Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Pantai Myrtle

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Termasuk sarapan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM267
RM299 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Dis - 31 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Room, 2 Katil Kelamin (Double) (Mobility Accessible, Tub)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Room, 2 Katil Kelamin (Double) (Mobility/Hearing Access, Roll-in Shwr)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Mobility Accessible, Tub)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 1 Katil Ratu (Queen) (Mobility/Hearing Access, Roll-in Shwr)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Seterika/papan seterika
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Kelamin (Double)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(75 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Studio, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa

9.0 daripada 10
Hebat
(22 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(24 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
10231 N Kings Hwy, Myrtle Beach, SC, 29572-4038

Tempat berdekatan

  • Tanger Outlets Myrtle Beach - 1 min memandu - 1.3 km
  • Barefoot Landing - 2 min memandu - 2.4 km
  • Teater Alabama - 2 min memandu - 2.4 km
  • Kilang Wain Duplin - 2 min memandu - 2.7 km
  • Rumah Blues Myrtle Beach - 3 min memandu - 3.4 km

Bergerak

  • Myrtle Beach, SC (MYR) - 25 minit memandu

Restoran

  • ‪Chick-fil-A - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Crooked Hammock Brewery - ‬3 min memandu
  • ‪Wendy's - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Blueberry's Grill - ‬2 min memandu
  • ‪Bully's Pub & Grill - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North

Hotel berdekatan Barefoot Landing
Anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi di Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan 24 jam dan bar/deli snek.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Hartanah bebas asap rokok, sajian kopi/teh di ruang bersama dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma, lif dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 86 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 9:30
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Palang cekau di tab mandi
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 21 November 2025 sehingga 30 Jun 2026 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Meja/kaunter hadapan
  • Lobi
  • Bilik tamu tertentu
Semasa pengubahsuaian, segala usaha akan diambil oleh hotel untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 75.00 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 18 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 75.00 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Fairfield Inn Marriott Hotel Myrtle Beach North
Fairfield Inn Marriott Myrtle Beach North
Fairfield Inn Myrtle Beach North
Fairfield Inn Marriott Myrtle Beach North
Hotel Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North
Fairfield Inn Marriott Myrtle Beach North Hotel
Hotel Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North Myrtle Beach
Myrtle Beach Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North Hotel
Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North Myrtle Beach
Fairfield Inn Marriott Hotel
Fairfield Inn Marriott
Fairfield Marriott Myrtle
Fairfield By Marriott Myrtle
Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North Hotel
Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North Myrtle Beach
Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North Hotel Myrtle Beach

Soalan lazim

Adakah Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North?

Setakat 28 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North pada 30 Dis 2025 bermula serendah RM 267.32, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD75.00 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North?

Terletak berhampiran pantai, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Tanger Outlets Myrtle Beach dan Barefoot Landing. Pantai Briarcliffe dan Pantai Myrtle juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Ulasan

Fairfield Inn by Marriott Myrtle Beach North Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.4

Kebersihan

8.6

Lokasi

8.6

Kakitangan & perkhidmatan

8.2

Mesra alam

8.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 468 daripada 1000 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 251 daripada 1000 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 140 daripada 1000 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 69 daripada 1000 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 72 daripada 1000 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

BARBARA

Bathroom with sink only which is too high to reach. No counter space. Found food on floor. Definitely not as clean as I would like
Menginap 1 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

Rajesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Breakfast was great, lots of choices. Coffee could have been better
Menginap 2 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Kimberly

Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

IZAIAS

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Was good,the only thing wasn’t good we spent a night out and when we came back was smelling mold.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Regardless of your dietary needs Breakfast had it all. I prefer a hearty breakfast to start my day and this was amply provided and washed down with as much apple/orange juice coffee or tea as one wanted. Fresh coffee and hot water for tea with all the necessary condiments were available 24/7.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Kristalie

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean everything
Menginap 5 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

carrie

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was amazing from just pulling onto the property. Super nice. Great parking lot. Alot of parking lights so feel safe walking pup. My pup loves it so much she feels at home. My husband and I absolutely love the mattress. The king is amazing. Breakfast and coffee, the pool was super clean and warm. Truly top notch hotel. And price was perfect
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Michael

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

judy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The lights in the parking lot were not on when I went to go out in the morning around 6 am
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Lesley

Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Deborah

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Our stay was horrible. Smelly room, damp, broken bath fixtures, ice machines non-opertative, and just a poorly maintained room/property. This is one hotel that we couldn't wait to exit from. The location was great in proximity to restaurants, shopping, and entertainment, but that's all. The staff was friendly, professional, and cordial. This property's lack of any kind of upgrades/ repairs/ remodel needs to be addressed by the owners. I was so disappointed in our accommodations.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Kimberly

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
The room was very musty. We kept the bathroom fan on to help with the musty smell. The surfaces could of been cleaned a little better and the carpet could've been vacuumed better. But overall it was still a good place stay. The staff was very friendly and helpful. The hotel was a little outdated and could benefit from some upgrades.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Krista

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room had dead roaches. When we needed help cleaning up a mess the staff would not supply cleaning supplies for hours
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Alvis

Sukakan: Kebersihan
For one night stay good
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Stephen

Menginap 5 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

JoAnne

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Made a reservation a month ago and called yesterday to say we would check in early evening. Hotel said ok. Got there and was told no more rooms left in our class. Given a handicapped room. Offered to pay for a better room and was told no more rooms available. AC made a whiny motor sound like birds chirping. Guy tried to fix. Made sound all night long. Could not sleep so left. Very disappointed as we normally like the Fairfield. Feel like we should be compensated.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Alan

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Desiree, Charlotte

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
We didn’t spend a lot of time in the room, but it served its purpose.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ethel

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Great breakfast, easy quick check-in and checkout, excellent professional front desk personnel, Only complaint was one of beds in room had pungent odor that we narrowed down to one pillow. Pillow had very strong pungent odor.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Mikah

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible smell!

The room was musty smelling and they had no other rooms available. I also didn’t see housekeeping the entire time we were there. Never again!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

craig

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mary

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good value
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Wesley

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super old. No upgrades. Pictures of this place were filtered. Very deceiving ! Moisture was at such high levels the carpet and our beds were damp. Room smelled like mold and chorine. Bathroom outdated. No plug in bath tub. Just gave off a nasty feeling. Didn’t eat breakfast. Only good part was the staff at the front desk were very professional and extremely welcoming. We did not complain to them because it was not their fault that the building was crumbling at their feet and had major maintenance issues that were not problems they could solve or they could do anything about. Never coming back nor will I ever recommend anyone to stay there.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

TERESA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

dennis

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Needs attention, in and outside.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025