M Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat pengangkutan ulang-alik kawasan, dengan jarak berjalan kaki ke Pusat Peranginan Gunung Niseko Grand Hirafu

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk M Hotel

Perincian bahagian luar
Lobi
Suite, Non Smoking | 1 bilik tidur, meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Suite, Non Smoking | 1 bilik tidur, meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Kawasan tempat duduk lobi

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Penyaman udara
  • Dobi
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Suite, Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
  • 37 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Ketuhar gelombang mikro
Pembancuh kopi/teh
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
170-145 Aza Yamada, Kutchan, Hokkaido, 044-0081

Tempat berdekatan

  • Pusat Peranginan Gunung Niseko Grand Hirafu - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Ladang Tenusu Niseko Takahashi - 8 min memandu - 6.5 km
  • Kawasan Ski Kutchancho Asahigaoka - 10 min memandu - 7.5 km
  • Gondola Niseko Annupuri - 14 min memandu - 11.8 km
  • Taman Kereta Salji Pulau Putih Niseko - 18 min memandu - 15.8 km

Bergerak

  • Kutchan Station - 8 minit memandu
  • Lapangan Terbang Chitose Baru (CTS) - 117 minit memandu

Restoran

  • ‪Wild Bill's - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪The Barn - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Shiki Niseko Lobby Lounge - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Musu - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪蟹鮨加藤 ニセコ店 - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

M Hotel

Hotel berdekatan Pusat Peranginan Gunung Niseko Grand Hirafu
M Hotel menyediakan kemudahan dobi dan banyak lagi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma, letak kenderaan sendiri (surcaj) dan perkhidmatan rencam
  • Tempat simpanan bagasi, mesin layan diri dan lif
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di M Hotel disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, ketuhar gelombang mikro dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jepun

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Pengangkutan ulang-alik ke tempat ski berdekatan
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (JPY 1,500 sehari)

Aktiviti menarik

  • Tempat simpanan peralatan ski

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (ketersediaan terhad)
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Pengecualian atau pengurangan boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 2.00 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: JPY 35000 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: JPY 1500 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

M Hotel Kutchan
M Kutchan
M Hotel Hotel
M Hotel Kutchan
M Hotel Hotel Kutchan

Soalan lazim

Adakah M Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di M Hotel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak JPY1500 sehari.

Apakah masa daftar masuk di M Hotel?

Daftar masuk bermula jam 15:00.

Apakah masa daftar keluar di M Hotel?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah M Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak JPY35000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya M Hotel?

Terletak di Kutchan, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pusat Peranginan Gunung Niseko Grand Hirafu dan Taman Kuasi-Nasional Niseko-Shakotan-Otarukaigan. Annupuri dan Noasc juga dalam jarak 3 bt (5 km).

M Hotel Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 27 daripada 49 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 49 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 49 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 49 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 49 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

marcos

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
👍
Menginap 5 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Yiu Hong

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Laura

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Right in the action - for better or worse

The M Hotel is right in the heart of Grand Hirafu. This is great if you want to party into the wee hours, walk to the resort, or dine at food trucks. This is not great if you want to sleep. Freddie's bar is two doors down and you can hear the bumping music and yelling patrons until from about 11pm - 1:30 am. Then, from 1:30-4am you hear wasted people hooting & hollering, falling, and even sledding down the icy & snowy street. We embraced the noise during this part of our trip, but just a heads up for future travelers. The breakfast is a western buffet with made to order eggs - which is a nice touch.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Naronksak, Los Angeles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
amazing hot breakfast. helpful front desk
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Mark

Menginap 6 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Lester

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 8 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Ziv

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice basic hotel, friendly staff

Great location, lots of bars and restaurants, close to the bus. The hotel is very basic which was fine for the price we paid. Nice simple worm breakfast that never changes. Staff are all foreigners very friendly and knowledgeable. On the first day we had many questions and Jess was very patient and helpful with a big smile.
Menginap 5 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Miguel

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Jack

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Helpful to pick up and drop offs
Menginap 10 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Juver

Over-priced

Don't expect too much! Most of the staff are under working holiday visa
Menginap 2 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Shin Fung

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Green Line of the Hirafu Shuttle Bus stops right outside the Hotel, and makes for an extremely convenient way to travel to the Hirafu Mountain Centre with all your ski equipment in tow. A 5-10mins level ground walk to Aya Niseko ski resort provides another choice for skiing. Breakfast is from 715-915am, with enough items to select for 2-3 days.
Menginap 3 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

KA CHUN

Menginap 7 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

Mark

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Room was dirty with hair and dust under beds. Limited towel and bedding service. No milk or tea bags in room. Staff were unfriendly and unhelpful. Cooked breakfast everyday was cold and staff paid no attention to refilling coffee or replenishing food that had run out. Would not recommend
Menginap 11 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

5/5 stay

My stay at the M hotel was amazing! It’s so convenient and close to the town. They will pick you up and drop you off at the welcome center so that you don’t have to walk with all of your luggage. They also have free breakfast!
Menginap 4 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Traci

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great hotel in convenient location. The Hirafu shuttle, which takes you up to the gondola, stops right down the street from this hotel. The breakfast is pretty great considering that it’s free with your stay. The hotel staff seems entirely from Australia, so they all speak English.
Menginap 4 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Chris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Niseko Stay

Loved our room - spacious by Japanese standards. Excellent location to the slopes and food options. Service very good.
Menginap 5 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good location, v clean, comfortable, v helpful staff. Only issue I had was the hot water supply in the shower was a little unstable
Menginap 3 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 8 malam pada Jan 2020

2/10 Teruk

john

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

'M'hotel where 'M' stands for mediocre.

Without fear of contradiction i can categorically state that this hotel plumbs new depths in terms of customer service. The hotel's glossy promotional material fails to mention the fact that housekeeping services are only available every 3 days, moreover, the bathroom amenities normally found is Japanese hotels were conspicuously absent. On arrival at the hotel on Friday 3rd January I was asked to allow my debit card to be photocopied, when i questioned this I was informed that it is the hotel's policy to cover against damage or loss from the room. On Monday morning 6th January and prior to checking out of the hotel I received a notification from my bank in Singapore that some low-life in Australia had used my debit card details to make a purchase via Paypal, coincidence? When I raised the issue with the Australian receptionist he became quite agitated and defensive, you can draw your own conclusions.
Menginap 3 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 3 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pillows and bed were uncomfortable for $400/night in a small room like this. Hardly any amenities given as compared to a japanese hotel.
Menginap 5 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Kenneth

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2019