Golden Ingá Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Maringá terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Golden Ingá Hotel

Depan hartanah
Kemudahan mesyuarat
Termasuk sarapan bufet setiap hari
Meja sambut tetamu
Kolam renang terbuka, kerusi lepak pantai

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Parkir tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Gim
  • Dobi
Harga semasa ialah RM296
RM305 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Jul - 15 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Deluxe Apartment

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Kipas
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Apartment

7.6 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Kipas
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Room Executive

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
RUA NEO ALVES MARTINS. 2398, Maringá, 87013-060

Tempat berdekatan

  • Dewan Bandaraya Maringa - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Taman Inga - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Katedral Maringa - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Universidade Estadual de Maringa - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Masjid Orang Islam - 5 min memandu - 3.4 km

Bergerak

  • Maringa (MGF-Silvio Name Junior Regional) - 32 minit memandu

Restoran

  • ‪Açukape - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Calçadão - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Casarão da XV - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Kikão Lanches - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Tap 8 - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Golden Ingá Hotel

Hotel terletak di Zona 01
Pertimbangkan penginapan di Golden Ingá Hotel dan manfaatkan sarapan bufet percuma, teres dan bilik arked/permainan. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan gimnasium, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dengan kerusi lepak pantai
  • Letak kenderaan valet (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan dewan bankuet
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, lif dan surat khabar percuma
  • Kakitangan berbilang bahasa, bantuan pelancongan/tiket dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 103 bilik menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi
  • Kipas, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat di tapak hartanah (BRL 30 semalam)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Gimnasium
  • Meja biliard/pool

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 26 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 30-inci

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Kipas
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 80.00 setiap penginapan, sepenginapan
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderan valet berbumbung: BRL30.00 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 80.00 setiap penginapan, sepenginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Ingá Apart Hotel MARINGA
Golden Ingá Apart MARINGA
Golden Ingá Apart
Golden Ingá Hotel MARINGA
Golden Ingá MARINGA
Golden Ingá Apart Hotel
Golden Inga Suíte Hotel
Golden Ingá
Golden Ingá Hotel Hotel
Golden Ingá Hotel Maringá
Golden Ingá Hotel Hotel Maringá

Soalan lazim

Adakah Golden Ingá Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Golden Ingá Hotel?

Setakat 13 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Golden Ingá Hotel pada 14 Jul 2025 bermula serendah RM 296.14, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Golden Ingá Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak BRL80.00 setiap penginapan, sepenginapan. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Golden Ingá Hotel?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak BRL30.00 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Golden Ingá Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Golden Ingá Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Golden Ingá Hotel?

Terletak di Zona 01, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Dewan Bandaraya Maringa, Napoleao Moreira da Silva Square dan Taman Inga. Pusat Beli-belah Avenida dan Katedral Maringa juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Golden Ingá Hotel Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 73 daripada 135 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 42 daripada 135 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 135 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 135 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 135 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Eder

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Paula

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Estadia muito boa, otimo café da manhã, academia simples mais muito bom. Otima localização!
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Alan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Lev

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The breakfast did not have many vegetarian options. The air conditioner in the room worked poorly. The holel retaurant and the sweeming pool were closed almost all the time.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

DANTE J P

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Localização excelente. Atendimento da recepção muito bom! Homem em reformas.
Menginap 3 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Jose

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

jorge luis

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
apto grande, limpo, bom custo beneficio. detalhe ruim toalhas de banho muito gastas.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Gerhard, Nuernberg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr reichhaltiges Frühstück!
Menginap 7 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

José

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

oene

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Bem razoavel

Foi razoavel. A cama de casal era muito estreita. O café da manhã era razoavel.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Emily Fernanda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Quarto confortável e amplo. Deixamos o papel na porta para limpar o quarto e quando voltamos a noite ainda estava sujo, não limparam no primeiro dia e na primeira noite ao pedirmos uma toalha, pois eramos 3 e tinha somente 2, falaram que tinha que descer para pegar, mas com bebe no banho já não era possível. Como não limparam o quarto pedi se poderiam levar o lixo ao menos, tinhamos pedido comida no quarto e tinha os restos, não aceitaram retirar.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

RODRIGO

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Dr Selwyn, Londrina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

José Eduardo

Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

marcos antonio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
tudo ok
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Ricardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Iolanda

A recepção merece mais treinamento, falhas nas comunicações com os hóspedes. Faltando foco na manutenção no checkout para que não tenham problemas checkin. O Hotel já foi impecável.
Menginap 3 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Suzieli

Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Anderson

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

JAIRO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Necessidade de melhorar

Vazamento de água na pia do banheiro. Água do frigobar com data vencida. Água do chuveiro não esquentava
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Maria Isabel

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Patricia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente

Nossa estadia foi muito agradável, fomos bem recepcionados e o apartamento estava impecável. Apenas a questão do estacionamento ser cobrado a parte que não fomos informados com antecedência e não fazia parte da contratação do serviço. Mas mesmo assim, fomos muito bem atendidos pelos manobristas.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Marcius

Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

MARCELO ADAMS

Menginap 2 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Foi boa, a localização é boa, o atendimento é ótimo pessoal super educado e receptivo. O que incomodou foi o quarto, luzes que nao acendiam, tinha uma extensão ligada na luz da sala pra ter luz (ruim para comer ali, ficava mto escuro a sala/cozinha e o banheiro pq uma luz não funcionava, ruim pra por lente de contato, e se maquiar) a porta estava ruim, tinha q colocar o cartão mtas vezes pra conseguir abrir. Chuveiro estranho, água não sai coerente sai pros lados. Mas o espaço era ótimo e o quarto bom. Café da manhã maravilhoso e vista da catedral linda. Obs: eu ia tirar foto na saída, mas nao conseguia abrir a porta novamente.
Menginap 2 malam pada Nov 2024