SOL by Meliá Benoa Bali

Hartanah 5.0 bintang
Tempat peranginan mewah di pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk SOL by Meliá Benoa Bali

Pantai persendirian, pasir putih, kabana percuma, tuala pantai
Video pencipta
Kolam renang terbuka, dibuka dari pukul 6:30 hingga 18:00, payung kolam
Pintu masuk dalaman
Kawasan tempat duduk lobi

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Di pantai persendirian
  • Bar
  • Gim
  • Merangkumi semua
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM481
RM582 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Jun - 25 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Family Suite (SOL)

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 253 meter persegi
  • Boleh menampung 8
  • 1 Katil Raja (King)

Room (SOL)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(8 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • 50 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

SOL Junior Suite

8.8 daripada 10
Cemerlang
(6 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV definisi tinggi
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Hulu semburan mandi hujan
Bilik mandi persendirian
  • 70 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

SOL Junior Suite All Inclusive

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Sol Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Sol Family Suite

  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Sol Junior Suite

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jalan Pratama Tanjung Benoa, Nusa Dua, Bali, 80363

Tempat berdekatan

  • Pantai Tanjung Benoa - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pusat Konvensyen Bali Nusa Dua - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pusat Konvensyen Antarabangsa Bali - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Pusat Membeli-belah Koleksi Bali - 2 min memandu - 2.0 km
  • Pantai Nusa Dua - 3 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Kwee Zeen - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Suku Restaurant - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪East Lobby Lounge - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Manarai Beach House - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Be Ja Na - ‬8 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

SOL by Meliá Benoa Bali

Mewah bagi tempat peranginan berdekatan Pantai Tanjung Benoa
Manfaatkan bar kolam, khidmat beli-belah runcit percuma dan teres di SOL by Meliá Benoa Bali. Dengan pantai persendirian, tempat makan berhadapan pantai dan kabana percuma, tempat peranginan ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari. Nikmatilah lulur badan, urut tuaman batu dan rawatan muka di Body & Sol, tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan Itali. Gimnasium menawarkan kelas aerobik dan kelas yoga; perkara lain untuk dilakukan termasuk bola tampar, bersiar-siar dengan motobot, and luncur angin. Sebagai tambahan kepada kedai kopi/kafe dan taman, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah percuma dan sewa basikal
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 128 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta manfaat seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan pengomposan
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 32-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Balkoni, produk pembersihan mesra alam dan kot/katil bayi percuma

Butiran merangkumi semua

Kadar bilik merangkumi semua tersedia di SOL by Meliá Benoa Bali. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Gratuiti dan cukai

Termasuk gratuiti.

Makanan dan minuman

Semua makanan bufet dan à la carte, snek dan minuman terpilih disertakan
Bar mini dalam bilik (termasuk minuman tanpa alkohol)

Aktiviti dan kemudahan/peralatan

Semua aktiviti dan penggunaan kemudahan dan peralatan di tapak hartanah disertakan.

Aktiviti air

Pengajaran selam skuba

Pelajaran/kelas/permainan

Pelayanan bar
Memasak

Hiburan

Hiburan dan aktiviti di tapak
Persembahan langsung di tapak

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Indonesia, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: USD 12 hingga 15 untuk orang dewasa dan USD 6 hingga 7.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 3 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Amarta Restaurant
  • Ayodya Lobby Lounge
  • Menega Seaside Restaurant
  • Nelayan Pool Bar
  • THE KITCHEN

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Belayar
  • Berdayung/berkanu
  • Berkayak
  • Bersiar-siar dengan motobot
  • Bersnorkel
  • Bilik permainan/arked
  • Bola tampar pantai
  • Bot bermotor peribadi
  • Gimnasium
  • Hiburan malam
  • Karaoke
  • Kawasan pembersihan basikal
  • Kelab kanak-kanak
  • Kelas kecergasan
  • Kolam kanak-kanak
  • Layar layang
  • Luncur air
  • Luncur angin
  • Luncur ombak/luncur papan badan
  • Meja biliard/pool
  • Pustaka
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Stesen membaiki basikal
  • Taman permainan
  • Tempat simpanan basikal
  • Yoga pantai

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
  • Bar/deli snek
  • Bilik permainan/arked
  • Katil bayi percuma
  • Kelab kanak-kanak (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan beli-belah runcit percuma
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Di pantai persendirian
  • Kabana pantai percuma
  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 3 bilik rawatan
  • Balut badan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Kawasan rawatan terbuka
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Penggera visual di koridor
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 3 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1997
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel/satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kipas siling
  • Kitar semula
  • Pencahayaan LED
  • Pengomposan
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 17

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: USD50
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Kad kredit yang digunakan untuk menempah tempahan perlu ditunjukkan oleh pemegang kad semasa daftar masuk bersama-sama dengan pengenalan foto yang sepadan serta aturan lain perlu diselaraskan dengan hartanah sebelum ketibaan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Hartanah ini tidak membenarkan perubahan nama pada tempahan. Nama pada tempahan mesti sepadan dengan nama tetamu yang mendaftar masuk dan menginap di hartanah ini; ID foto diperlukan.
Kad kredit yang digunakan untuk membuat tempahan perlu dikemukakan oleh pemegang kad itu semasa mendaftar masuk bersama dengan pengenalan diri bergambar yang sepadan. Apa-apa aturan lain mesti diselaraskan dengan pihak hartanah sebelum ketibaan.

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD145.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira USD 12 hingga 15 untuk dewasa dan USD 6 hingga 7.5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 40 setiap kenderaan (sehala)
  • Fi daftar keluar lewat: USD50 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 145.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini dibersihkan secara profesional
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 6:30 hingga 18:00
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Sol Beach House
Hotel Sol Beach House Benoa
Sol Beach Benoa
Sol Beach House
Sol Beach House Benoa
Sol Beach House Bali Benoa Hotel Nusa Dua
Sol Beach House Benoa Hotel Nusa Dua
Sol Beach House Benoa Nusa Dua
Sol Beach House Hotel
Sol Beach House Benoa Melia Hotels International Hotel Nusa Dua
Sol Beach House Benoa Melia Hotels International Hotel
Sol Beach House Benoa Melia Hotels International Nusa Dua
Sol Beach House Benoa Melia Hotels International
Sol Beach House Bali Benoa Hotel
Sol Beach House Bali Benoa Nusa Dua
Sol Beach House Bali Benoa All Inclusive
Sol Beach House Benoa Hotel
Sol Beach House Bali Benoa Resort Nusa Dua
Sol Beach House Bali Benoa Resort
Sol Beach House Benoa by Melia Hotels International
Sol House Bali Benoa Resort

Soalan lazim

Adakah SOL by Meliá Benoa Bali mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 6:30–18:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di SOL by Meliá Benoa Bali?

Setakat 23 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di SOL by Meliá Benoa Bali pada 29 Jun 2025 bermula serendah RM 480.65, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah SOL by Meliá Benoa Bali mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di SOL by Meliá Benoa Bali?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di SOL by Meliá Benoa Bali?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di SOL by Meliá Benoa Bali?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak USD50.

Adakah SOL by Meliá Benoa Bali memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD40 setiap kenderaan dikenakan.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di SOL by Meliá Benoa Bali?

SSesetengah pelan kadar tersedia di tempat peranginan ini adalah merangkumi semua.

Di manakah terletaknya SOL by Meliá Benoa Bali?

Terletak sesuai di pantai, tempat peranginan Tanjung Benoa ini sejauh 0.5 km dari Pantai Tanjung Benoa dan 2 km dari Pantai Nusa Dua. Pantai Samuh dan Pusat Konvensyen Bali Nusa Dua juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

SOL by Meliá Benoa Bali Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 268 daripada 664 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 246 daripada 664 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 93 daripada 664 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 38 daripada 664 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 19 daripada 664 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Harsh, Bay Point

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall, I rate this property excellent. The only reason I didn't give it 5 stars is that during my stay, I didn't have the chance to fully experience the all-inclusive aspect. The reason for that was that the facility lacked options for pure vegetarian food. Every single dish had meat or eggs. So we were limited to eating fruits and a few hand-selected veg dishes. BUT I'm very appreciative of the staff for accommodating our needs and the chef for making us dishes outside of the menu. On the very last day, staff brought us a veg menu that they no longer used at their facility.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

MARINA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice all-inclusive hotel. It's not big but we stayed there for 2 nights only and we liked it.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Erich

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Schöner Strand
Menginap 5 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Liandro, Saratoga Springs

Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Scott Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
From the time we arrived until the time we left we were wanting for nothing. Food was enjoyable, and the all inclusive drinks package was wide and varied.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 15 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

laurent, le cannet

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Hôtel très calme, un rafraîchissement serait nécessaire, l'hôtel est un peu vieillissant, restauration moyenne
Menginap 8 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Mario Ignacio

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan
Untruthful staff at the reception desk. When sincerity is not present in a conversation with a guest, all interest in staying in a hotel is lost.
Menginap 5 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Barry

Menginap 8 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Paul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
After a long journey from NY, we were just looking for a place to shake off any jet lag and not have to go anywhere. This place was perfect for us. 24 hour restaurant, pool and beach. Very relaxing, great staff and just a nice environment. Would highly recommend.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Nelida, Corona

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Do not use the concierge for a rights and taxis. The rides that they called from the hotel. They rip you off, and don’t take you where you wanna go. And if you order, do not order off the menu. Anything that comes out of the kitchen from the menu is not good there. It’s just old. I hatch my first night. I had a shrimp cocktail and the shrimp look like and tasted like they have been cooked a month ago, and I didn’t even have to chew it. It was disgusting. Sorry to say that, but it was true. Everything I ordered from the menu. Anytime was bad, but they were OK.
Menginap 12 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Frank

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr gutes Essen dank AI. Lage direkt am Strand ist toll.
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Patricia, Azle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazon location and their team very helpful. The in property shopping options very convenient. Food very savory.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Yasi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Briana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Overall our stay was great. Staff was accommodating and friendly. The property itself was very outdated and when it rained it smelled like sewage.
Menginap 6 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Harvinder

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Cherie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lovely relaxing resort

Lovely hotel very relaxing with great pool and lovely beach. Great little restaurants along the beach , resort breakfast very good. Great place for relaxing stay in comfort.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Sharon Tracy

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed in a junior suite all inclusive for 5 nights.1st morning housekeeping are knocking on the door and walking in at 815am to clean the room! I hadn’t even got out of bed. I was sick the entire stay. They poisoned me time and time again. I am coeliac/ gluten free. No one there is educated enough to know what this is. If you have food allergies go elsewhere, spend your money on a good hotel. No service at the bar- 3 staff mucking around just ignored us for over 10 mins. Serving sough dough bread as gluten free, putting poached eggs on white bread then scraping the eggs off the bread and saying ok now no gluten! I’ve travelled to Bali many years and never had a problem until this place. Go elsewhere
Menginap 4 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

yuu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
建物は老朽化しているものの、ビーチフロントでプールも海にも充分なチェアがあり、ぼーっと過ごしていました。 オールインクルーシブなので、滞在中の飲み物(アルコールも含め)も無料で飲め、お酒好きには快適そのものでした。
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

LaToya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Different
Menginap 6 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Rebecca

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Kenichi, Arlington

Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Asuka

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

William

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were very friendly, amenities were excellent,if you're looking for a Club Med with lots of noise this isn't for you, a great place to relax and have a drink at the swim up bar.
Menginap 5 malam pada Sep 2024