Glory Beach Resort?

Terletak sesuai di pantai, tempat peranginan Port Dickson ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Bukit Keramat, Wild West Cowboy dan PD Maze. Kota Lukut adalah 2.7 bt (4.3 km) jauhnya.

Glory Beach Resort Ulasan

Ulasan

6.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 35 daripada 306 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 89 daripada 306 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 91 daripada 306 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 51 daripada 306 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 40 daripada 306 ulasan

6.0/10

Kebersihan

6.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

5.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

shireeta

Menginap 1 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

Suriani Binti

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

salzaly

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

kemudahan didalam bilik tidak memuaskan!

kemudahan pada parking, layan pelanggan, kolam renang, service utk makanan dan keadaan sekeliling amat2 memuaskan. tetapi kemudahan didalam bilik tidak memuaskan! semua cadar tidak ditukar berbau peluh, paip dibilik air bocor, suiz kipas rosak, pintu mejoriti ye rosak dan perlu pembaikkan segera.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

Nor Azlina

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Saya tidak gembira dengan Glory Beach Resort

Terlalu ramai orang. Pool penuh. Kafe pun penuh sehingga akan ada yang makan berdiri untuk bersarapan. Pelayan Di kafe memarahi saya kerana menganggu laluan untuk ke tandas. Saya tiada pilihan. Hanya ada satu meja yang berada di situ. Tidak muat untuk saya dan keluarga.Pelayan menyuruh saya ke meja lain sedangkan saya sudah mula makan. Gril pintu tidak boleh ditutup dengan sempurna. Ini adalah pertama kali saya menginap di sini. Selagi boleh dielak,saya tidak akan ke sini lagi.
Menginap 1 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

jumianah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

ROHANI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sangat berpuashati
Menginap 2 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

Mohd Hasanul Isyraf

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
no komen
Menginap 1 malam pada Jul 2018

4/10 Lemah

Zilawaty

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

baiki perniagaan anda

pintu rosak dan sinki xde air

8/10 Baik

Fariza

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Dari 5 bintang Saya bagi 4 bintang

Keadaan Bilik yang Selese untuk master Dan Bilik ke 2....ttp utk Bilik ke 3,diharap pihak glory menukar kipas Kepada air-conditioned Kerana Bilik itu panas.seronok menginap di glory, pantai yg tenang.. Tidak perlu berebut dgn org ramai.. Kolam renang yg ok, kefe jugak OK... Pengalaman paling Seronok Dpt Tgk Penyu Tanpa ape² Bayaran..

8/10 Baik

Mohammad Helmi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terbaik

Berdekatan dengan tepi pantai, bilik pun selesa dan nyaman, lokasi pun dekat dengan kedai makan.

10/10 Cemerlang

Rohani

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

happy

Tmpt yg slesa untuk honeymoon
Menginap 2 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

farah, sg buloh

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

privacy and pleasant

preferably and recommended for newly weds couple or honeymooners who would like to have some privacy.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

Aku, Bangi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Alhamdulillah

Suatu percutian yang menyeronokkan, inshaAllah ada rezeki kami ke sana lagi.
Menginap 2 malam pada Okt 2017

4/10 Lemah

razali, melaka

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dftar masuk yg lambat.beratur panjang..masok bilik pukul 3.30ptg..lift 1 je yang boleh guna..toilet air tersumbat..remote tv tiada..bilik single tiada aircond..swimming pool air berbau..iron hanya bagi pinjam untuk sejam
Menginap 1 malam pada Okt 2017

4/10 Lemah

Zacc, KL

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Kurang memuaskan dan tidak efektif

Terpaksa menunggu housekeeping sediakan bilik dari jam 3pm (check-in) sehingga jam 3.40pm, dan keadaan dalam bilik yg serba kurang dan tidak memuaskan. Tiada tuala, dan toiletries untuk pelanggan. Apablia check-out, staf dikaunter yang tidak efisyen dan kurang efektif. Terpaksa menuggu carian rekod selama 40 minit, terima alasan staf baru dan baru ambil alih shift dll. Pelanggan di blok A & blok B terpaksa berjalan jauh ke blok F untuk ke ruang sarapan, sepatutnya buat di tempat Karah Cafe, lebih mudah dan ditengah-tengah.
Menginap 1 malam pada Okt 2017

8/10 Baik

Rossaidah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2017

8/10 Baik

MAZLAN

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

mcm kawasan berhantu

Teruk, kawasan menakutkan

10/10 Cemerlang

SHARINAH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Semua permintaan di layan dgn service yg baik .

Pemandangan yg cantik sea view dgn kolam mandi yg bersih..service yg cepat.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel yang tidak memuaskan

tidak memuaskan kerana bilik air kotor,perabot yang lama,housekeeping yang tidak cekap,(walaupun disapu,kaca masih ada dan berbahaya pada anak2 saya)

6/10 Boleh diterima

Norzee

Tidak sukakan: Kebersihan
Towel tiada dalam bilik.perlu telefon housekeeping baharu dihantar.kebersihan kurang memuaskn.bntal di bilik utama berbau kepala lelaki.selimut penuh rambut.tidur terpaksa guna cadar yangada Sudu di pantry kotor tidak berganti.masa register hotel memakan masa agak lama kerana hanya buka 1 kaunter.dengan orang yang ramai beratur tidak sesuai buka 1 kaunter.