WAYFARER Matsu

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terletak di Osaka, berhampiran Dotonbori

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk WAYFARER Matsu

Comfort Triple Room, 3 Katil Bujang (Single), Non Smoking (Studio 25) | 1 bilik tidur, tilam berlapik, dilengkapkan perabot secara berasingan
Meja sambut tetamu
Meja sambut tetamu
Depan hartanah
Comfort Studio, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking (Studio 25) | 1 bilik tidur, tilam berlapik, dilengkapkan perabot secara berasingan

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Comfort Studio, 2 Katil Kelamin (Double), Non Smoking (Studio 25)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2023
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Business Single Room, 1 Katil Bujang XL (Large Single), Non Smoking (Essential 15)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2023
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Comfort Triple Room, 3 Katil Bujang (Single), Non Smoking (Studio 25)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Diubah suai pada 2023
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1-chome-2-7 Minamisenba, Chuo Ward, Osaka, Osaka, 5420081

Tempat berdekatan

  • Dotonbori - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pasar Kuromon Ichiba - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Papan Iklan Glico Dotonbori - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Nipponbashi - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Istana Osaka - 7 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Stesen Matsuyamachi - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Kitntetsu-Nipponbashi - 17 minit berjalan kaki
  • Osaka (ITM-Itami) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪ビストロ ムースケトン - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Tombola - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Cafe & Live Bar LAMP - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪sandwiches - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪R Baker - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

WAYFARER Matsu

Hotel dipulihkan pada 2023 dan terletak berdekatan Dotonbori
Berdekatan Papan Iklan Glico Dotonbori dan Pasar Kuromon Ichiba, WAYFARER Matsu menawarkan lebih banyak tawaran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan kakitangan berbilang bahasa
  • Mesin layan diri, tempat simpanan bagasi dan lif
  • Hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu adalah dilengkapkan perabot secara berasingan dan mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tandas dengan bidet elektronik
  • TV skrin rata dengan saluran digital
  • Peti sejuk mini, cerek elektrik dan sistem pemanasan kawalan suhu

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jepun, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Mesra keluarga

  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan maya
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (mingguan)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif (kelebaran pintu 114 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 114 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan pintu masuk depan

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seluruh hartanah diubah suai - November 2023

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tandas dengan bidet elektronik

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Tandas cekap air

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Fi daftar keluar lewat: JPY3000
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 14:00 - 22:00
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 48 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk dan butiran kunci pintar; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Sebelum tiba, anda mesti melengkapkan pendaftaran dalam talian melalui pautan selamat
Meja depan maya menyediakan bantuan kepada tetamu
Tetamu disyorkan agar memuat turun aplikasi mudah alih Kabin hartanah sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad), kunci pintar

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 3 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya mungkin dikutip di hartanah berkuat kuasa mulai 1 Januari 2017. Cukai bandar raya adalah dalam lingkungan JPY 100-300 seorang, semalam berdasarkan kadar bilik semalam. Cukai tersebut tidak dikenakan untuk kadar satu malam yang kurang daripada JPY 7,000. Harap maklum bahawa pengecualian cukai boleh dilanjutkan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: JPY 3000

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

WAYFARER Matsu Hotel
WAYFARER Matsu Osaka
WAYFARER Matsu Hotel Osaka

Soalan lazim

Adakah WAYFARER Matsu mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di WAYFARER Matsu?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di WAYFARER Matsu?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di WAYFARER Matsu?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak JPY3000.

Di manakah terletaknya WAYFARER Matsu?

Terletak di Minami, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Jalan Membeli-belah Shinsaibashi-suji dan Dotonbori. Nipponbashi dan Pasar Kuromon Ichiba juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Matsuyamachi hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Nagahoribashi sejauh 6 minit berjalan kaki.

WAYFARER Matsu Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 22 daripada 45 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 12 daripada 45 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 45 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 45 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 45 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Timothy

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly, international staff, comfortable, clean room; a good hotel all around.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Michael, Waterbury

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a very comfortable hotel room. It also had easy access to a metro station.
Menginap 6 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Margaret

Tidak sukakan: Kebersihan
Stayed three nights and there were a few bumps along the way. First, not sure if it was the hotel or Expedia but the email for check-in instructions was never received. I did figure out that there is an app for check-in, which was important as I was arriving close to reception closing time. Easy app to use, and they release your door code to you at 3PM so you have it available when you get there. The app however says check-in, skip reception and go straight to your room. Do not skip reception! Went out for a bit after dropping off bags and got back to the room and they had wiped out the check-in. Called the emergency number and they completed the check-in steps that reception would have done. Nothing more frustrating than to realize you can’t get in your room where all of your belongings are! Second, I arrived just before 10PM and there was a sign in reception that said it was open until 11. Well there was no one there so wouldn’t have been able to complete those steps. Third, as recent reviews have said - the room needs a deep clean. Just had an overall feeling of ‘not clean’. Fourth - yes the bathrooms are tiny! But that at least was known.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

JUAN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great service and clean hotel.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Lam

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was clean except for many stain spots on the floor and chair.
Menginap 10 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Munazza

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was great and our room was quite spacious with 2 beds. But I would have happily given up some of the living area space for a slightly bigger bathroom. Very very small and compact bathroom... not horrible but my gosh! So tiny! I knew this going in from the other reviews so was not totally surprised. One thing I thought was unusual for Japanese hotel was that the carpet was not dirty but heavily stained. The hotel provided slippers for us to wear which was great. A little tiny disappointed that when the room was cleaned on day 3 of our 4 night stay our cups were not washed or changed. Honestly that was the worst of it we were very happy and comfortable in the room.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Lizette

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Es incómodo que solo haya servicio de mostrador de 2pm a 10. La alfombra sucia igual los sobrecamas y las almohadas dan esa apariencia de suciedad, el baño diminuto
Menginap 5 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient location to Seoul Station
Menginap 4 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Yan-Kai

It’s highway right outside my window unless you have ear plugs otherwise you wouldn’t be able to sleep.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Nareshkumar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It’s really good hotel just only wish they have bigger bathrooms.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Cyrielle

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
L’hôtel nous a indiqué pouvoir réceptionné des bagages envoyés depuis une précédente destination, chose que nous avons faite. La veille de notre départ (après 3j), toujours pas de bagage. Quand je l’indique à la réceptionniste celle ci me répond simplement « OK et qu’est ce que je peux y faire ? » mot pour mot. Elle nous a dit de nous débrouiller avec le papier de reçu d’envoi des bagages. Nous avons dû nous rendre dans l’autre hôtel de la chaîne pour demander de l’aide à la réceptionniste ! Celle ci nous a localisé nos bagages grâce à un site de traçage de celui-ci, en nous indiquant que notre hôtel aurait pu le faire ! Au final, la livraison de nos bagages a été refusée par la réception sans que nous sachions pourquoi, nous avons dû nous rendre dans la station yamato pour les récupérer. Cette expérience désastreuse en terme de service client et de relation humaine, ajouté à l’état déplorable de la moquette de la chambre ainsi que des tâches plus que douteuses sur le canapé chambre 603, PLUS JAMAIS !
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Brian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Mary

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bathroom smelled. Lock shower area smelled.
Menginap 7 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

injin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
良かったです。
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Koichiro

Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Miguel Alejandro

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel muy limpio, muy bien ubicado. Cuartos tienen lo justo.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Ranin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Personale che parla inglese!
Menginap 8 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Sang yong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
지하철역 가깝고 편리함
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Oi Kuen

Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Rohan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great stay

The hotel was easy to check in with the app.. Didn't need any interaction with the front desk. It's located close to the action but not right in it and right by a subway stop. The wifi was amazing and was a relief as I needed to remote work. Bathroom was a bit tighter than I would have liked but did the job. Would definitely stay here given the price to value ratio.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

YUJING

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
40 usd per night and got a 3m x 4m room(incl a small bathroom. Very worthy. And it is near townarea
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 8 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

TZU FEN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

CHOUNGMIN

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
깨끗하고, 시내 접근성 좋은 숙소네요. 좋습니다~
Menginap 3 malam pada Ogo 2024